Gå til innhold

Hvordan avlegger dere familie ferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen har foreldre et godt stykke unna oss i tillegg til at han er svært fiskeinteressert, så det blir til at vi drar dit vær sommer. Da mine foreldre bor i nærheten, har vi liksom ikke feriert med de, siden vi møter de jevnt og trutt under året.

Da jeg selv ikke er så fiskeinteressert, er det ikke så mye å finne på for min del der. Har jo koselig samvær med familie og barn, men savner vel litt mer variasjon. Men det er ikke er plass der det er så mye annet å finne på enn å dra i naturen.

Så hva gjør dere som har familie, som har litt forskjellige ønsker i ferien? Deler dere opp, og ferierer litt hos begge foreldrene deres eller hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke foreldre vi kan feriere hos, men jeg ser for meg at det er naturlig at dere bruker mer tid hos hans foreldre som dere ikke ser så ofte. Men det burde ikke trenge å utelukke at dere ikke også kan dra på ferie sammen med din familie iblant.

Hos oss er det sånn at vi reiser til hans foreldre på ferie hvert år, men vi tilbringer ikke hele ferien der. Da hadde jeg nok blitt smårar, selv om jeg liker familien hans godt!

Det blir kjedelig i lengda å alltid ha den samme ferien. Hva med ei uke eller to hos hans familie, for så å gjøre noe helt annet? Reise til utlandet, dra på campingferie eller noe annet.

Med så lang ferie som vi har i Norge burde det jo være mulig å få til mer enn en ting.

Handler det om økonomi så kan dere jo ha annethvert år der dere bytter på å bestemme feriemål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...