Gjest Snill gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har problemer med å finne en parfyme som passer meg. Kan noen komme med tips om noen lette, friske parfymer jeg kan prøve. Noe a la Green Tea fra EA f.eks.? Parfymer med mye krydder blir i alle fall helt feil på meg.
Gjest TS Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Da setter jeg den på lista over parfymer som skal testes, takk :rosasmil:
Parfumfreek Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Lette og friske - Skal vi se .. Hva med disse: -Kenzo - Parfum D'Ete -DKNY Women -Bvlgari - Voile de Jasmin -L'Occitane Green Tea (eller en annen fra L'Occiane) -Elisabeth Arden - 5th Avenue -En av Clean sine dufter -Lanvin - Eclat D'Arpege
Luckyme Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Den nye til Chloe lukter veldig godt til min venninne som kler lette parfymer.
Gjest TS Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Takker for alle tips :smile: skal prøve noen av disse. Får bare håpe jeg finner en som passer meg, det er ikke enkelt... Er det forresten noen som har luktet på sommerduftene Eternity og CK One?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå