Gjest ts Skrevet 21. juli 2008 #1 Del Skrevet 21. juli 2008 Ok, jeg har sett bilder i et blad, av noen som hadde hengt opp endel bilder på pipen sin. Høres muligens en smule rart ut, men det var kjempe fint! Spørsmålet er hvordan jeg fester rammene der? Må jeg borre inn først? Noen som har bilde hengende der? Det går vel ann selv om jeg har peis? Peisen er i første etg, mens jeg vurderer å ha bilder i andre etg.. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juli 2008 #2 Del Skrevet 21. juli 2008 Tror nok du må bore. Jeg spikret inn noen spiker og hengte opp et par bilder - som datt i gulvet og knuste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #3 Del Skrevet 21. juli 2008 Heia du må bore og bruke muranker,sånne i plastikk i forsjellige farger som du stapper inn.jeg har alltid hatt mye pynt på muren fint det.men for all del ikke slå inn spiker for det ramler biter av muren med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er ikke sikkert du trenger å bore! Kommer an på type mur. Jeg har aldri boret i glatte murvegger. Kjøper bare murstift som enkelt slås inn med hammer. Sånne hvite plastkroker med fire korte stifter i. Sitter fint på murvegger de. Fås kjøpt i jernvarehandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #5 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har også prøv de men de tåler jo ingen vekt overhode men er det bare noen lette rammer er det mulig det holder.men ikke så fint om du vil se den plastiken om opphenge er over ramma.er litt kresen jeg ser du,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #6 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har også prøv de men de tåler jo ingen vekt overhode men er det bare noen lette rammer er det mulig det holder.men ikke så fint om du vil se den plastiken om opphenge er over ramma.er litt kresen jeg ser du,hehe. Mine murstifter tåler masse vekt! Får de ikke av veggen om jeg forsøker! Sikker på at du har festet dem skikkelig? Eller at det er rett type mur? Funker best på glatt og hard mur, ikke noe særlig på porøs og ruglete mur. Og jeg ser ikke plastdingsen heller (er like lite pent å se på som skruer), fordi det er enkelt å fikse opphenget sånn at bildet/gjenstanden henger over plasten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #7 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har glatt mur! men forskjell på rammer au.jeg hadde tunge smijernrammer og hos meg ville de ikke henge men samma det bare ho blir fornøyd ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå