Anglofil Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 (endret) Min personlige favoritt er The X-files. Mvh Yvonne Endret 21. juli 2008 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Firefly! Den er dessverre altfor kort, bare én sesong. Og kanskje Star Trek.
Kick Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Liker aller best Nu- Battlestar Galactica Star Trek: Voyager X-Files Futurama Noen bortgjemte påskeegg Space: Above & Beyond Journeyman Millennium Den indre nerden min har dårlig samvittighet for ikke å ha fått med seg Firefly Farscape Originale Star Trek, selv om jeg egentlig fikk den med meg som liten Verdt en titt Babylon 5 Star Trek: The Next Generation Heroes Takk for Taken-tips! Den serien har gått meg hus forbi, av en eller annen obskur grunn.
Gjest StockDama Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Star trek seriene er jo klassikere. Ellers så er favoritten Stargate Sg1 =D Om du vil ha en sær sci fi anime serie så har man jo Gantz. Jeg ble hvertfall til de grader revet med i den serien.
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Det var jeg som lagde denne tråden. Babylon 5 er nok min favoritt. Noterer et par serier jeg skal ta en kikk på.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Liker dårlig slike filmer, men den beste av de dårligste må bli V som ble vist på 80 tallet Noen som husker den?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Jeg husker godt V. Det var en hit blant venninnene mine når vi gikk på barneskolen. Husker godt at en unge-alien-fødselen eller hva man skal kalle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå