Gå til innhold

Fru Anea rusler mot hus, jobb og nye arvinger

Anea

KG-orakelets spådommer  

12 stemmer

1. 1. Når blir det ny familieforøkning for Anea og Aneamannen?

• 2009
      3
    • 2010
      7
    • 2011
      1
    • Senere
      0
    • Aldri
      1
  2. 2. Hvor bor vi om et år?

• I samme, triste, leide leilighet
      2
    • Har kjøpt leilighet/rekkehus i byen
      5
    • I eget hus på landet
      5
  3. 3. Dukker Aneas drømmejobb opp i år?

• Ja
      9
    • Dream on!
      3

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
I følge megleren hadde det vært mange og sett på det denne uka, og han anbefalte oss selvfølgelig å handle fort. Heldigvis er jeg av natur skeptisk til alt eiendomsmeglere, forsikringsselgere og ansatte på Elkjøp sier, så vi kommer ikke til å forhaste oss.

*signerer denne*

De burde vært utstyrt med samme nesen som Pinocchio så mye som de lyver :kjefte: Mim har blitt lurt noen ganger ja!! Jeg er jo godtroende som få :engel: og veldig spontan :sukk: Noe selgere omtrent kan lukte idet jeg kommer inn i butikken....Denne jenta har derfor ikke lov å handle store ting alene lenger! Klok av skade...Ikke jeg da - kjæresten :skratte:

Joda... Hehe.. Mye blabla med meg også, men er jo så koselig å skravle litt. Alltid noe å bable om vettu. Bryllup eller ikke. Men du kan faktisk glede deg litt til det hele er overstått. Er faktisk veldig deilig å tenke på noe annet. Veldig rart de første ukene, men godt lell.

Stoooor kos på Mimsemumsa mi, som kan komme innom akkurat når hun vil! Kommer nok ikke til å glemme deg om du blir borte litt inn i mellom!

Det er bl.a det som er så fantastisk med deg, jeg har møtt mitt like-menneske i skravling!! Hvorfor flytta du enda lenger vekk fra meg?! :slåss: :grine: Har nå prøvt å lokke deg med jobb også jeg da.....

*hvisker* redd vi hadde fått sparken begge to etter noen dager sammen, skravlebøtter som vi er..*

Gleder meg til bryllupsplanlegging er over! Kjenner jeg stresser litt med at ting ikke blir som det skal...Hørte jeg noen sa kontrollfrik?! :vetikke::hoho: Åååårhhh, avogtil er det sliiitsomt å være Mim altså :sukk: oooog Mim sin kjæreste :ler:

Så blir jeg noe så inn i granskauen :tre: sinna når ting går meg imot :dåne: *viser fingeren til dette hersens mennesket som ikke kan svare på innbydelsen* Seriøst, dette er...ja jo, du vet jo hvem det gjelder..Æsj, både dette mennesket og toastmaster-dusten kan dra der pepperen gror :slåss: Hvor er det forresten? :klø: Langt vekke håper jeg!!!!!!

Nei, nå må vi lufte vovvis før vi skal nyte det faktum at vi har huset heeelt for oss selv hele helga :lur: Altså, jeg er helt nyforelska jeg :love: Har det veldig fint nå - etter en litt hard tørn for noen uker siden...Veldig glad for at jeg tvang han til å prate :ler:

:klemmer: masse på gode Anea-jenta mi - sååå glad jeg "traff" deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bukke:

Så koselig! :-D Hjertelig velkommen til boka mi :klemmer:

Er litt til og fra med meg, men blir vel mer aktiv etterhvert som høsten sniker seg innpå og sentralvarmen i blokka blir satt på igjen :ler:

Nytt ansikt! Så stas!

:banantroll::banantroll::banantroll:

(vi har et lidenskapelig forhold til smileys, så du må være forberedt på en del dansing :hoho:)

Smileys ja...det er man glad i ;) Er så koselig atte :jepp:

Måtte le da du snakket om at du ikke stoler på eiendomsmeglere og selgere på Elkøp :ler:

Høres ut som min samboer det. Det værste han vet er Elkøp og selgerne der....og jeg kan vel egentlig være ganske så enig :ler:

Håper du får en fin-fin fredagskveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Veeeet du hva jeg har gjort eller??? :dåne:

Jeg har hatt DEN go`kvelden, sola skinte og jeg og kjæresten satt på terrassen og leste hver sin bok - jeg tok meg 1 glass :vin: og koste meg i fulle drag...

2 timer senere (altså nå nettopp) ringer storesøster og spør om jeg kan være sjåfør for de en liten tur - å jeg "jaaaada, selvfølgelig"

Lykkelig avsted i kjærestens bil avgårde for å hente :fnise: Nesten fremme kommer jeg på "ååååshit - jeg har jo drukket vin!!!" :overrasket::redd: :dåne: Er det mulig å være mer glemsk enn meg?? :klø: Enden på visa var jo at jeg kjørte da - hadde ikke noe valg, jeg var jo nesten fremme!! Så med hjertet i halsen, det kryr av politi her om dagene - pga hva som skjer her i helga, kjørte Mim storesøster og kompani på fest..Seriøst, hadde jeg blitt stoppa så hadde det nok slått ut - selv om det bare var 1 lite glass :dåne: Snakk om svimehode!!! Kjæresten bare :klaske: Skjønner han godt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Det er jo lørdag så..................

*kaster seg over Anea*

:kline: :kline: :kline: :kline:

ahhhhh....nå trenger jeg litt :ol::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Innom og :kose: litt bare, håper du har det så fint som det går an!! :klem:

Er fælt spent på det intervjuet du skulle på jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...