Gjest Gjest_destiny_* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Først kan jeg si at det har vært mye krangling det siste halvåret... mye pga at han har en datter fra før som han bare "syr puter under armene på",mens meg og datteren vi har sammen blir satt til side...har også aldri gått særlig sammen med svigers pga de aldri har godtatt meg.Mannen min har og gått mye ut i det siste,når jeg er med og han blir full,begynner han å ligge ut om at det er lite følelser hos oss nå,noe jeg mener vi bare snakker om hjemme. Nå er det gått veldig langt med kranglingen og vi står på nippet til å gå fra hverandre...holder litt igjen for jeg mener vi har veldig mye å tape...vi har ingen gjeld men nytt hus som vi har bygget selv...har 700.000 i banken ,så økonomisk sett er vi heldige...vil liksom ikke gi slipp på det samtidig som vår datter er 3år,hun er veldig avhening av begge to...det blir liksom ødelagt da.. vi var veldig forelsket og elsket hverandre mye,har mye god sex men følelsene har visnet....er det håp for å få orden på forholdet og følelser eller er det bare å gi opp??Hva må til for at vi kan bli lykkelige igjen???
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Først kan jeg si at det har vært mye krangling det siste halvåret... mye pga at han har en datter fra før som han bare "syr puter under armene på",mens meg og datteren vi har sammen blir satt til side...har også aldri gått særlig sammen med svigers pga de aldri har godtatt meg.Mannen min har og gått mye ut i det siste,når jeg er med og han blir full,begynner han å ligge ut om at det er lite følelser hos oss nå,noe jeg mener vi bare snakker om hjemme. Nå er det gått veldig langt med kranglingen og vi står på nippet til å gå fra hverandre...holder litt igjen for jeg mener vi har veldig mye å tape...vi har ingen gjeld men nytt hus som vi har bygget selv...har 700.000 i banken ,så økonomisk sett er vi heldige...vil liksom ikke gi slipp på det samtidig som vår datter er 3år,hun er veldig avhening av begge to...det blir liksom ødelagt da.. vi var veldig forelsket og elsket hverandre mye,har mye god sex men følelsene har visnet....er det håp for å få orden på forholdet og følelser eller er det bare å gi opp??Hva må til for at vi kan bli lykkelige igjen??? Må du gi slipp på pengene om det blir slutt? Eller deler dere pengene og du kan kjøpe en leilighet? Økonomi bør ikke spille inn når man tar et slikt valg. Ja det er håp om man har følelser for hverandre, men om de er døde så vet jeg ikke hvordan man løser det. Mye kommunikasjon, terapi, kvalitetstid, forståelse for hverandre, empati.. dere må møtes på halvveien og begge må ønske at det skal ordne seg. Begge må også vite at det gjør det ikke av seg selv, det er knallhard jobbing hele veien. Jeg er jo en drømmer og optimist, men jeg mener absolutt at man kan få orden på forholdet igjen etter dårlige tider. Mange er uenige med meg, men vi har vært gjennom masse som bare gjør oss sterkere sammen da vi kommer gjennom det. Elsker du han, så ikke gi opp!! Tenker du på huset ditt, så flytt.
Gjest missLady Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Ville gått til terapi jeg. Kanskje det kan funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå