Gå til innhold

Har tenkt litt...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en jente på 25 år.. For en stund siden kom plutselig noen minner fra barndommen opp som lyn fra klar himmel.. Da jeg og lillebroren min var små delte vi en periode soverom. Jeg kan kanskje ha vært ca 10 år, han noen år yngre.. I den alderen var jeg og mine venner, både gutter og jenter veldig opptatt av tissefanter og den slags. Vi drev å studerte hvernandres, og liksom-pulte.. Og en gang tullet jeg og broren min, og han fikk ta på min, bare for å kjenne hvordan det føltes.. Dette føles i etterkant veldig ubehagelig å tenke på, for jeg føler det virker unormalt.. Men det var uskyldig nok i mitt hode den gangen, det var bare for å utforske litt, slik vi vennene gjorde.. Har hatt et normalt liv, også seksuelt i ungdommen og nå i voksen alder, men så kom altså disse tankene.. Tror det kan ha vært noe jeg kom til å tenke på i forbindelse med alt man hører om incest o.l. for tida.. Føles vertfall ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. Dere var antakeligvis nysgjerrige og utforsket og lærte. Det er ikke noe galt i det. Dere var barn.

Skrevet

Incest blir det ikke før den ene har mer makt enn den andre (og det henger ofte sammen med alder), og det på den måten kommer direkte eller indirekte tvang inn i bildet. Men du og din bror var jo likeverdige i det som skjedde, begge var barn og begge var med. Så da er det bare vanlig utforsking av kropp og sexualitet, og ikke noe å skamme seg over i ettertid.

Skrevet

Det der er helt uskyldig :) Barn gjør sånt. Husker episoder fra da jeg var barn selv.

Gjest TS Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Føler lettelse nå! Har som sagt grubla en del på dette nå i senere tid, godt å få høre at det ikke var noe unormalt. Særlig dette med skammen har jeg tenkt en del på, så takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...