Gjest Trampe Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 Hei! :o Er det noen som har tekst og noter til Noen av kjærlighetssangene til Disney eller Noe med Celin Dion? Jeg prøver å få tak i dette til hun som skal synge solo i kirken. Kan noen sende det til meg på PM?? :D Hilsen :blunke: Trampe
Livets datter Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 Hei! :o Er det noen som har tekst og noter til Noen av kjærlighetssangene til Disney eller Noe med Celin Dion? Jeg prøver å få tak i dette til hun som skal synge solo i kirken. Kan noen sende det til meg på PM?? :D Hilsen :blunke: Trampe Hva med Cirkle of life fra Lion King? Kjempefin. Eller "A whole new world" fra Alladin? (Denne teksten passer forøvrig veldig bra i bryllup)
Gjest Trampe Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 Vi tenkte faktisk på "a whole new world" fra alladin. Har du tekst og noter?? Hilsen Trampe
Livets datter Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 Vi tenkte faktisk på "a whole new world" fra alladin. Har du tekst og noter?? Hilsen Trampe Noter har jeg dessverre ikke. Har sendt deg teksten på PM.
Pusekatt Skrevet 27. mai 2003 #5 Skrevet 27. mai 2003 Mange flotte sanger på www.romantic-lyrics.com! Trampe, sender deg noe Celine Dion på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå