Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker for øyeblikket GloMinerals, men har lyst til å prøve Everyday Minerals.

I GloMinerlas bruker jeg HONEY - MEDIUM

Hva burde jeg da bruke i Everyday Minerals??

Har sjekket nettsiden til Everyday og der kan man bestille 6 småe prøver man kan teste hjemme, men trenger å vite sånn ca hva slags kategori jeg skal prøve fra, for det er jo en del å velge mellom.

Kan noen vær så snill å hjelpe meg??

Mvh :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EM var inget som föll mig i smaken, då det är ett krångligt system.

En mineralpuderfoundation ska enligt min mening vara bred och passa allla, oavsett formulan.

Vilket gör det oerhört svårt att välja rätt. Det är även tidsödande. Jag vet att jag valde Intensiveformulan, jag såg ut som ett inmjölat lik i nunan.

Det fanns säkert en forumla som var fin för mig, men det tar för lång tid och för mycket krångel för min smak, att finna rätt. Och nu sedan de gjorde om sidan tar det ju hur lång tid som helst att få produkterna.

Jag kan annars rek Jane Iredale eller Avanya som är underbara puder, men utan en massa olika formler för olika hud.

Mineralmake up ska passa alla, ska inte vara krångligt.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Gjest StockDama
Skrevet

Send mail til EM folka, de er hyggelige og hjelpsomme =)

Skrevet

^ Enig der, de hjelper som regel til med det meste !

Skrevet

Har EM endret navn på alle produktene sine?

Ble helt forvirra når jeg skulle bestille opp her om dagen, endte med en ny prøvepakke i forskjellige farger, men hadde jo funnet 2 farger som passet meg perfekt, buttered tan og golden medium. evt skriv en mail til EM

Kanskje disse fargene kunne passet til HONEY - MEDIUM ?

Skrevet

Hvordan er holdbarheten til EM foundation i forhold til glominerals? Jeg føler glo bare varer noen timer før den er borte, og ser etter noe som varer lengre, men mineralsminke seff. Evnt noen andre mineralmerker å anbefale?

Skrevet

Jeg er generelt ganske fornøyd med Glominerals, men er nok enig i det som blir sagt om holdbarhet.

Derfor er jeg også nysgjerrig på om det finnes et bra mineralpudder med lang holdbarhet??

Mvh

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan er holdbarheten til EM foundation i forhold til glominerals? Jeg føler glo bare varer noen timer før den er borte, og ser etter noe som varer lengre, men mineralsminke seff. Evnt noen andre mineralmerker å anbefale?

Jeg synes EM har elendig holdbarhet.

Etter 2-3 er sminken smeltet bort og blitt skjoldete.

Jeg fikk også kviser og rare nupper i huden av den så det må være noe blant ingrediensene jeg ikke tåler. Har ikke problemer med andre merker.

Synes både Glo, Kissme og ID har mye bedre holdbarhet enn EM.

Skrevet

Jeg synes holdbarheten er veldig god. Kan fint gå på jobb i 8 timer og den holder seg med mindre jeg berører ansiktet mitt konstant. Jeg bruker intensive formulaen.

Skrevet

Jeg liker EM veldig godt, den holder seg lenge på min hud i hvert fall. Jeg har den "vanlige" formulaen, husker ikke hva den heter. Brukte medium beige i id og det tror jeg fargen jeg bruker i EM også heter, medium beige neutral. Jeg reagerte på id, men ikke på EM.

Skrevet
Jeg synes holdbarheten er veldig god. Kan fint gå på jobb i 8 timer og den holder seg med mindre jeg berører ansiktet mitt konstant. Jeg bruker intensive formulaen.

Men er det ikke et stoff som EM inneholder lite av som gjør at sminken skal sitte lenger? Bismuth kanskje? (Lest for mye om mineralsminke og husker ikke alle detaljer :))

Gjest Lacuna
Skrevet

EM er bismuthfri, men jeg synes den sitter akkurat like godt som andre merker jeg har prøvd. Hvis du plages med at mineralsminke ikke sitter, kan det være en ide å bruke et tynt lag finishing pudder (f.eks Mineral Veil e.l.) FØR du påfører foundation. Det har jeg selv gjort med hell når jeg for eksempel bruker klissete solkrem men vil ha sminke over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...