Gjest *lucky* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal handle hårprodukter fra Tigi på Strawbnett. Jeg kjenner ikke denne serien så jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg farger håret så det er ganske tørt. Har kort bobsveis med lang lugg. Skal ha shampo, balsam, kur/leave in og styling. Noen tips?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Du bør kjøpe S-factor sin farge shampo og balsam, den heter color savy. Så burde du kjøpe S-factor sin kur, den heter serious conditioner, og er kjempe god. Lukter veldig godt av denne serien her! Er noe dyrere enn det andre fra Tigi, men det er verdt det. Når det gjelder styling ville jeg satset på å kjøpe et godt skum og føne håret ditt med en rundbørste etter du har dusja, sånn at du får mer volum. Er ikke no fint med bob som er helt klistra inntil hodet. Etter på kan du spraye med en god hårspray for å få hold i frisyren, og evt dra litt serum ut i lengdene for å få det til å se blankere ut God hårspray er i hvert fall masterpiece sprayen, headrush er en god glansspray. Et godt skum er den lilla superstar queen for a day fønsprayen. Fungerer som skum men er en spray som man sprayer i vått hår før man begynner å føne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå