Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest muffa
Skrevet

Hei.

Ble sammen med bestevennen min for 1 år siden, vi har vært sammen tideligere, men da var jeg ikke moden og klar for ett forhold. GJorde det slutt etter ett års tid og noen år senere utviklet vi ett godt venneskap og var venner en 4 års tid, før vi ble sammen igjen. Så fikk vi litt problemer (sånn typisk 1 års krise) og bgge er ekstremt konfliktsky, så isteden for å ta tak i problemet så unngikk begge å snakke om det og etterhvert så ble det brudd, var vel jeg som tok mest intiativ til det, men på en måte var vi også enige. Så begynte vi å treffe hverandre etterhvert og fikk pratet ut om ting og stemmningen mellom oss ble den samme gode igjen. Jeg ønsker at vi skal bli sammen igjen, men han er usikker. Han har liten erfaring med forhold (har bare vært sammen med meg i sitt "voksne" liv, trives velig godt som ungkar og på mange måter sett for seg at han skal være alene.)

Han sier han har det veldig bra når vi er sammen ( da koser vi, går turer, lager mat til hverandre, prater sammen om alt... Føles som om vi er kjærester) Men han vet ikke om han vi/tør å satse på det igjen siden vi fikk problemer. Prøver å si at alle par får problemer, men når man løser de så er man sterkere sammen. Han er jo enig i dette, men sier også han ikke vet hvordan ting skal føles, om han noen sinne har vært forelsket, om han vet hva det vil si å elske noen osv. Han sier han er utrolig glad i meg, og jeg føler vi føler det samme hvor hverander.

Aner ikke hva jeg skal gjøre, har nok pushet han litt, og da trekker han seg forståelig nok unna. Gir jeg han ulitimatum så sier han at det er best jeg går videre så kommer han tilbake når han er klar. (han sier også han håper det er oss.) Vi har også hatt noen samtaler der han er full og snakker mye mer om følelsne sine, hva han vil ol.) Han reiste på ferie i gå, og jeg sa til han at om han ville så kunne vi bare fortsette å treffes slik vi har gjort nå en stund, uten å kalle oss kjærester, så kunne vi se om det han er usikker på falt på plass eller hva.

Da sa han at nå skulle han først ha 2 uker ferie også kunne vi se ann etter det.... Sukk, hva slags svar er det da??

Egentlig burde jeg vel bare komme meg videre og tenke at "he is not that in to you", men føler at det er så mye der og at han har så mye følelser for meg også. Men han er fryktelig redd for å bli såret, og har lit eerfaring fra forhold og er en ordentlig ungkar... Sukk, hva skal jeg gjøre? Føler han er den rette for meg og vil ikke bare gi opp heller....

Noen tips, solskinns historier eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Då må du enten gi det tid, eller bare komme deg videre. Også står han på døra i di en dag om han noen sinne blir klar... Gutter er trege, men om de føler det inners inne så kommer det alltid fram tilslutt

Skrevet

Mitt forslag er å la han være i ferien. La han få bruke tiden til å finne ut hva han vil. Prøv å ikke ta kontakt med han men la han få tenke i fred uten at du er på tråden. La han ta kontakt når han kommer hjem.

Hvorfor skal han skynde seg i sin avgjørelse? Han vet jo hvor han har deg.. og at han har deg uansett?

Gjest muffa
Skrevet

Ja, skal det... La han være i fred altså...

Men takk for at dere ikke sier at det er helt håpløst da, og at det kan hende ting løser seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...