Gjest Betty89 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei jenter og gutter! Hvilke hjelpemiddler bruker dere når dere onanerer? Eller har brukt en eller annen gang
Finger Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Sjømann her onanerer bare når jeg er påjobb. ellers ikke. bruker litt film og blader i tilegg til frøken høyre så det gårså fint så
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hei jenter og gutter! Hvilke hjelpemiddler bruker dere når dere onanerer? Eller har brukt en eller annen gang Hva med deg selv? Alminnelig "folkeskikk" her inne ved denne type spørsmål, er at spørsmålstiller først forteller om sine egne preferanser.
Gjest Betty89 Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hva med deg selv? Alminnelig "folkeskikk" her inne ved denne type spørsmål, er at spørsmålstiller først forteller om sine egne preferanser. Jeg har brukt dusjhodet men det fynket ikke så bra....
Bex Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Prøv et vibrerende egg med varierende vibrasjon. Var en morsom, ny opplevelse...
Bjørnemor Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Hvis du ikke er av den typen som liker harde ting, som flasker, glassdildoer, plastikk osv... men noe som er bevegelig, mykt men med hard kjerne kan jeg annbefale Adampå det sterkeste... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Den får virkelig muskelene til å jobbe.... Første dildoen jeg har fått ordentlig orgasme på. Hvis man vil ha vibrering itillegg kan man prøve denne
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Hei.. Jeg for min del liker gjerne å bruke noe inn i meg. Har også en slik liten clitt vibrator. Den er jo bare himmelsk når en enten har en ekte i seg, eller en dildo. En sikker orgasme tings.. :rødme: Mine første selv leker, ble utført med agurk. Og de er faktisk veldig gode (også kalde) Ellers er det bare å bruke fantasien. Hilsen Lena
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå