Gå til innhold

Hjelpemiddler

Fremhevede innlegg

Gjest Betty89
Skrevet

Hei jenter og gutter!

Hvilke hjelpemiddler bruker dere når dere onanerer?

Eller har brukt en eller annen gang :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjømann her

onanerer bare når jeg er påjobb. ellers ikke. bruker litt film og blader i tilegg til frøken høyre så det gårså fint så

Skrevet

Jeg liker å bruke en liten vibrator

Gjest Gjest
Skrevet
Hei jenter og gutter!

Hvilke hjelpemiddler bruker dere når dere onanerer?

Eller har brukt en eller annen gang :popcorn:

Hva med deg selv? Alminnelig "folkeskikk" her inne ved denne type spørsmål, er at spørsmålstiller først forteller om sine egne preferanser.

Gjest Betty89
Skrevet
Hva med deg selv? Alminnelig "folkeskikk" her inne ved denne type spørsmål, er at spørsmålstiller først forteller om sine egne preferanser.

Jeg har brukt dusjhodet :P men det fynket ikke så bra....

Skrevet

Prøv et vibrerende egg med varierende vibrasjon. Var en morsom, ny opplevelse...

Skrevet

Hvis du ikke er av den typen som liker harde ting, som flasker, glassdildoer, plastikk osv... men noe som er bevegelig, mykt men med hard kjerne kan jeg annbefale Adampå det sterkeste... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Den får virkelig muskelene til å jobbe.... Første dildoen jeg har fått ordentlig orgasme på. Hvis man vil ha vibrering itillegg kan man prøve denne

Skrevet

Jeg har og bruker mx-fighter :)

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Hei..

Jeg for min del liker gjerne å bruke noe inn i meg. Har også en slik liten clitt vibrator. Den er jo bare himmelsk når en enten har en ekte i seg, eller en dildo.

En sikker orgasme tings.. :rødme:

Mine første selv leker, ble utført med agurk. Og de er faktisk veldig gode (også kalde) Ellers er det bare å bruke fantasien. :sengekos:

Hilsen

Lena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...