Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg var på en date her for et par uker siden og ble betatt av jenta. Fikk telefonnummeret hennes og ringte henne for å avtale en ny date etter et par dager. Nådde henne ikke på telefonen, men fikk en melding senere den dagen om at hun hadde tenkt litt og funnet ut at det ikke var noe kjemi mellom oss. Jeg ble ikke overrasket fordi jeg oppførte meg som en jungelape på den første daten og fikk ikke vist hva slags fyr jeg egentlig er. Kort forklart kan jeg fortelle at vi begge har samme interesser på en del områder, men også at vi hadde noen forskjeller. Forskjeller skal være sunt. Har ikke tatt kontakt med henne etter den meldingen. Har lurt på å gjøre det, men har liksom ikke vært helt sikker pga dette med kjemien og hvordan hun vil ta kontakten fra meg etter at hun sa hun ikke var interessert. Kan jeg fikse dette og bør jeg ta kontakt?? Gode råd blir satt pris på :-)
Lissi Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg var på en date her for et par uker siden og ble betatt av jenta. Fikk telefonnummeret hennes og ringte henne for å avtale en ny date etter et par dager. Nådde henne ikke på telefonen, men fikk en melding senere den dagen om at hun hadde tenkt litt og funnet ut at det ikke var noe kjemi mellom oss. Jeg ble ikke overrasket fordi jeg oppførte meg som en jungelape på den første daten og fikk ikke vist hva slags fyr jeg egentlig er. Kort forklart kan jeg fortelle at vi begge har samme interesser på en del områder, men også at vi hadde noen forskjeller. Forskjeller skal være sunt. Har ikke tatt kontakt med henne etter den meldingen. Har lurt på å gjøre det, men har liksom ikke vært helt sikker pga dette med kjemien og hvordan hun vil ta kontakten fra meg etter at hun sa hun ikke var interessert. Kan jeg fikse dette og bør jeg ta kontakt?? Gode råd blir satt pris på :-) Et dårlig førsteinntrykk er nesten umulig å redde. Hun har jo funnet ut at det ikke var særlig interessant for hennes del. Om du vil pushe mer etter dette får bli din sak, jeg ville ikke gjort det, men jeg ville latt være å oppføre meg som en jungelape på neste date;) (klødde du deg i skrittet og hoppe på henne?)
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Et dårlig førsteinntrykk er nesten umulig å redde. Hun har jo funnet ut at det ikke var særlig interessant for hennes del. Om du vil pushe mer etter dette får bli din sak, jeg ville ikke gjort det, men jeg ville latt være å oppføre meg som en jungelape på neste date;) (klødde du deg i skrittet og hoppe på henne?) Ikke så mye ;-), men linken mellom munn og hjerne var utradert og pjattet om alt mulig i perioder mens i andre perioder satt jeg bare å så på henne. Er morsom, men akkurat der og da var jeg rett og slett kjedelig. Manglet rett og slett roen jeg trenger for å være meg selv. Tror nok jeg kan bedre, men usikker på reaksjonen hennes
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Du har ikke anledning til å treffe henne i andre settinger enn en date, da? Jeg har ikke så veldig mye erfaring med dating, men husker at jeg i grunnen pleide å være mye "strengere" i bedømmingen av gutter som inviterte meg på date enn de jeg ble kjent med over litt mer tid, fordi dating fort blir veldig farget av bare-aktuell-kjærestekandidat-eller-ikke-settingen. I mer avslappede omgivelser kan man ta seg mer tid til å vurdere eller falle for noen. Hvis dere har felles interesser går det kanskje an å prøve å treffes i anledning dette, tilfeldig eller i hvert fall som en del av en større gruppe? Men ikke vent deg for mye i utgangspunktet.
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Du har ikke anledning til å treffe henne i andre settinger enn en date, da? Jeg har ikke så veldig mye erfaring med dating, men husker at jeg i grunnen pleide å være mye "strengere" i bedømmingen av gutter som inviterte meg på date enn de jeg ble kjent med over litt mer tid, fordi dating fort blir veldig farget av bare-aktuell-kjærestekandidat-eller-ikke-settingen. I mer avslappede omgivelser kan man ta seg mer tid til å vurdere eller falle for noen. Hvis dere har felles interesser går det kanskje an å prøve å treffes i anledning dette, tilfeldig eller i hvert fall som en del av en større gruppe? Men ikke vent deg for mye i utgangspunktet. Problemet ligger i det faktum at jeg ikke hadde møtt henne før og selv om vi har en del felles interesser er det ikke så lett å treffes i anledning da disse interessene foregår i en lukket setting som feks film hjemme. Ikke lett å invitere henne hjem til meg eller meg til henne når det eneste hun har å bedømme meg etter er en dårlig første date.
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg adde ikke tatt kontakt igjen, men du kan jo sende en sms og høre om hun vil se en film sammen med deg, som venner...?? (siden film var en felles interesse) Da har du jo sjangsen til å vise deg fra en bedere side..
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 (klødde du deg i skrittet og hoppe på henne?) hvor får du det fra...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Hvis denne jenta fant noe hun likte ved deg, vil hun sikkert gi det en sjanse til. Det er jo ikke sikkert at du var så rar på daten som du selv tror...
Pokahonta Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Hvis denne jenta fant noe hun likte ved deg, vil hun sikkert gi det en sjanse til. Det er jo ikke sikkert at du var så rar på daten som du selv tror... Nå mener jeg ikke å være veldig stygg her, men for meg betyr nok "ikke god nok kjemi" at fyren ikke tiltrakk meg seksuelt.. Men det er nå meg. Du har INGENTING å tape på å si til henne at du vil ha en second chanse. Det er igrunnen bare sjarmerende..
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Nå mener jeg ikke å være veldig stygg her, men for meg betyr nok "ikke god nok kjemi" at fyren ikke tiltrakk meg seksuelt.. Men det er nå meg. Du har INGENTING å tape på å si til henne at du vil ha en second chanse. Det er igrunnen bare sjarmerende.. Kan godt være mulig at det er det, men når vi møttes virket hun fornøyd med hvordan jeg så ut. Har selvfølgelig ingenting å tape
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Kan godt være mulig at det er det, men når vi møttes virket hun fornøyd med hvordan jeg så ut. Har selvfølgelig ingenting å tape Kan hende hun vektlegger mer enn et ok utseende. Jeg har hatt mange dritpene menn som overhode ikke var noe å ta vare på mer enn den timen det varte Men som du sier, du har ingenting å tape. Action. Send henne en melding og si at du vil ta henne med på ny date siden det ble litt anstrengt forrige gang. Dra å padle, ri, kjøre gocart, klartre, fjelltur, gåtur, badetur, fisketur.. et eller annet som gjør at du slapper av i settingen og kan vise deg fra din beste side:)
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 hvor får du det fra... Er det ikke slik jungelaper oppfører seg?? Klør seg i skrittet og hopper fra tre til tre??
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 enten seksuell kjemi ja, eller så syntes hun rett og slett praten ikke gled ..og da er ike kjemien der heller. jungelapen som han snakket om (hvor det ikek var skrittkløing men null kobling melom hjernen og munnen) kan jo vise seg å være en mann med mye godt å si. Du har som sagt ingenting å tape, så send en sms du !
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Er det ikke slik jungelaper oppfører seg?? Klør seg i skrittet og hopper fra tre til tre?? jepp - men må si at mange menn er jungelaper da !! (med unntak av den hoppingen i trærne...)
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 Kan godt være mulig at det er det, men når vi møttes virket hun fornøyd med hvordan jeg så ut. Har selvfølgelig ingenting å tape For mange meg har utsendet ingenting å gjøre med den seksuelle tiltrekningen. En mann kan være både kjekk og pen, uten at jeg finner han seksuelt tiltrekkende av den grunn. Så det at hun likte utsendet ditt behøver på ingen måte å bety at hun følte noen seksuell spenning/kjemi. Men uansett, be om en sjanse til du. Og foreslå at dere skal gjøre noe "venne-aktig", slik at der blir lettere for dere å slappe av. Ved å be pent og høflig om en ny sjanse, hvor du samtidig forklarer at du var litt nervøs og ikke greide å være helt deg selv, er som en annen her skrev, veldig sjarmerende og søtt. Men det forutsetter altså at du forklarer deg på en høflig og ærlig måte.
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 Kan hende hun vektlegger mer enn et ok utseende. Jeg har hatt mange dritpene menn som overhode ikke var noe å ta vare på mer enn den timen det varte Vår date varte i 4 timer og i ettertid kjenner jeg at det muligens var litt lenge
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #17 Skrevet 21. juli 2008 Om det var litt lenge så kan det jo hende kjemien ikke var der. For med en du har god kjemi med så går timene fort. Kunne prate med mannen min i mange timer og når vi så på klokken så fikk vi sjokk over hvor fort tiden hadde gått.
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #18 Skrevet 21. juli 2008 Om det var litt lenge så kan det jo hende kjemien ikke var der. For med en du har god kjemi med så går timene fort. Kunne prate med mannen min i mange timer og når vi så på klokken så fikk vi sjokk over hvor fort tiden hadde gått. Misforstå meg rett. Kikket ikke akkurat på klokka og ble overrasket at daten hadde vart så lenge. Burde muligens hatt bedre innsikt og avsluttet daten på et tidligere tidspunkt for da å komme sterkere tilbake ved evt neste date
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #19 Skrevet 21. juli 2008 ok. skjønner. Men om daten gikk fort så gjør det ikke noen ting. Hun kunne jo avslutte en date hun og vet du. Ikke ditt ansvar det. send en sms du ! så sliper du å tenke noe mere over det. Du har ingenting å tape, alt å vinne. Det verste som kan skje er at hun sier nei. Lykke til
Gjest Gjest_Indy_* Skrevet 21. juli 2008 #20 Skrevet 21. juli 2008 Om jeg da får en sjanse til, bør jeg da fortelle henne at jeg ble betatt av henne?? Litt usikker på hvordan hun vil takle det etter at hun evt har gitt meg en sjanse til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå