Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har liksom hatt sex med samboeren min, og jeg sa tydlig ifra at det var like før jeg kom mens vi holdt på, men så klarte han ikke å holde seg, så han kom selvfølgelig. Rett før meg! Så snur han seg bare for å sove, mens jeg ligger der, utilfredsstilt så det holder og pottesur fordi han ikke bryr seg om MIN tilfredstillelse i det hele tatt! Kommentaren jeg fikk var; får ta massasjestaven. Er det mulig? Jeg er rett og slett dritsur. Å være dritkåt en hel dag også få den slappe finishen? Herregud. Hvilke fyr er det jeg har funnet meg? Like før jeg sparker han ut av sengen...
Gjest *Mim* Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Dårlig gjort! Neste gang gjør du det samme mot ham. Kom først - eller lat som - og rull deg over i senga og si takk for i dag.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg tenkte det! Men er så sur akkurat nå at jeg bare har lyst å dytte han på gulvet og få ham til å sove på sofaen! Det er skikkelig dårlig gjort! Blir så sint...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Har liksom hatt sex med samboeren min, og jeg sa tydlig ifra at det var like før jeg kom mens vi holdt på, men så klarte han ikke å holde seg, så han kom selvfølgelig. Rett før meg! Så snur han seg bare for å sove, mens jeg ligger der, utilfredsstilt så det holder og pottesur fordi han ikke bryr seg om MIN tilfredstillelse i det hele tatt! Kommentaren jeg fikk var; får ta massasjestaven. Er det mulig? Jeg er rett og slett dritsur. Å være dritkåt en hel dag også få den slappe finishen? Herregud. Hvilke fyr er det jeg har funnet meg? Like før jeg sparker han ut av sengen... Om du blir dritsur av dette så burde vel jeg ha eksplodert for mange år siden. Godt over 30, med fire barn, har aldri noensinne opplevd en mann som har brydd seg om meg etter at han har kommet. Har selvfølgelig aldri opplevd orgasme ever ved samleie eller sex med en mann. Min kjære mann er intet unntak. Han gjør seg ferdig og da er sex over for den gang.Alltid. Tro meg, om dette var et engangstilfelle så har du ikke noen grunn til å bli frustrert. Prøv en 14-15 år.....
waco Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Noen ganger går det for meg bare av å høre at det går for samboeren min snart. Det tyder på at jeg gjør noe riktig, og da kan det bli for mye for meg. men etterhvert lærer man seg teknikker som for eksempel å slakke farten når det nærmer seg i stedet for å øke den.
absinthia Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Stakkars deg, jeg har i løpet av 16-17 år med forhold bak meg, aldri opplevd noe slikt. Jeg tror nesten jeg burde sende eksene et takkebrev og utdelt medaljer etter å ha lest noe av denne tråden. Selv om det har gått for dem, så har de fortsatt til jeg var fornøyd. Det gjelder forsåvidt alle jeg har vært til køys med. Gjør som Mim sier, det hadde jeg gjort!
Bjørnemor Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Dette er rett og slett ikke snilt gjort av han. Typisk en "egoist" i senga. Det er de mennene som tenker kun på seg selv og sin tilfredsstillelse. Han vet at du ikke er tilfredsstilt da du har gjort dette helt klart for han. Derfor er det med den vissheten han velger å bare snu seg å sove. Det er dårlig gjort! Gjør det samme med han.. skal se det blir rama skrik da ja...
Jalp Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Spørsmålet er om du synes det er riktig å legge ansvaret for din orgasme over på han? Hvis du krever at han skal holde lenger, så kan vel han likegodt kreve at du kommer fortere da? Når det er sagt, er det jo ikke spesielt raust gjort av han å bare slutte å stimulere deg, selv om han har kommet. Det virker på meg (ut fra det lille du har skrevet) som om dere begge er mest opptatt av dere selv, og dermed finner dere ikke fram til den gjensidige rausheten som gjør parsexen givende.
NovaFlare Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Det virker på meg (ut fra det lille du har skrevet) som om dere begge er mest opptatt av dere selv, og dermed finner dere ikke fram til den gjensidige rausheten som gjør parsexen givende. Jeg synes ikke TS har skrevet noe som gir uttrykk for at hun er egoist i senga, selv om hun klager EN gang på at han kom for fort? Det han gjorde var råttent. Hvis min kjære kommer først, er det en selvfølge for han å fortsette med meg etterpå, og jeg bruker så lang tid jeg bare vil. Om han er sliten og lei, så later han ihvertfall som han synes det er dritkult helt til jeg har kommet
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Det er noe annet som ikke stemmer i forholdet deres. Av egen erfaring har jeg oppført meg lignende i forhold hvor jeg vil ut, eller ikke trives. Men med mine rette har jeg så og si alltid sørget for at kvinnen får sitt, og med min nåværende spørr jeg alltid om jeg kommer før henne om hun ønsker å bli slikket, fingret eller en ny runde
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Hold kjeft med å si "nå går det snart for meg"! Det er så opphissende for en mann at han spruter direkte. Selv merker jeg på jenta mi at når hun holder pusten og spenner seg, så er det like før, hvis hun i tillegg skulle si at det er nest før, så er jeg redd jeg ikke holder til hun er "framme".
Teriyaki Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg synes du overreagerer litt da. Joda, det var vel dumt av han at han ikke fortsatte med deg ved å for eksempel fingre eller slikke deg, men akkurat det med at han kom, det kan han faktisk ikke så mye for. Når dette skjer EN gang, så synes jeg i grunn det er barnslig å reagere så kraftig. Greit nok hvis det er slik hver gang, men dette har i så fall ikke vært særlig tydelig i startinnlegget. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært SÅ nært, også kommer kjæresten min. Ene gangen fortsatte vi med at han fingret meg, andre gangen la vi oss til å sove. Joda, jeg var frustrert, det er jo så klart frustrerende å ikke få orgasme, dette synes han også, da han kom med sytelydene sine (de er litt søte :gjeiper: ) og sa unnskyld mange ganger, men herregud jeg har da ikke blitt sur pga. EN gang! En annen ting. Når han nevnte massasjeapperatet, mente han at du skulle bruke det på deg selv, eller at han skulle gjøre det for deg? Så klart teit gjort om han mente du skulle gjøre det, men jeg synes likevel ikke du har grunn til å bli så sinna pga. en eneste gang. Hvis jeg har oppfattet det feil, at dette er noe som skjer ofte, da skjønner jeg sinnet ditt, men da synes jeg heller du skal ta det opp med han, enn å hevne deg ved å gjøre det samme tilbake. Det blir litt barnslig synes nå jeg da. Endret 21. juli 2008 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Spørsmålet er om du synes det er riktig å legge ansvaret for din orgasme over på han? Hvis du krever at han skal holde lenger, så kan vel han likegodt kreve at du kommer fortere da? Dagen derpå. Jeg prøvde å dytte han forsiktig ut av sengen, og da reagerte han. Tingen var at han TRODDE jeg hadde kommet. Sexen var helt fantastisk i går kveld, bare uten finalen. Hadde sexen vært middelmådig, sånn den kan ha en tendens til å være av og til når vi begge er slitne og skal på jobb tidlig, så hadde det ikke spilt noen rolle om jeg kom eller ikke. Men når den var så bra, så gledet jeg meg til å komme jo! Tingen er, Jalp, at han tar ikke MIN orgasme i sine hender, med mindre han går inn for å slikke meg lenge og/eller fingre meg. Mens han peiser på så stimulerer jeg klitten selv, for å komme. Når han skal fingre meg samtidig som han kjører på blir det bare ubehagelig, og siden jeg ikke kommer bare ved penetrering, så legger jeg faktisk ikke ansvaret på ham, tvert imot. Men den ene "oppgaven" han har kan han jo fullføre??? Så har du det klart. Men nå, siden han sa han trodde jeg hadde kommet tidligere under akten, så vet jeg ikke hva jeg skal si. Enten kommentere at han virkelig ikke kjenner forskjell etter to år i køyen, eller forstå ham. Jeg innrømmer, jeg er en hissigpropp av dimensjoner, men har klart å få det under kontroll. Har bare noen utbrudd for å lette trykket noen ganger. Sukk. Det skal ikke være lett. Han ble litt sur i natt han og, så fikk bare et kyss på kinnet før han løp. Jaja. Bedre lykke i kveld:)
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Neste gang så ikke si at det er rett før om det er slik at det tenner han veldig å høre. Spør han, under en annen setting en sex, så spør han om han kan gjøre slik og sånn om han kommer før deg. Kan hende han ikke er sikker på hva du vil. Men samtidig er det utrolig frekt av han å si at du skal bruke en massasjestav fordi han er ferdig og ikke du. Men ta den praten utenfor sengen. Kanskje gjøre som Mim sier... om han skjønner det da. Menn må ofte ha ting godt forklart, så et slikt "hint " når ikke alltid frem dit det skal. Lager kanskje bare mere en ond sirkel enn at problemet løses. En annen ting - pass på å snakk til han slik at han vet at du liker det han gjør, bare det er avsluttningen som ikke passer seg (ingen damer hadde likt det han gjorde der)
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 Lag en avtale hvor du forteller han når det går for deg slik at det ikke hersker noen tvil om det:) Å få beskjed om å onanere/klare seg selv er ikke morsomt. Jeg har selv opplevd dette en gang for et par år siden, og ble utrolig skuffet og lei meg. Men det man kan oppnå med å "fly i flint" er at man legger orgasmepresset og prestasjonsangst på samboeren. Dette kan da bli problemer av, og som kan være vanskelig å løse. Om han føler du aldri blir fornøyd (ikke tilfelle her sikkert) så gidder han tilslutt ikke prøve en gang. Er jo ingen vits liksom. Skjønner? Ikke fall inn i denne vonde sirkelen, den er vond å komme ut av. Snakk med han om kvelden i går, bare forklar at det føltes litt nerverdigende ut å få beskjed om å onanere, at du fra nå skal si fra når det går for deg. Så kan dere slutte akten når begge er fornøyde:)
Gjest Gjest_Amk_* Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 Om du blir dritsur av dette så burde vel jeg ha eksplodert for mange år siden. Godt over 30, med fire barn, har aldri noensinne opplevd en mann som har brydd seg om meg etter at han har kommet. Har selvfølgelig aldri opplevd orgasme ever ved samleie eller sex med en mann. Min kjære mann er intet unntak. Han gjør seg ferdig og da er sex over for den gang.Alltid. Tro meg, om dette var et engangstilfelle så har du ikke noen grunn til å bli frustrert. Prøv en 14-15 år..... Seriøst?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #17 Skrevet 21. juli 2008 Seriøst? Jepp. Så jeg har ikke den helt store forståelsen for kvinner som blir fly forbanna om dette skjer en og annen gang, selv om jeg selvfølgelig kjenner igjen følelsen av frustrasjon.For meg er det et seriøst luksusproblem. Det er uansett en hel annen verden enn det jeg er vandt til og jeg hadde vært fantastisk glad om jeg kunne oppleve orgasme 1 av 20-30 ganger.
Gjest Ts Skrevet 21. juli 2008 #18 Skrevet 21. juli 2008 Hold kjeft med å si "nå går det snart for meg"! Det er så opphissende for en mann at han spruter direkte. Selv merker jeg på jenta mi at når hun holder pusten og spenner seg, så er det like før, hvis hun i tillegg skulle si at det er nest før, så er jeg redd jeg ikke holder til hun er "framme". Jeg har gitt opp for lenge siden å si at jeg kommer snart, nå roper jeg bare: "Ikke kom." Var det jeg sa i går også, men men, var egentlig kommentaren etterpå som gjorde meg sinna. Skal iallefall se hvor fornøyd han blir når eg gjør det samme mot ham i kveld! Mohahha!
camilla* Skrevet 21. juli 2008 #19 Skrevet 21. juli 2008 Har du begynt å si "ikke kom" istedet for "nå kommer jeg" så går vel det innunder det samm for han. Menn er enkle slik.
Jalp Skrevet 21. juli 2008 #20 Skrevet 21. juli 2008 Dagen derpå. Jeg prøvde å dytte han forsiktig ut av sengen, og da reagerte han. Tingen var at han TRODDE jeg hadde kommet. Sexen var helt fantastisk i går kveld, bare uten finalen. Hadde sexen vært middelmådig, sånn den kan ha en tendens til å være av og til når vi begge er slitne og skal på jobb tidlig, så hadde det ikke spilt noen rolle om jeg kom eller ikke. Men når den var så bra, så gledet jeg meg til å komme jo! Tingen er, Jalp, at han tar ikke MIN orgasme i sine hender, med mindre han går inn for å slikke meg lenge og/eller fingre meg. Mens han peiser på så stimulerer jeg klitten selv, for å komme. Når han skal fingre meg samtidig som han kjører på blir det bare ubehagelig, og siden jeg ikke kommer bare ved penetrering, så legger jeg faktisk ikke ansvaret på ham, tvert imot. Men den ene "oppgaven" han har kan han jo fullføre??? Så har du det klart. Men nå, siden han sa han trodde jeg hadde kommet tidligere under akten, så vet jeg ikke hva jeg skal si. Enten kommentere at han virkelig ikke kjenner forskjell etter to år i køyen, eller forstå ham. Jeg innrømmer, jeg er en hissigpropp av dimensjoner, men har klart å få det under kontroll. Har bare noen utbrudd for å lette trykket noen ganger. Sukk. Det skal ikke være lett. Han ble litt sur i natt han og, så fikk bare et kyss på kinnet før han løp. Jaja. Bedre lykke i kveld:) Nå skrev jeg jo at jeg ikke syntes det var spesielt raust av han, det du beskrev at han gjorde. (eller IKKE gjorde) Dere trenger rett og slett å kommunisere bedre om disse tingene. Vær tydelig, slik at misforståelser unngås. Det er generelt sett en god del kvinner som klager over manglende orgasme. Og nesten samtlige mener feilen ligger hos partneren. DET synes jeg er en ansvarsfraskrivelse, UTEN at jeg påstår at det er tilfellet hos dere. I ditt tilfelle er det for øvrig DU som er misfornøyd. Javel, det er greit nok. Men da er det du som eier problemet, og du må ha hovedansvaret for å finne løsningen. I den forbindelse mener jeg det er for lettvint å kreve at han skal holde sin orgasme tilbake. La mannen din nyte sexen med deg, og gled deg over orgasmene hans. Forsøker du å forandre han i forhold til dette, kan du få en mann som mister evnen til å tenne på sex med deg, i tillegg til at han kan miste evnen til å få orgasme sammen med deg. Jeg antar at du ikke ønsker det. Derfor må du antakeligvis finne en måte å få til dette med partneren din slik han er. Det dummeste du kan gjøre er å legge ditt problem i fanget hans med krav om at han løser det. Da er muligheten for at du får en mann som mister lysten på sex med deg temmelig stor. Et spørsmål synes jeg de fleste kvinner bør tygge litt på: Hvis du som kvinne ikke får orgasme under samleie, betyr det automatisk at mannen deres ikke er bra nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå