Abraxas Skrevet 30. august 2008 #41 Skrevet 30. august 2008 (endret) ..... Endret 18. juni 2009 av Abraxas
Vaarin Skrevet 5. september 2008 #42 Skrevet 5. september 2008 Var så godt som umulig og begrense til 18 stk Men her kommer mine: 1. Einherjer - Crimson Rain 2. Children of Bodom - Banned From Heaven 3. Megadeth - Family Tree 4. Amon Amarth - Victorious March 5. Helloween - Immortal (Stars) 6. Manowar - Battle Hymn 7. Urfaust - Die Kalt Teufelfaust 8. Rammstein - Ohne Dich 9. Pink Cream 69 - High As A Mountain 10. Ari Koivunen - Our Beast 11. Nightwish - Cadence of Her Last Breath 12. Avantasia - Sign of the Cross 13. Sabaton - Cliffs of Gallipoli 14. Moonsorrow - Jumalten Kaupunki 15. Edguy - Down To The Devil 16. Poison - Talk Dirty To Me 17. Aria - Shtil' 18. Metallica - The God That Failed el. Unforgiven 3
Matty Skrevet 28. april 2009 #43 Skrevet 28. april 2009 Likte så godt denne tråden, så bestemte meg for å lage min liste i dag 1. One Of these Days - Neil Young 2. Our Last Summer - Mamma Mia Versjonen 3. Moon River - Andy Williams 4. Blackbird - The Beatles 5. The Story - Brandi Carlile 6. Staying Alieve - Bee Gees 7. La Vie en Rose - Flere varianter 8. La Noyée - Yann Tiersen 9. Supposed To Be - jack Johnson 10. Dansa På Min Grav- Bo Kaspers Orkester 11. Whiskey Lullaby - Brad Paisly & Allison Krause 12. I Can Buy You - Nina Persson 13. Kanskje du behøver noen - CC Cowboys 14. May It Be - Enya 15. Both Sides Now - Joni Mitchell 16. Auld Lang Syne 17. Remember When It Rained - Josh Groban 18. Killer Queen - Queen
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #44 Skrevet 28. april 2009 Så gøy tråd! Her er mine: 1. Incubus - Drive 2. Incubus - Pardon Me 3. Sinch - All That's Left Behind 4. Sinch - Something More 5. Taproot - Calling 6. Disturbed - Enough 7. Breaking Benjamin - Follow Me 8. Robbie Williams - Angels 9. Elton John - Tiny Dancer 10. Bic Runga - Sway 11. Silverchair - Shade 12. Saez - Jeune et Con 13. Blink 182 - All The Small Things 14. Carolina Liar - I'm Not Over 15. Gavin Rossdale - Love Remains The Same 16. Goo Goo Dolls - Before It's Too Late 17. The Killers - Somebody Told Me 18. Muse - Plugin Baby De 5 øverste kommer alltid til å være på topp, mens de andre varierer litt etter humør osv. Uansett, dette er sanger jeg elsker og som jeg aldri blir lei av å høre på. :rødme:
Gjest KateW Skrevet 28. april 2009 #45 Skrevet 28. april 2009 (endret) I tilfeldig valgt rekkefølge, så er dette sanger som har vært soundtrack i mitt liv: 1) U2 - Stay (Faraway so Close) 2) Johnny Cash - Hurt 3) ABBA - The Winner Takes it All 4) Cranberries - Zombie 5) Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's 6) U2 - Acrobat 7) Red Hot Chili Peppers - Give it Away 8) GunsNRoses - Sweet Child of Mine 9) Janis Ian - Candle light 10) U2- Bloody Sunday 11) DumDumBoys - Sorgenfri 12) Pearl Jam - Better Man 13) DumDumBoys - Tyven 14) Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge 15) Cornelis Vreswjik - Samba Liten 16) GunsNRoses - November Rain 17) Pearl Jam - Indifference 18) Temple of the Dog - Hunger Strike Endret 28. april 2009 av KateW
Mermaid Blues Skrevet 28. april 2009 #46 Skrevet 28. april 2009 Oioioioi, artigvanskelig =) (Rekkefølgen er ikke prioritert) 1. Veto - You you 2. Monomen - Drum of glass 3. Dúné - 80 years 4. The Postal Service - Such Great Heights (en kompis har laget tidenes stiligste cover av den, men orginalen er og blir gode minner) 5. Radiohead - Talk show host 6. Tori Amos - Me and a gun (Xerxes-versjonen er heller ikke half bad, men ingenting slår orginalen) 7. Tom McRae - Mermaid Blues 8. Muse - Citizen Erased 9. Pilot Speed - Alright 10. Bright Eyes - Lover I don't have to love 11. The Cure - Fake 12. Broder Daniel - I'll be gone 13. Radiohead - Pearly 14. Placebo - The bitter end OG without you I'm nothing - klarer ikke velge... 15. Depeche Mode - I feel you 16. Madrugada - Tonight I have no words for you 17. Joy Division - Love will tear us apart 18. Belle & Sebastian - Stay Loose Puh, det var vanskelig! Føler jeg har utelatt alt for mye - neste gang kjører vi dobbelalbum, hva?
Draven Skrevet 28. april 2009 #47 Skrevet 28. april 2009 1. Nightwish- Bye bye beautiful 2. Dimmu Borgir- The serpentine offering 3. Einherjer- Einherjermarsjen 4. Within Temptation- Deceiver of fools 5. Metallica- Nothing else matters 6. Guns n' roses- Estranged 7. Nightwish- Crimson tide/deep blue sea theme 8. Muse- Starlight 9. Pink Floyd- Echoes 10. Blackmore's night- Diamonds and rust 11. Rage against machine- Killing in the name of 12. Deep purple- soldier of fortune 13. Nazareth- Heart's grown cold 14. Deep purple- Child in time 15. Mark Knopfler- Are we in trouble now 16. Nightwish- walking in the air 17. Within Temptation- Memories 18. Edguy- Scarlet rose
yggdrasil Skrevet 29. april 2009 #48 Skrevet 29. april 2009 (endret) Nick Cave - The Ship Song REM - Walk Unafraid Alice Cooper - Cold Ethyl David Bowie - Ziggy Stardust Wintersun - Death and The Healing Guns n'Roses - Dont't Cry CC Cowboys - Når du sover Dumdumboys - Splitter Pine Madrugada - Salt Dimmu Borgir - Over bleknede blåner til dommedag Johnny Cash - Hurt Nick Cave - Breathless David Bowie - The Man Who Sold The World Wardruna - Kauna Madrugada - Majesty Nirvana - Come As You Are Kent - Kärleken Ventar The Beatles - Come Together puuh - det var vanskelig å velge... Endret 29. april 2009 av yggdrasil
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #49 Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg syns det var vanskelig å bare velge 18 låter også jeg The Guitar song - x3 feat Francis Goya Billy Jean - Michael Jackson Majesty - Madrugada Fields of Gold - Eva Cassidy Tusen bitar - Bjørn Afzelius So Easy - Røyksopp Poison Prince - Amy McDonald Moi Lolita - Alizee Insomnia - Faithless Drifting away - Faithless Det hon vill ha - Christer Sandelin Sing for absolution - Muse Aint no other man - Christina Aguillera Am I wry - Mew Unchained melody - U2 Whiter shade of pale - Procol Harum The man who sold the world - Nirvana The Story - Belinda Carlisle Endret 29. april 2009 av Pjukset
Gjest nobilian Skrevet 29. april 2009 #50 Skrevet 29. april 2009 Audioslave - Last remaining light Joe Satriani - Speed of light Kiss - God gave rock`n roll to you Deftones - Be quiet and drive Weird Al Yankovic - Polka your eyes out Ozzy Osbourne - Mr. Crowley Mighty Mighty Bosstones - The Impression that I get Cake - Going the distance Lenny Kravitz - I build this garden for us Sheryl Crow - Leaving Las Vegas Black Label Society - In this River Live - Lightning Crashes Samuel Barber - Adagio for strings Clawfinger - Nigger In Flames - Clayman Silverchair - Ana`s song Bruce Springsteen - Human touch Metallica - Nothing else matters
Gjest evol Skrevet 29. april 2009 #51 Skrevet 29. april 2009 En sånn tråd klarer jeg jo ikke å la være å svare på. Vanskelig å plukke ut bare 18 sanger, men disse sangene er klassikere for meg: Dinosaur Jr.: Little Fury Things Sonic Youth: NYC Ghosts & Flowers Yo La Tengo: We’re an American Band Nirvana: In Bloom Rolling Stones: Gimme Shelter Neil Young: Down by the River Gene Clark: Some Misunderstanding Pixies: Where Is My Mind? Motorpsycho: 577 Seigmen: Dråben Bob Hund: Det Skulle Vara Lätt För Mig Att Säga Att Jag Inte Hittar Hem… Mogwai: 2 Rights Make 1 Wrong Broder Daniel : I’ll Be Gone The Smashing Pumpkins: 1979 Bauhaus: Bela Lugosi’s Dead Jimi Hendrix: Hey Joe Bob Dylan: Positively 4th Street The Breeders: Divine Hammer
sleazejenta Skrevet 30. april 2009 #52 Skrevet 30. april 2009 Min lille soundtrack, med forklaringer 1. Helloween - Don't Stop Being Crazy [minner om starten på et lite eventyr] 2. G N' R - Don't Cry [første "ekte" kjærlighetssorg, hadde den på repeat 24/7] 3. Def Leppard - Pour some sugar on me [min "dirty dansesang" ] 4. Thunder - Everybody wants her [hører alltid på den når jeg føler meg hot:P] 5. Mötley Crüe - Shout at the devil [med den sangen ble jeg den jeg er i dag] 6. Poison - Nothin' but a good time [litt av teksten kunne vært skrevet om meg] 7. Helloween - Hell was made in heaven [har tatovering av logoen til sangen] 8. Vixen - It wouldn't be love [beskriver mine følelser perfekt av og til] 9. Lita Ford - Kiss me deadly [Ditto] 10. Tigertailz - Love bomb baby [gla'sangen min, alltid i godt humør av den] 11. Backyard Babies - Heaven 2.9 [beskriver min perfekte sommer] 12. Def Leppard - Love bites[så og si eneste jeg husker fra den konserten ja...] 13. Wasp - Wild Child [gode minner fra rundt da jeg og kjæresten møttes] 14. Hammerfall - Hearts on fire [den sangen funker til action x) haha] 15. Poison - Look what the cat dragged in [om mine heavy party perioder] 16. Mötley Crüe - Kickstart my heart [yndlingssang deluxe!] 17. Yngwie Malmsteen - Heaven tonight [unngår den pga verdens kjipeste ting] 18. Poison - Something to believe in [den har en tendens til å trøste meg litt]
Agnese Skrevet 9. mai 2009 #53 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Okei, mitt første innlegg på KG.. Hittil har jeg bare lest Men dette er jo kjempegøy! Madrugada - Sail away Thomas Dybdahl - One day you'll dance for me, New York city Ane Brun - Linger with pleasure PJ Harvey - This mess we're in ..disse fire er favorittene mine, og jeg kunne sikkert lista opp 18 sanger fra hver av dem... Beethoven - Måneskinnssonaten Kaada - Julia Pastrana The White Stripes - Fell in love with a girl Gåte - Margit Hjukse The Clash - White riot Friko - Soulcell Susanna Wallumrød - Better days Antony & The Johnsons - Hope there's someone U2 - October The National Bank - I hear the sparrow sing The Cure - Love cats Björk - Wanderlust Nico - Chelsea girls Janis Joplin - Piece of my heart Endret 9. mai 2009 av Agnese
absinthia Skrevet 11. mai 2009 #54 Skrevet 11. mai 2009 Hm.. vanskelig å bare velge 18, men i tilfeldig rekkefølge må det bli: Kate Bush - Babushka Ac/dc - Problem Child Kiss- Rocket ride Beatles- Sargent pepper's lonely hearts club band Rainbow - Gates of Babylon Edit Piaf - Exodus Janis Joplin - Mercedes Benz Finntroll - Jaktens tid Gogol Bordello - 60 revolutions Black sabbath - Black Sabbath Bob Marley - Concrete jungle Queen Ifrica - Genocide Gogol Bordello - Occurrence On The Border (Hopping On A Pogo-Gypsy Stick) Madrugada - Salt Jimi Hendrix - Dolly Dagger Deep Purple - Speed King Deep Purple - Space truckin' Catatonia - Shoot the messenger .. det ville nok vært noen ekstraspor om jeg skulle gitt ut denne lista som cd
Gjest Libuse Skrevet 11. mai 2009 #55 Skrevet 11. mai 2009 1. River Man-Nick Drake 2. Do you love me-Nick Cave 3. Loverman-Nick Cave 4. Moniuments-DE PRESS 5. Back to black- Amy Winehouse 6. Roxanne- The Police 7. Englefjes-Dum Dum Boys 8. Never met a girl like you before-Iggy Pop 9. Heart shaped box-Nirvana 10. 14 pages-Prudence 11. Somliga går med trasiga skor-Imperiet 12. Bris-Kaizers Orchestra 13. Trois Gymnopedies-Eric Satie 14. I will always love you-Dolly Parton 15. Amygdala-Frost 16. Hurt-Johnny Cash 17. Wish you were here-Pink Floyd 18. Suicide is painless-Nick Drake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå