Gjest Gl@mB@be Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Ja, hvordan får jeg en snerten sprettrumpe?
Gjest Lunis Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Få typen din til å kna den jevnlig, dette kan også utløse feromoner tror jeg. Han burde lære seg forskjellige teknikker. Alt fra risting til elting og skikkelig bolledeigknaing. Ravage your bum, hehe.
CHANELine Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Knebøy og utfall med frivekter, jevnlig. Har prøvd utfall noen ganger,men det kjenner jeg da på forsiden av lårene og ikke i baken????Gjør jeg det galt????????
CHANELine Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 De har en fin plasje for rumpeøvelser på iform.nu.Den kan du laste ned.
Mehe Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Har prøvd utfall noen ganger,men det kjenner jeg da på forsiden av lårene og ikke i baken????Gjør jeg det galt???????? Det stemmer at utfall er en god øvelse for forside av lår, men får å få den til å ta ordentlig på rumpa også må du løfte så tungt du bare klarer. Setemusklaturen er en veldig stor muskel, og den trenger skikkelig bank.
BillyBoy Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Har du pilatesball? I så fall, legg deg på ryggen med beina oppå ballen. La det være 10 cm mellom bena for å kunne holde balansen. Løft rumpa opp så høyt du kommer, og trekk ballen helt inn mot rumpa. Øvelsen blir tyngre jo lengre inn på ballen du legger bena. Ta 10-12 repetisjoner 3 ganger. Flott øvelse for lår og rumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå