Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har ikke smakt mus/vagina før og lurte på hvordan smaker det egentli? Har hørt noen evne reke, men det smaker jo ikke noe godt i det heletatt! Fint om noen kunne fortelle sine erfaringer!
K.A. Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Det smaker da slett ikke reke. Vanskelig å si hva det smaker som, det smaker jo bare som fitte. Husker det var uvant første gangen, likte ikke smaken så godt, men jeg likte veldig godt å slikke. Vendte meg fort til smaken, og nå kan jeg ikke få nok av den. Synes ikke det har vært så veldig forskjell fra jente til jente heller, men jeg har oppdaget én ting: hvor godt hun smaker avhenger av hvor mye hun nyter det. Om hun nyter det veldig synes jeg hun smaker veldig godt. Men ei jente som ikke likte å bli slikket i det hele tatt, hun var det da derfor heller ikke noe morsomt å slikke, og derfor syntes jeg ikke hun smakte godt heller - selv om hun smakte slik som andre jenter. Det er nok psykologisk, mye av det der.
Bjørnemor Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Vi smaker visst forskjellig... fra jente til jente... men at det er litt syrlig... Min kjære sier det smaker honning av meg... Ler... Men, jeg tror det er mange jenter som ikke liker å bli sleika i frykt for at de skal lukte vondt. Har hørt om historier hvor typen spytta det ut igjen. Sånt ødelegger sexlivet..
waco Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg kjenner at jeg jeg kan få våte drømmer bare av å tenke på lukten av samboeren min når vi sover. Det smaker som inngangen til paradis og kanskje en anelse salt. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Fitte smaker nesten ingenting med mindre ho er veldi lite reinsleg, om ho lukter litt smaker det ikkje like sterkt Uansett er det uvant i begynnelsen, men det kjem du fort over! Berre hopp i det, du vil ikkje angre når du merker kor godt ho har det
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Fitte smaker nesten ingenting med mindre ho er veldi lite reinsleg, om ho lukter litt smaker det ikkje like sterkt Uansett er det uvant i begynnelsen, men det kjem du fort over! Berre hopp i det, du vil ikkje angre når du merker kor godt ho har det Kommer mye an på ka a spiser å, feks asparges,da er det ikke mye slikking fra meg allefall. Er dama renslig så går det meste
NovaFlare Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Hvis det lukter veldig vondt og smaker vondt av ei mus, har hun enten soppinfeksjon eller er ikke ren nedentil. Det smaker veldig lite, er ikke så veldig forskjellig fra sperm egentlig, sånn i mengden smak og lukt, hvis man er helt frisk.
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Det smaker litt salt og reker, ja. Det er felles for alle de jeg har vært bortpå! Helt greit det...Bedre med salt og syrlig enn søtt...søtt er kvalmt.
Ethereal Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Kjæresten min sa til meg at det smaker ganske lite.
Gjest Gjest_Max_* Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har slikket MYE fitte i mitt liv, og digger det. En nyvasket fitte lukter/smaker nesten ingenting, heller ikke kjønnssaftene. Glatt og litt salt, omtrent som en rå biff. Dersom jenta ikke har dusjet samme dag, lukter/smaker musa hennes mer "kjønn", litt ubestemmelig men veldig sexy. Det har jo en viss likhet med lukten av pikk og sæd, lukten av sex. Jenter flest foretrekker å være nydusjet, da slipper de å bekymre seg. Men det gjelder forsåvidt også for gutta, det er greit å være renslig. 1
FangeLiv Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Har ikke prøvd selv, men man får jo et visst intrykk av lukten av munnen hans etter at han har slikket. Er ikke sånn veldig fan av å kline i det øyeblikket, men merker jo noe. Vanligvis lukter/smaker det ingenting (vasker seg jo). Hvis det er noen timer siden vasking lukter det... Tja.. Sjø? Absolutt ikke reker. Men det lukter kanskje litt salt sjø. Lukt og smak henger jo veldig sammen da, så regner med at det smaker sjø også. Her om dagen syntes jeg det lukta/smakte kjemperart av munnen hans etter at han slikka. Nesten som kjøttkaker i brun saus. "Det er bra, for kjøttkaker er jo det beste jeg vet",var hans kommentar til den observasjonen. Kjønnssaftene lukter jo ikke spesielt mye siden de alltid er nye og ferske og dermed ikke har blitt angrepet av bakterier som skaper lukt.
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har hørt at jeg smaker godt, og litt salt/syrlig. Som de fleste, vil jeg anta.
NovaFlare Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Finnes det virkelig voksne jenter som ikke vet hvordan de selv smaker??
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Finnes det virkelig voksne jenter som ikke vet hvordan de selv smaker?? Jeg har smakt selv, ja... Men jeg syntes ikke det smakte noe i det hele tatt, derfor jeg refererte til hva jeg har blitt fortalt. Men ja, det er nok mange som ikke har smakt.
NovaFlare Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 Det synes jeg er sprøtt at noen aldri har gjort. He, he. Jeg hadde jo lurt på hvordan det er for typen min nedi der.
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #16 Skrevet 22. juli 2008 Det synes jeg er sprøtt at noen aldri har gjort. He, he. Jeg hadde jo lurt på hvordan det er for typen min nedi der. Du sier noe. Hva med menn, er det like vanlig eller uvanlig for menn å smake på seg selv som kvinner?
NovaFlare Skrevet 22. juli 2008 #17 Skrevet 22. juli 2008 Du sier noe. Hva med menn, er det like vanlig eller uvanlig for menn å smake på seg selv som kvinner? Min har det og jeg håper og tror at alle som ønsker å motta oralsex i det minste har anstendighet til å vite hva partneren kjører ansiktet nedi
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 Min har det og jeg håper og tror at alle som ønsker å motta oralsex i det minste har anstendighet til å vite hva partneren kjører ansiktet nedi Det er jeg helt enig med deg i, Nova.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #19 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Kommer vel ann på hvor rein den er det Urein el. soppinfeksjon=sikkert ikke bra Nyvaska= bra Endret 21. august 2008 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå