Adila Skrevet 20. juli 2008 #1 Del Skrevet 20. juli 2008 For det første så har "siste fra forum" på venstre side stått som det samme i snart en uke antar jeg. Siste fra forum Inbetween days Lunacias lune hule musebaby på vei. endelig! marianne's anekdoter! Menskopp Så en annen ting (som kanskje er min feil). Når jeg prøver å skifte avataren min, så kommer det nye bildet opp når jeg laster det opp. Men det skifter jo ikke på profilen. Har prøvd mye rart nå, det nye bildet ligger nå der bare... Flere som sliter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 20. juli 2008 #2 Del Skrevet 20. juli 2008 Prøvd å trykke f5 knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adila Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2008 Jøss så rart. I firefox så ville ikke avataren min skiftes, men den har gjort det i Internet explorer. Prøvde å åpne firefox igjen, men der er den gamle avataren. Weird. Siste fra forum er fortsatt det samme i IE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adila Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja da har jeg funnet løsningen på avatarproblemet. Oppdatere firefox siste fra Forumet står som det står. siste fra forumet oppdateres på forsiden, men ikke etter at jeg har gått inn på forum. Bare hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå