Dorri Skrevet 20. juli 2008 #1 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg lurer på om det finnes en butikk hvor de kan hjelpe meg med til å finne den perfekte BH til meg. Gjerne ikke så alt for dyre. Er lei av å "tro" jeg finner min riktige str på h&m, så må nok ha mer proff hjelp der de kan måle meg. Jeg bor på Jessheim og ønsker tips om butikker i Oslo/Akershus. Gjerne også et hint om hva bh-ene ligger på ca i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 20. juli 2008 #2 Del Skrevet 20. juli 2008 Heia ja nå bor ikke jeg i det området men gå til en ren undertøysforetning der hjelper de deg..så ser du str og sier du må tenke på det så kan du gå å kjøpe den billig ett annet sted.jeg brukte au hm sine før men det var en nytelse å gå opp i skål og endelig kunne bevege meg uten at de detter ut ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blairwitch Skrevet 20. juli 2008 #3 Del Skrevet 20. juli 2008 LaLina kan hjelpe deg i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitten Skrevet 21. juli 2008 #4 Del Skrevet 21. juli 2008 Lalina er stedet ja. Prisen kommer nok litt an på str og du er jo ikke nødt til å kjøpoe noe. Tror de har bher nedi 200,- der, men har en jævlig vanskelig str selv så jeg må ut med rundt 500,- for en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 21. juli 2008 #5 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen på Change. De hjelper deg med å finne riktig størrelse og prisene er fra 200kr og oppover. De har en butikk på Lillestrøm Torg, Stovner senter og Oslo City bl.a. Har også hørt mye positivt om La Senza og LaLina i Oslo sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå