Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvor dette innlegget passer inn så jeg skriver det her. I går tok jeg meg en tur på byn, jeg har ikke vært ute på en mnd. Det var et supert forspiel med mange gode venner! Etterhvert gikk kjæresten min, venninna mi og jeg på et utested. Vi kjøpte oss en pils! bare noen minutter etter at vi hadde satt oss kommer ei kjerring bort til meg, stirrer meg i øynene, gliser frekt og tar en slurk av pilsen min. For å si det slik, jeg fikk henne til å beklage seg etter en god dose tilsnakk. Sånt gjør man bare ikke! Vi beveger oss videre, til et utested kjent for god musikk og supert dansegolv. Jeg kaster meg ut på golvet straks, har med meg en pils, smiler og koser meg. Plutselig, ut av det blå kommer en annen blond bimbo og tar tak i pilsen min og tømmer den i trynet på meg. Jeg har aldri opplevd lignende, jeg er ikke voldelig, men jeg har aldri blitt så sint før- hoppet på henne, men fikk ikke gjort mye siden vi fort ble dratt fra hverandre. Jeg går til baren igjen, skjelver av sinne. Når jeg ser henne gå forbi hopper automatisk på henne igjen og drar henne i håret til hun faller i golvet. Da fikk hun et par slag, mildt sagt. Jeg har aldri blitt så provosert i hele mitt liv.

Dette var helt sprøtt, jeg sitter her med et stort kloremerke fra øyet og ned til munnen, samt andre steder. Kvinnefolk er galne, hva er det som gjør at noen kvinnfolk gjør noe slikt? det var tydelig at begge bare ville provosere. Det verste er at hu siste var nærmere tredve år.

Endret av trampoline
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan være mange ulike grunner for det..du gikk derimot for langt da du brukte vold som motreaksjon, du burde taklet det på en annen måte.

Skrevet

Vel.. jeg synes ikke du taklet dette så veldig bra.. ettersom du bare måtte dra henne i håret når hun gikk forbi etterpå.

Jeg har truffet slike damer, men har unngått å bråke videre med dem. De har bare lyst til å hevde seg og jeg vil ikke gi dem sjansen til å få den typen oppmerksomhet de er ute etter. Men det har skjedd stunder der jeg har lurt på om jeg skulle kneble en av disse damene og ringe politiet (men det var utendørs etter utestedenes stengetid).

Fulle folk er lette å avlede, jeg har som oftest snakket til dem som jeg gjør til 2-3-åringer og avledet oppmerksomheten deres med å gi dem fine komplimenter; -det har funket!

Gjest Franco
Skrevet
Fulle folk er lette å avlede, jeg har som oftest snakket til dem som jeg gjør til 2-3-åringer og avledet oppmerksomheten deres med å gi dem fine komplimenter; -det har funket!

Bra tips! Oi, du har fin T-skjorte. Men hva er den flekken? Hæ? Hvor da? Der! Hvor? *ser ned. *spark i trynet.

Skrevet

Det var da fært som du tok igjen da, kunne du ikke bare overse det?

Opplevde en gang for lenge siden noe all a det samme. Hun helte rødvin over meg.

Jeg gikk jeg.

Det viste seg senere at hun var forbanna fordi jeg snakket med hennes eks.

Skrevet
Bra tips! Oi, du har fin T-skjorte. Men hva er den flekken? Hæ? Hvor da? Der! Hvor? *ser ned. *spark i trynet.

ikke bra...

Skrevet

Opplevde en gang for lenge siden noe all a det samme. Hun helte rødvin over meg.

Jeg gikk jeg.

Hun helte øl på meg, og angrep meg fysisk. Jeg valgte å forsvare meg, jeg er enig i at jeg tok hardt i, men hun ville garantert gjort det med meg hvis hun så meg.

Skrevet
Hva gjør du når du blir angrepet og må forsvare deg? når det er høy musikk og det ikke går an å øre hva man sier uansett. Jeg skulle gjerne tatt en skikkelig prat med henne istedenfor å angripe henne, jeg var full og hun gjorde meg skikkelig sint.

jeg går.

Skrevet

Jeg gikk jeg.

Jeg gjorde ingen allverdens ting, hadde vært der i maks fem minutter, et halvt på dansegolvet. Og hun stod minst to meter fra meg. Hun kom ut av det blå, folk rundt kunne bekrefte det. De kastet henne ut etterpå!

Skrevet

Slik oppførsel er latterlig, men ikke så forunderlig egentlig, for som du sier så finnes det mange galninger der ute.

Med litt alkohol i blodet er det en del hysteriske troll som mister vett og hemninger kan det virke som.

Men er du sikker på at disse trolla ikke trodde at du var en du ikke er da? De kan ha innbildt seg at du har stått i med typen til en av dem eller et eller annet.

Skrevet

Jeg skjøner at det er to episoder.

Den ene hvor hun drikker øl, og den andre hvor en annen flyr på deg på dansegulvet og heller øl over deg.

Jeg har blitt helt rødvin over selv og jeg gikk.

Hadde noen drukket av øllen min hadde jeg sagt hun kunne behold den.

Skrevet
Takk.

Jeg har aldri vært bort i lignende før, hun hadde ildkuler i ansiktet og så ut som hun ville drepe meg.

kanskje det var venninne til hun første som skulle ta igjen?

eller så trodde hun du var en annen..?

Skrevet
Slik oppførsel er latterlig, men ikke så forunderlig egentlig, for som du sier så finnes det mange galninger der ute.

Med litt alkohol i blodet er det en del hysteriske troll som mister vett og hemninger kan det virke som.

Men er du sikker på at disse trolla ikke trodde at du var en du ikke er da? De kan ha innbildt seg at du har stått i med typen til en av dem eller et eller annet.

Det kan være, men det virker da rart. Jeg er bare 22, hun var nærmere tredve kan jeg anta. Hun burde ha mer vett i skallen enn meg. Hun virket ikke særlig drita heller, oppegående. Slik som hun oppførte seg så virket det bare som om hun ønsket å provosere noen, hvem som helst. Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg kan ha skumpet borti henne hvis jeg gikk forbi, ikke med vilje selvfølgelig. Dansegolvet var temmelig stappet. Jeg er seriøst ikke ei bølle, tror ikke hun forventet at jeg skulle ta så kraftig igjen.

Skrevet (endret)

Den ene hvor hun drikker øl, og den andre hvor en annen flyr på deg på dansegulvet og heller øl over deg.

Hadde hun kommet bort høflig og spurt om å få en slurk så hadde det vært helt ok, men hun stirret meg inn i øynene og nærmest lo av meg mens hun drakk. Som om hun trodde hun kunne gjøre akkurat hva hun ville. Etter jeg tok en prat forstod hun hvorfor jeg reagerte.

Og nei, de kjente ikke hverandre. Det var to helt ulike puber og de var totalt forskjellig. Hun første sa sorry straks jeg sa i fra og var ydmyk.

Endret av trampoline
Gjest Gjest
Skrevet

Mennesker som har en tendens til å bli angrepet eller trakassert, har selv ofte en del undertrykt aggresjon. Høres ut som dette kan være tilfellet her.

Skrevet

Nå er jeg slik at jeg drikker ikke av samme glass som folk jeg ike kjenner. Egentlig gjør jeg det ikke da heller, men det kan jo skje. derfor hadde jeg gitt henne øllen.

Skrevet
Mennesker som har en tendens til å bli angrepet eller trakassert, har selv ofte en del undertrykt aggresjon. Høres ut som dette kan være tilfellet her.

Jeg har aldri blitt angrepet fysisk på denne måten før. Men det er nok mulig at hun traff et ømt punkt. Jeg har alltid blitt tråkket på av mennesker og har tendens til å være altfor dumsnill. Nå klarte jeg i allefall å ta igjen, til tross for at det var på feil måte.

Skrevet
Nå er jeg slik at jeg drikker ikke av samme glass som folk jeg ike kjenner. Egentlig gjør jeg det ikke da heller, men det kan jo skje. derfor hadde jeg gitt henne øllen.

Hehe, godt med litt humor :fnise:

Gjest Gutt92
Skrevet (endret)

Det er jo ikke alle som finner seg i sånn dritt.

Synes trådstarter gjorde det riktige når hun tok igjen ( tok kanskje litt vel mye igjen men.. ) , for sånne folk må bli tatt igjen på for at de skal skjønne at det ikke går an å oppføre seg sånn.

Endret av Gutt92
Skrevet

og så kan du si til henne at du har munnsår og en halsbetennelse :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...