The Kitten Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hei Er det riktig at studielån er rentefritt, hvis en betaler tilbake alt med en gang man er ferdig som student? Takker for svar Endret 20. juli 2008 av The Kitten
Alison Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei Er det riktig at studielån er rentefritt, hvis en betaler tilbake alt med en gang man er ferdig som student? Takker for svar Ja.
AnetteR Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jepp, renter begynnner å løpe i det du er ferdig studert. Avdrag og betalinger starter etter et halvt år i jobb.
Bex Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jepp, renter begynnner å løpe i det du er ferdig studert. Avdrag og betalinger starter etter et halvt år i jobb. Nei, det er ikke helt riktig. Det begynner å løpe et halvt år etter siste utbetaling. Mitt studie hadde litt avvikende frister og semester, så jeg leverte Masteroppgaven min i november, og da var det et halvt år siden Lånekassen hadde gjort siste utbetaling, og ansett meg som ferdig (det skjedde i mai). Så det skal ikke ha noe med når du begynner å jobbe å gjøre, men når de fleste studiene har semesterslutt (6 måneder fra mai).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå