Gå til innhold

Utstående brystben

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Jeg trener styrke 2-3 ganger i uka, og begynner nå å se og kjenne resultater.

MEN så er det en ting som jeg lurer litt på, jeg har temmelig utstående brystben (de som møtes ved mellomgulvet), og hvordan vil da min magemuskulatur bli seende ut etterhvert?

Jeg vil aldri komme til å få den type flatmage somde fleste higer etter pga. dette, så jeg lurer på om det er noen som kanskje kan tenke seg hvordan magen vil se ut, når/hvis jeg får bygget opp enda bedre muskler?

Vil den bli litt "utstående" på midten og rette seg ut mot midjen f.eks?

Skjønner at det kan være vanskelig for dere å bedømme min mage ;) , men jeg kan umulig være den eneste med dette...?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trener styrke 2-3 ganger i uka, og begynner nå å se og kjenne resultater.

MEN så er det en ting som jeg lurer litt på, jeg har temmelig utstående brystben (de som møtes ved mellomgulvet), og hvordan vil da min magemuskulatur bli seende ut etterhvert?

Jeg vil aldri komme til å få den type flatmage somde fleste higer etter pga. dette, så jeg lurer på om det er noen som kanskje kan tenke seg hvordan magen vil se ut, når/hvis jeg får bygget opp enda bedre muskler?

Vil den bli litt "utstående" på midten og rette seg ut mot midjen f.eks?

Skjønner at det kan være vanskelig for dere å bedømme min mage ;) , men jeg kan umulig være den eneste med dette...?

Takker for svar :)

Trene du kondisjon og forbrenning også? Jeg kan også ha dette problemt, men det er når jeg legger på meg og ikke tyrener nok forbrenning..... vi er alle forskjellige i anatomi... gå inn på www.iform.no der ser du endel bilder og råd:)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, for tiden trener jeg kun styrke. Men jeg går så klart turer og er i annen type aktivitet og.

Jeg ligger litt under normalvekt, så for mye vekt, eller vektoppgang, er ikke et issue for meg.

Skal ta en titt der jeg :)

Skrevet
Nei, for tiden trener jeg kun styrke. Men jeg går så klart turer og er i annen type aktivitet og.

Jeg ligger litt under normalvekt, så for mye vekt, eller vektoppgang, er ikke et issue for meg.

Skal ta en titt der jeg :)

Det var TS over, forresten..

Skrevet
Trene du kondisjon og forbrenning også? Jeg kan også ha dette problemt, men det er når jeg legger på meg og ikke tyrener nok forbrenning..... vi er alle forskjellige i anatomi... gå inn på www.iform.no der ser du endel bilder og råd:)

Jeg fant ingen relevante bilder eller artikler, jeg.

Har du noen linker, kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...