Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg er 16 år, og lider nok litt av penismisunnelse. Selv har jeg "bare" et hull mellom beina, og jeg tenker konstant på hvordan det måtte være å ha penis. Den er jo ganske stor, og menn kan vel kjenne den HELE tiden? Det må være utrolig deilig! Særlig når den reiser seg. Min lille hemmelighet, liksom. Og skikkelig bevis på at man er kåt. JEG VIL HA PENIS! Noen som kjenner det sånn, eller har kjent det sånn? Jeg tror ikke jeg har noen unormal legning. Jeg har bare så lyst til å kjenne hvordan det er å ha penis. Jeg er fortsatt heterofil jente, og ville aldri stappet tissen inn i en annen dame. Kanskje i rompa på en mann, siden jeg jo mentalt er dame "med penis"? Men da blir det homo da også... Så komplisert... Tror jeg bare ville onanert hele tiden. Stappet tissen inn i ting som kunne kjennes som vagina. Forskjellig frukt, kanskje. Og smørt den inn med olje. Jeg misunner menn. Er det normalt? Jeg føler meg som ei traktorlesbe, og tør ikke STÅ (hehe, tok du 'an?) fram med navn i denne sammenheng. Har lest endel på nettet om "penis envy", og tror ikke jeg er helt unormal. Men deres erfaringer vil få meg til å føle meg mye bedre. Tusen takk, ha en hyggelig dag alle sammen! Menn, fortell gjerne hvordan det egentlig er å ha en pølse mellom beina. Er det så deilig som det høres ut? Hender det at du "setter deg" på pølsa, så det gjør vont?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg er 16 år, og lider nok litt av penismisunnelse. Selv har jeg "bare" et hull mellom beina, og jeg tenker konstant på hvordan det måtte være å ha penis. Den er jo ganske stor, og menn kan vel kjenne den HELE tiden? Det må være utrolig deilig! Særlig når den reiser seg. Min lille hemmelighet, liksom. Og skikkelig bevis på at man er kåt. JEG VIL HA PENIS! Noen som kjenner det sånn, eller har kjent det sånn? Jeg tror ikke jeg har noen unormal legning. Jeg har bare så lyst til å kjenne hvordan det er å ha penis. Jeg er fortsatt heterofil jente, og ville aldri stappet tissen inn i en annen dame. Kanskje i rompa på en mann, siden jeg jo mentalt er dame "med penis"? Men da blir det homo da også... Så komplisert... Tror jeg bare ville onanert hele tiden. Stappet tissen inn i ting som kunne kjennes som vagina. Forskjellig frukt, kanskje. Og smørt den inn med olje. Jeg misunner menn. Er det normalt? Jeg føler meg som ei traktorlesbe, og tør ikke STÅ (hehe, tok du 'an?) fram med navn i denne sammenheng. Har lest endel på nettet om "penis envy", og tror ikke jeg er helt unormal. Men deres erfaringer vil få meg til å føle meg mye bedre. Tusen takk, ha en hyggelig dag alle sammen! Menn, fortell gjerne hvordan det egentlig er å ha en pølse mellom beina. Er det så deilig som det høres ut? Hender det at du "setter deg" på pølsa, så det gjør vont? Slapp helt av tror det der er normalt hos begge kjønn. Selv skulle jeg ønske jeg hadde fitte nå som jeg er singel. Skulle puttet alt mulig inn i hullet mitt. Jeg hadde sikkert hatt et helt klesskap fullt av div leketøy:)
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Artig å lese det her. Har tenkt det samme selv (andre veien bare, er gutt), fordi dere jenter har så mange forskjellige måter å onanere på (faktisk), og rett og slett fordi det hadde vært annerledes å ha fitte i en dag. Hadde vært kult å prøve å være... flat en dag. :D Hva hvordan det er å ha penis angår, det er litt upraktisk når den reiser seg, og det er ikke direkte deilig (ikke at det er ubehagelig ). Setter meg aldri på den nei, den henger jo ikke så langt ned. >.<
Gjest Gutt92 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Nei, hvis du klarer å sette deg på penisen din, ( uten å gå inn for det) så har du virkelig lang i slapp tilstand xD Det er jo ikke noe deilig å ha den der, men å bruke den er vel deilig
Gjest Kinky og kåt Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei! Jeg er 16 år, og lider nok litt av penismisunnelse. Selv har jeg "bare" et hull mellom beina, og jeg tenker konstant på hvordan det måtte være å ha penis. Den er jo ganske stor, og menn kan vel kjenne den HELE tiden? Det må være utrolig deilig! Særlig når den reiser seg. Min lille hemmelighet, liksom. Og skikkelig bevis på at man er kåt. JEG VIL HA PENIS! Noen som kjenner det sånn, eller har kjent det sånn? Jeg tror ikke jeg har noen unormal legning. Jeg har bare så lyst til å kjenne hvordan det er å ha penis. Jeg er fortsatt heterofil jente, og ville aldri stappet tissen inn i en annen dame. Kanskje i rompa på en mann, siden jeg jo mentalt er dame "med penis"? Men da blir det homo da også... Så komplisert... Tror jeg bare ville onanert hele tiden. Stappet tissen inn i ting som kunne kjennes som vagina. Forskjellig frukt, kanskje. Og smørt den inn med olje. Jeg misunner menn. Er det normalt? Jeg føler meg som ei traktorlesbe, og tør ikke STÅ (hehe, tok du 'an?) fram med navn i denne sammenheng. Har lest endel på nettet om "penis envy", og tror ikke jeg er helt unormal. Men deres erfaringer vil få meg til å føle meg mye bedre. Tusen takk, ha en hyggelig dag alle sammen! Menn, fortell gjerne hvordan det egentlig er å ha en pølse mellom beina. Er det så deilig som det høres ut? Hender det at du "setter deg" på pølsa, så det gjør vont? Jeg kan ikke skjønne annet enn at du må tenne voldsomt på tanken på å spenne på deg et dildobeltet og ta en mann skikkelig grundig. Seriøst! Mange menn tenner også på dette (deriblant meg ), så det burde jo være mulig å få realisert en slik fantasi. Mailadresse slettet iht KG's regler Scorpina -mod- Endret 22. juli 2008 av Scorpina
Gjest Kinky og kåt Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan ikke skjønne annet enn at du må tenne voldsomt på tanken på å spenne på deg et dildobeltet og ta en mann skikkelig grundig. Seriøst! Mange menn tenner også på dette (deriblant meg ), så det burde jo være mulig å få realisert en slik fantasi. Mailadresse slettet iht KG's regler Scorpina -mod- SLETTET DU MAILADRESSEN MIN!!?? Hvordan i alle dager skal jeg ha deilig og kinky sex med tenåringsjenter da!!?? Det må da være mulig for (delvis) voksne mennesker å utveksle kontaktinformasjon for litt eksotisk rumpe-sex uten å få hele moroa spolert!? Hvis du ble sjalu må du gjerne ta meg den dildoen din og bli med, det er plass til flere dominatrixer på soverommet mitt!
Gjest Gjest_pølsa_* Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Tror dette er helt normalt.. jeg har fantasert mye om å være jente. spesielt når jeg var på din alder.. jeg dro pølsa bak mellom rompeballene slik at det så ut som jeg hadde bare en dusk når jeg sto foran speilet. jeg hadde også mange fantasier om at jeg var jente med store bryster og skjorte som sprengte skjorteknappene slik at de ble blottet. jeg har en stor pølse og har satt meg på den, ja, men det var ikke vondt og det går bare når den er halvstiv. altså fortsatt slapp men litt større. annet problem da er at den kan treffe bunnen på do, når jeg setter meg ned, og det er jo jævlig ekkelt da. glemte plutselig en ting..: Jeg kan stå og tisse!!! haha.. trenger ikke dra ned buksa en gang.. hahahahaha! ædda bædda... mohahahahaha:)
Yme Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Hei! Jeg er 16 år, og lider nok litt av penismisunnelse. Selv har jeg "bare" et hull mellom beina, og jeg tenker konstant på hvordan det måtte være å ha penis. Den er jo ganske stor, og menn kan vel kjenne den HELE tiden? Det må være utrolig deilig! Særlig når den reiser seg. Min lille hemmelighet, liksom. Og skikkelig bevis på at man er kåt. Det er ikke så veldig hemlig når den reiser seg, da... Den buler jo ut buksa, å om du er på et offentlig sted er ikke det veldig gøy. Pikken min kjenner jeg hele tiden, på samme måte som at jeg kjenner armene mine, beina mine og alle andre deler av kroppen... Den bare er der. Man trenger ikke være kåt for å få ståpikk heller, så det er nok ikke så stats som du tror. Tusen takk, ha en hyggelig dag alle sammen! Menn, fortell gjerne hvordan det egentlig er å ha en pølse mellom beina. Er det så deilig som det høres ut? Hender det at du "setter deg" på pølsa, så det gjør vont? Jeg har gjort det innimellom, men selve pølsa gjør ikke vondt. Det virker som at det er veldig mange jenter som tror det er selve pikken som er så føslom at det lett gjør vondt å komme borti, men det er feil. Pikken tåler veldig mye før det gør vondt. Jeg vil tørre å påstå at jeg får mye fortere vondt i feks fingra enn i pikken.... Ballene derimot, de gjør ganske vondt! Jeg har greid å sette meg på dem innimellom også, å det er ikke veldig behaglig nei... heldigvis er de plasert sån at det egentlig ikke skal skje, så jeg tenker at jeg opplever det 1 gang i året. Uansett, hvis du ønsker deg pikk så er det viktig å vite at selve pikken er mer eller mindre imun mot smerte(man kan selvfølgelig ikke slå på den med hammer og sånt da, men det sier seg vel selv), mens ballene ikke tåler en dritt og gjør vondt bare man tenker hardt på dem.
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Hmm... Da har jeg iallefall lært mye om hvordan det oppleves å ha pikk. Hadde vært kult å hatt for en dag. Runke, knulle, kjenne på heeele tiden, stå og tisse ikke minst!!
womenwomen Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Slapp helt av tror det der er normalt hos begge kjønn. Selv skulle jeg ønske jeg hadde fitte nå som jeg er singel. Skulle puttet alt mulig inn i hullet mitt. Jeg hadde sikkert hatt et helt klesskap fullt av div leketøy:) Hva mener du med at du føler deg som en " traktorlespe og tør ikke stå " ??? Bare lurer på det uttrykket .Tør du ikke leve ut sexualiteten din til det fulle og nyte den - bare forde du er jente ? Er det det du mener og derfor misunner guttene som overhodet ikke er flaue eller skjemmes over sine sexuelle lyster osv ... ? Gutter har alltid liksom hatt " friere tøyler " med tanke på sin sexualitet enn jenter .opp gjennom historien har jo kvinners sexualitet blitt strengt kontrollert , forsøkt dempet på forskjellige vis , og kåte kvinner kan lett få stygge ord på seg som " billig . ludder osv ...En kan jo bli psykisk hemmet av slikt og få angst for å vise sitt begjær om en føler en gjør noe " pene piker ikke skal eller bør " ...og er ikke artig om noen tenker en er et billig ludder som jente ...bare forde man har normale drifter akkurat som guttene har ....Kjempeurettferdig og kvinnediskriminerende holdninger ...lever litt fortsatt og henger igjen ...Da jeg var yngre var jeg guttegal og dro med meg flere gutter hjem om natta i helgene fra en pub jeg brukte gå på ..sex var jo deilig og menn spennende ...så klart jeg gjord det og singel var jeg og ...Opplevde selv en " misunnelig mann i 40 års alder " regelrett kalte meg " ludder " på en pub ... så jeg hørte det !!! DET forteller litt om kvinnesynet fortsatt som lever i dag ...vi må fortsatt oppføre oss kyske for å være bra jenter ...Er vi ikke kyske nok (later som vi ikke er kåte eller uintrisert i sex )...er vi luddere liksom . Jeg hadde aldri tenkt over dette selv ...men skjønte da at " andre regler gjelder for meg som jente - enn for mennene ...når det gjelder min sexualitet .... Var veldig sårende å bli kalt noe slikt !!! Jeg er IKKE LUDDER - FOR JEG GJØR DET GRATIS ...HA HA ! Ropte jeg til han ...forbannet .Men jeg tror han var sjalu på meg ...forde jeg så lett fikk mannfolk som jeg ville ha og sex ..Jeg var jo en særdeles vakker ung jente som 20 åring ...-men ser bra ut fortsatt som 30 åring også .Mens han sikkert slet verre med å få damer hjem og sex !!! Skjønner du ? Var nok sjalusi ...derfor han ville trøkke meg ned . Men jeg nyter sex som jente - og vil ikke la slike gammeldagse holdninger ødelegge mitt sexliv i hvertfall ...Etterhvert som man blir eldre en 16 år som du ..så vil du skjønne det har sine fordeler å ha klitoris og vagina ...fremfor pikk !!! Det har i hvertfall jeg skjønt for lenge siden : ) F.eks er jo vi jenter multiorgasmiske og kan få serier med mange orgasmer med kort tids mellomrom ..er jo sinnsykt deilige ..dette kan ikke menn få desverre , de får som oftes bare 1 orgasme -så må de hvile mange timer ... Jeg har hatt 5 orgasmer sammens med kjæresten min ...og han klarer max få 1 orgasme !!! Gjett hvem som er MISUNNELIG DA : ) Min orgasme rekord under onani er vell rundt ....ja vanskelig å telle ..men mellom 8 - 9 orgasmer med få minutt 2-6 min mellomrom ..alle like sterke og vanvittig deilige ... Hele hjernen blir bomull og grilles jo av NYTELSE ....helt borte vekk i sin egen orgasme verden : ) he he !!! Min samboer ville og lære seg å bli multiorgasmisk ..så han bestilte flere bøker fra nett " The multiorgasmisk man " ...men han har ikke greid å trene seg opp til det ..er nok en kvinnes privilegium dette ... Klitoris har en vanvittig kapasitet for nytelse og orgasme .Leste det var 6000 nervetråder i klitoris konsentrert på et lite område som gjør allt mer intenst ... Mot bare 3 - 4000 nerver i mannens penishode ... Ellers er G-punktet vårt også en kilde til mye nytelse .. Det har jeg ...og selv fingring kan gi meg fantastiske orgasmer ...Også bare penetrering alene . Eneste jeg misunner menn faktisk ...er at de slipper å føde vaginalt barn til verden ...for det er jo vanvittig vondt og risikoer for helseplager ved senere .Om en revner mye og slikt og må sys ...og tanken på å bli VID ...er ikke gøy ...Vil beholde min bekkenbunnsmuskulatur best mulig slik den er .. Men problemet har jeg løst selv ...tar KS på privatklinikk i stede utenlands og betaler for oprasjon selv , selv om det er dyrt ... så slipper jeg det .Er så redd for skader på underliv med tanke på vaginal fødtsel ...Slike skader kan jo ødelegge også et senere sexliv om en er uheldig .Og siden jeg har et slikt fantastisk godt sexliv i dag ...og er vant til det ...føler jeg KS er best for meg ...om jeg vurderer å få barn senere en gang ... Menn er heldige som kan få barn ...uten å " skade kroppen sin " eller forringe skjønnheten sin : ) Men ...penismisunnelse ....nei det har jeg aldri hatt ! Du kommer nok til å oppdage alle fordelene ...når du blir eldre hovedinnlegger ... Er vell heller motsatt ....jeg opplever i dag .Menn som er misunnelige på oss kvinner .... Men begge kjønn har sine fordeler såklart . Ellers er menn heldige som ikke trenger være redd for å gå ut alene om kveldene når det er mørkt osv ..de er ikke utsatt for overgrep på samme måte som kvinner .De kan gå hvor de vil ...uten å frykte noe liksom . Er jo også veldig praktisk å være sterk fysisk ..greie å løfte tunge ting uten hjelp osv ... Men DET har jeg mann til å gjøre for meg : ) Så slipper jeg de tyngste tak selv ..Er tross allt han som har kropp til å utføre slik tungt arbeid .Men klart hadde vært morsomt å vite hvordan det var å være mann for en dag : ) Spennende opplevelse helt sikkert ... Hadde nok gått rett ut å prøvd å sjekke damer ....om jeg hadde penis .... Må jo prøve hvordan det er : ) å bruke den : ) He he ! Men da hadde man kanskje fått " prestasjonsangst " ....det er jo vi kvinner ikke vant til å ha : ) .
K.A. Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 (endret) F.eks er jo vi jenter multiorgasmiske og kan få serier med mange orgasmer med kort tids mellomrom ..er jo sinnsykt deilige ..dette kan ikke menn få desverre , de får som oftes bare 1 orgasme -så må de hvile mange timer ... Menn kan også være multiorgasmiske (det er forskjell på orgasme og ejakulasjon). Det er riktignok ikke så vanlig, men det er bare en treningssak. Og det der med å "hvile flere timer" har jeg aldri skjønt meg på. Har aldri måttet hvile i det hele tatt, jeg. Endret 24. juli 2008 av K.A.
Yme Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Menn kan også være multiorgasmiske (det er forskjell på orgasme og ejakulasjon). Det er riktignok ikke så vanlig, men det er bare en treningssak. Og det der med å "hvile flere timer" har jeg aldri skjønt meg på. Har aldri måttet hvile i det hele tatt, jeg. Skriver under her. Jeg skjønner ikke hvor det kommer fra at menn trenger masse hvile på den måten der... Jeg kjenner ingen som er sån, så det er bare rart. Alle menn har også mulighet for å få flere orgasmer. De fleste veit ikke hvordan bare.
Gjest Bond Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
AnneS Skrevet 26. juli 2008 #14 Skrevet 26. juli 2008 Hmm... Da har jeg iallefall lært mye om hvordan det oppleves å ha pikk. Hadde vært kult å hatt for en dag. Runke, knulle, kjenne på heeele tiden, stå og tisse ikke minst!! Vi jenter kan da også stå og tisse. Enkelt med skjørt etter en dag på byen (uten truse)
AnneS Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 Nå dette var morsomt å lese. Det å være gutt/mann må være noe kjedelige greier. Gutter går i blått og grått mens vi kvinner har hundrevis av farger og fasonger å melge mellom og det samme er det i senga også. Ei fitte kan bli brukt til så mangt, ikke bare til et hull som gutta kan stappe en pølse inn i men man kan bruke agurk, gullerøtter, brødeg i kondom osv. Gutta derimot har ikke mye valg. De kan enten skaffe seg ei fitte eller en torsk som de kapper hodet av og stikker den inn i luftblæra på fisken. Det skal vistnok være det samme "for futter" som det å ha seg ei ekte fitte, i allefall følesesmessig. Så ville jeg være lykkelig med en pølse mellom beina som till og med spytter? Nei takk, tror ikke det og jeg tror også at gutter/menn tror at vi jenter virkelig trenger "ei pølse" for å ha det deilig... FEIL!!! - men rett skal være rett og det er f.eks. flere transsekuelle man til kvinne mensker en kvinne til mann noe som tilsier at flere menn drømmer om å være kvinne en kvinner som drømmer om å være men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå