ElleVille Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Finnes det noe apparater for de skrå magemusklene? Hvordan ser det ut, og hva heter det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Ehh... Sit-ups?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 Skrå situps er vel mest brukt. Finnes apparater også, bl.a. et hvor du sitter og vrir til siden, hvis du skjønner hva jeg mener. Men hvem går rundt og husker på hva sånne apparater heter? Bare trener på dem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 11. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg mente i tillegg til vanlige skrå sit-ups - om det finnes apparater for akkurat dette området.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PUSI Skrevet 12. april 2002 #5 Del Skrevet 12. april 2002 Muskelstimulator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #6 Del Skrevet 12. april 2002 Går du på treningsstudio,Amanda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. april 2002 #7 Del Skrevet 12. april 2002 Går på treningsstuido er det jo mulig å spør instruktøren hva slags apparater som styrker de strå magemusklene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 12. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg trener i studio ja. Har nå endelig fått kontakt med instruktøren min, så da skal jeg høre med ham 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå