Gjest virvelvind Skrevet 7. august 2008 #41 Skrevet 7. august 2008 Trodde endelig vi var kvitt Basshunter og den dritten hans, men så laga han en engelsk versjon av Botten Anna, gitt! Den engelske versjonen er iallefall bedre enn den svenske. Kongen av Mallorca kan jeg GJERNE klare meg uten.
Gjest Gjest_Opal_* Skrevet 7. august 2008 #42 Skrevet 7. august 2008 Jeg hører omtrent bare på mp3,men den Sommerfri-låten får meg til å bytte kanal...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #43 Skrevet 10. august 2008 "I like you so much better when you`re naked" er grusom!
Gjest Emera Skrevet 11. august 2008 #44 Skrevet 11. august 2008 Ja fatter virkelig ikke hvorfor Dido er populær hos radiokanalene enda!!! Fatter ikke jeg heller! Noe så platt og intetsigende. "Touch My Body" med Mariah Carey er også helt grusom. Og som andre sier, hyle-Beyonce kan jeg klare meg uten...
cilipili Skrevet 11. august 2008 #45 Skrevet 11. august 2008 "Touch My Body" med Mariah Carey er også helt grusom. Den er fæææl!
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 17. august 2008 #46 Skrevet 17. august 2008 Det meste på radioen er så allikandes og gir ingen utfordring til lytteren! uff - det må være slitsomt å være så spesiell ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå