Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den Espen Lind-låta er helt grusom!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nishiki
Skrevet
Nå har du letet i snart 14 timer.. :)

Og nå enda lengre. Pogopops? Ehh.. Eller noe slikt :sjenert:

Skrevet (endret)

Hihi,jeg liker Espen Linds Scared of hights kjempegodt jeg :fnise:

Kongen av campingplassen derimot...da bytter jeg kanal!!!

Endret av Honey Bee
Skrevet

Sommerfri

Karpe Diem - Under overflaten

That's not my name

Slitsom og masete.

4 minutes

Og han charterduden fra tv3 :spy:

Skrevet

Usikker på om den er nevnt for kan ikke låttittelen, men refrenget er veldig skrikete og noe sånn som:

"No ones gonna save us now

You and I'm gonna fight to survive" (...eller noe lignende)

Herregud den er så fæl, blir rett og slett sur av å høre på den.

Skrevet
Usikker på om den er nevnt for kan ikke låttittelen, men refrenget er veldig skrikete og noe sånn som:

"No ones gonna save us now

You and I'm gonna fight to survive" (...eller noe lignende)

Herregud den er så fæl, blir rett og slett sur av å høre på den.

åh, det høres ut som "knights of cydonia" med muse.

jeg synes den er søøøt, jeg... tenker på rare små menn med lanser til hest :-D

Gjest Raptuza
Skrevet

I'm yours liker eg ikkje noko særleg....

Skrevet

Espen Lind - Scared of heights er altså en vanvittig gnålete tullesang.

Jason Mraz - I'm yours var jeg lei av allerede i vår.

ALT av Beyonce og lignende stressgnål fører til akutt kanalskifte på min radio.

Og til slutt.. Uansett hvem som synger den, What a wonderful world klarer jeg rett og slett bare ikke å høre på :fnise:

Skrevet

Jason Mraz har jeg akkurat oppdaga, og jeg elsker i'm yours:)

Sang jeg ikke fikser.... Kommer ikeke på noen akkurat nå, men kan ikke fordra alle trance-samlealbum-reklamene på tv med nakne berter som "danser" og elger seg inn mot kamera med "flørtende" blikk... blæ

Skrevet
Hihi,jeg liker Espen Linds Scared of hights kjempegodt jeg :fnise:

Kongen av campingplassen derimot...da bytter jeg kanal!!!

Begge de sangene er helt forferdelig.

Skrevet
Espen Lind - Scared of heights er altså en vanvittig gnålete tullesang.

Jason Mraz - I'm yours var jeg lei av allerede i vår.

ALT av Beyonce og lignende stressgnål fører til akutt kanalskifte på min radio.

Og til slutt.. Uansett hvem som synger den, What a wonderful world klarer jeg rett og slett bare ikke å høre på :fnise:

Endelig en til som finner sangene til Beyonce gnålete. Jeg tåler noen få sanger av henne, men det er ikke mange.

Skrevet

Jeg får helt krupp av Mariah Carrey!! Jeg klarer ikke den kvinedama!! Får ikke skrudd og skifta kanal fort nok. Hører heller på direktesending fra Kautokeino kommunestyre heller :sprettoy:

Skrevet

Av musikk-kanaler hører jeg bare på P3 (komersielle kanaler orker jeg ikke pga mye dårlig musikk, idioter til programledere og slitsom reklame), og jeg skifter til Alltid Nyheter hver gang den siste til Coldplay spilles. Det er sjelden jeg ikke holder ut å høre på musikken som spilles på P3, men denne er skjærer virkelig i ørene mine. Jeg skifter også kanal hvis Katie Melua eller Susanne Sundfør spilles.

Den der Marit Larsen-sangen til Karpe Diem liker jeg :) (i små mengder)

Skrevet

Ja fatter virkelig ikke hvorfor Dido er populær hos radiokanalene enda!!!

:sprettoy:

Skrevet
Endelig en til som finner sangene til Beyonce gnålete. Jeg tåler noen få sanger av henne, men det er ikke mange.

Hurra, vi er flere! Det begrenser seg til den der Irreplaceable for min del. Resten blir jeg så oppkava over at jeg føler at jeg må løpe vekk :fnise:

Jeg får helt krupp av Mariah Carrey!! Jeg klarer ikke den kvinedama!! Får ikke skrudd og skifta kanal fort nok. Hører heller på direktesending fra Kautokeino kommunestyre heller :sprettoy:

:hoho::ler::hoho:

Skrevet
Av musikk-kanaler hører jeg bare på P3 (komersielle kanaler orker jeg ikke pga mye dårlig musikk, idioter til programledere og slitsom reklame), og jeg skifter til Alltid Nyheter hver gang den siste til Coldplay spilles. Det er sjelden jeg ikke holder ut å høre på musikken som spilles på P3, men denne er skjærer virkelig i ørene mine. Jeg skifter også kanal hvis Katie Melua eller Susanne Sundfør spilles.

Den der Marit Larsen-sangen til Karpe Diem liker jeg :) (i små mengder)

kopierer deg jeg!

Kommer ikke på noen spesielle sanger, men jeg tåler ikke noe av gnålet som kommer fra eks beyonce, britney spears, pussycat dolls, rihanna osv..

Skrevet

Vet ikke hva dama heter, men den sangen "Chasing pavements" er så oppbrukt! De spiller den på radio sikkert 8 ganger i timen, jeg får helt fnatt...

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Æsj, jeg kan ikke fordra den Bleeding Love sangen, eller Bubbly av Colbie Calliat ???, da skrur jeg av radioen! Liker heller ikke Katie Melua, kjedelig musikk man bare blir deppa av......

Skrevet

Trodde endelig vi var kvitt Basshunter og den dritten hans, men så laga han en engelsk versjon av Botten Anna, gitt!

Forbanna drittmusikk! Irriterer meg at en kan tjene penger på sånt piss.

Ellers er jeg veldig enig i at Beyonce, Mariah Carey, Rihanna og det andre R'n'B-greiene er forferdelig gnålete og fælt.

Skrevet

Og alt det der "indie-rock-pop-greiene" som spilles døgnet rundt på p3 er jeg forferdelig lei. Alt høres likt ut.

Mye fæl musikk ute og går for tida visst ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...