Gå til innhold

Trenger man å være singel

Gjest Tullegutten

Anbefalte innlegg

Gjest Tullegutten

Etter 10 år med faste forhold så ble jeg singel, noe som ikke varte så lenge. Jeg traff en nydelig jente som jeg fallt pladask for, kul jente på alle måter. Vi endte selvfølgellig opp med å bli sammen og dette har vart i rundt et år nå.

I og med at jeg har måttet ta hensyn til at jeg har hatt dame hele mitt liv så trenger jeg fart og spenning. Hun jeg har møtt har hatt noen år som singel og har tydeligvis festet, levet livet og hatt det morro. Hun er klar for å slå seg til ro og hun er faktisk lei av å gå på byn, noe jeg overhode ikke er. Jeg vil ut å feste, leve livet, oppleve osv. Det virker som vi er på litt forskjellige nivåer siden jeg ikke har fått rast i fra meg.

Nå sitter jeg med et skikkelig dilemma. Skal jeg velge singelivet og slå ut håret eller skal jeg bli i forholdet? Jenta er faktisk den jenten jeg har hatt det kjekkest sammen med av alle jenter jeg har møtt. Hun er griseflott og i bunn og grunn helt 100% en slik jeg har lyst å dele livet mitt med. Men så var det denne trangen til å oppleve, utforske, gjøre som jeg vil uten å måtte ta hensyn, høvle over litt flere jenter for å se om gresset er grønnenere osv. Siden jeg ikke har vært singel i mitt voksne liv så vet jeg faktisk ikke hva det vil si å være singel. Jeg vet ikke hva savnet etter en kjæreste er, jeg vet rett og slett ikke hvorfor det er gull å ha en kjæreste for jeg har jo alltid hatt en. Ikke bare en selvfølgelig, men noen som faktisk så og si har overlappet hverandre.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg la være å tenke mer på dette og nyte den flotte jenten jeg har eller skal jeg gjøre som magen sier. Jenta har jeg ikke lyst å gi slipp på! Og samtidig så kommer jeg jo kansje til å angre meg resten av mitt liv på at jeg ikke noen gang har levet livet før jeg slo meg til ro. Uansett hva jeg velger så kommer jeg nok til å angre, det er det som er problemet. Jeg har bikket 30 og føler på en måte jeg er for gammel til å slå ut håret nå, det skulle jeg gjort når jeg i midten av 20 årene. På en annen side, skal jeg slå meg løs og ta igjen alt det tapte så MÅ jeg gjøre det nå, for det er vel allerede litt i seneste laget. Jeg trenger noen synspunter i fra dere andre som er singel bare for å lette litt på trykket. Er dette med å ha en periode i livet hvor man er singel viktig, er det noen dere kunne vært for uten? Jeg vet ikke. Er vel kansje slik at når man er i et forhold så kunne det vært kjekkt å være singel og motsatt...*ler* Joda, alt i alt er jeg en glad gutt som sikkert bare tenker litt for mye. Og så er jeg vel i grunnen nysgjerrig på dette livet som singel fordi jeg aldri har vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Den trangen du har til å leve livet kommer nok ikke til å gå over selv om du er i et forhold, så går det vel ikke, men om det heller er trangen til nye opplevelser og aktiviteter kan dere kanskje gjøre noe av dette sammen til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den trangen du har til å leve livet kommer nok ikke til å gå over selv om du er i et forhold. Om du vil rote med flere jenter så går det vel ikke, men om det heller er trangen til nye opplevelser og aktiviteter kan dere kanskje gjøre noe av dette sammen til og med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trangen du har til å leve livet kommer nok ikke til å gå over selv om du er i et forhold, så går det vel ikke, men om det heller er trangen til nye opplevelser og aktiviteter kan dere kanskje gjøre noe av dette sammen til og med.

Gutten vi ha frihet da! Oppleve det han ikke har opplevd uten å ta hensyn til noen.

Den er litt vanskelig, ts! Man man råder jo ofte en til å følge magefølelsen og det er nettopp det du tilslutt skal gjøre. Men hva med å snakke med henne om dette? Kan hende hun kommer til å synes at du er "rar", eller at hun forstår. Elsker hun deg? Og vil hun ha deg for ever? Fortell hvordan du føler det og så kommer kanskje hun til å forstå. Men det er ingen garantier at hun tar deg tilbake når du har sett rundt og ser det var best at du holdt deg med ho.

Hvis jeg setter meg i hennes posisjon, hadde jeg latt deg gå siden jeg tror at alle må gjøre det de har lyst til. Og hvis jeg er innerst inne glad i deg og er fortsatt singel, så hadde jeg tatt deg tilbake. Men ikke alle tenker likt..

Føler med deg! But think before you do a mistake your gonna regret!! Good luck!

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...