Mokkon83 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Avogtil hører vi mer på enkelte sanger enn andre... Musikk er jo en del av hverdagen for svært mange! jeg elsker å ha på radioen når jeg jobber og avogtil finner jeg en sang som jeg syns er bare såå herlig Jeg hører på bortimot alt av musikksjangre. feks trance, dog mest til trening eller når jeg kjører alene i bilen. Sambo og jeg hører veldig mye på 80 tallsmusikk i helgene når vi tar oss noen drinker. ja, det er musikk omtrent ved alle anledninger akkurat nå har jeg hørt veldig mye på en sang med Wyclef Jean ft akon, lilwayne og nia. sangen heter sweetest girl. synes den er veldig fin! hva hører dere andre musikkelskere mye på for tida da?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Akkurat nå er det 4 min song(heter den det?!)med Madonna og Justin!
Mokkon83 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Akkurat nå er det 4 min song(heter den det?!)med Madonna og Justin! Ja, den er bra Madonna ft Justin- four minutes
Mokkon83 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Rihanna ft Ne-yo - hate that I love you so det er også en behagelig sang og Vincent - miss blue
Anglofil Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Vel, det er noen sanger som jeg har fått på hjernen, spesielt nå som det er sommer: Tidløs - Postgirobygget LDN - Lily Allen The Boy With the Arab Strap - Belle & Sebastian Love Me, Just Leave Me Alone - Jewel Bleeding Love - Leona Lewis Mvh Yvonne
Lady La-Laa Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Ahh, hos meg blir det mye av Gabriella Cilmi med sweet about me og Amy MacDonald med this is the life
Kick Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Arctic Monkeys - Flourescent Adolescent Sambassadeur - Between the Lines Belle & Sebastian - Your Cover's Blown
Unia Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Alle Sonata Arctica sangene. Er helt hekta på det bandet. Verdens beste of fineste musikk!
Cuba Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 I dag tidlig hadde jeg Espen Lind-parodien Scared of Lind til Bye&Rønning på hjernen.. Ble litt smågal Ellers har jeg sunget mye til Linkin Park - Leave out all the rest og Jason Mraz - I'm yours
Arwen Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Jason Mraz her også, og så har jeg Maria og Miras mine all mine på hjernen.
Gjest Gitte Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 æææh.. Erik og Kriss med "det ekke meg det er deg". Den teksten er så morsom så må bare høre og høre og høre..
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er vel mer rocka, og akkurat nå for tiden er det Racounteurs som surrer både i bilen og hjemme, spesielt "Steady, as she goes", men hele albumet er bare rått. Så dem på Hove-festivalen, og det var en kjempeopplevelse. Dyktig liveband:)
Gjest Skya Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 De siste månedene har jeg hatt helt dilla på Howl's Repeater. Kan høre den om at og om attat og blir ikke lei, kongelåt!
FangeLiv Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Idag, eller igår da, har det vært mye Ohh, I don't wanna be lonley Ohh, I don't wanna be (......) There's always someone out there who'd be there for you There's always somone out there who'd be .... Kan ingenting om musikk og hvem som spiller den, men denne har altså satt seg på hjernen idag.
pittie Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 Glittertind - Fjellheimen gir meg fred !! Elsker du jotunheimen elsker du denne sangen:P og Whitesnake - Here I go again hører på disse i repeat hele dagen:P blir så glad av dem
Gjest Honey, honey Skrevet 22. juli 2008 #16 Skrevet 22. juli 2008 Inni mitt hode er det kun ABBA for tiden. Jeg så Mamma Mia filmen for noen dager siden og etter det har jeg vært i kjempehumør og nynner på ABBA-sanger hele tiden. Og når jeg ikke nynner så går de for fullt inni mitt lille hode.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #17 Skrevet 22. juli 2008 Ikke yndlingssangen,men jeg nynner på den hele tiden: Bo Kaspers orkestra: "Hon er så søt når hun sover" osv... og den derre som er så fin vet dere, den derre ....åååå hva heter den igjen Kommer vel på det etterhvert!
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 Det veksler litt mellom Chris Brown - Forever og Elton John - I guess that's why they call it the blues
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #19 Skrevet 22. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI
Marikke Skrevet 24. juli 2008 #20 Skrevet 24. juli 2008 Muse "Butterflies and hurricanes" Amy MacDonald "This is the life" Blondie "Heart of glass"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå