Gå til innhold

gave til gjestene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, beklager, men bokmerke og vinåpner hadde nok gått rett i bosset her... Jeg leser masse bøker, men til bokmerke bruker jeg hva som helst jeg har i nærheten. Som regel lånelappen på biblioteksbøker eller kvitteringen på kjøpebøker. Jeg gidder ikke gå rundt og leite etter et bokmerke...

Vinåpner har vel de fleste som drikker vin allerede? Jeg drikker ikke vin og har overhodet ikke bruk for en vinåpner. Jeg har eid to vinåpnere, men de har begge havnet i bosset når jeg har ryddet i skuffene...

Jeg ser virkelig ikke poenget med slike gaver. Om man skal gi det samme til 90 stk, er det umulig å finne noe som alle har bruk for/lyst på. De fleste kommer bare til å hive det/gjemme det bakerst i en skuff. Så det er bare unødvendig veskefyll (hvor skal man gjøre av det til man skal gå hjem?). Når jeg skal i bryllupp er det jeg som skal gi gave til brudeparet, ikke omvendt..

Nå leste du innlegget mitt litt for fort tror jeg... ;) Skrev ikke vinÅPNER, men vinKORK! Det er noe jeg aldri hadde giddi å kjøpt selv, men ville synes var kjempepraktisk å få! Men jeg ser poenget ditt - at ting jeg selv synes er supert å få, det er det ikke nødvendigvis alle andre som synes... Og jeg har tenkt tanken selv :Nikke: Men får liksom den samme trengselen på Ebay, som at jeg bare MÅ kjøpe noe som er på salg :lur: selv om jeg i etterkant kanskje ikke kommer til å bruke det så mye...

Men er forskjellig hva folk synes er hyggelig, overraskende og ålreit i forskjellige vennekretser også, så jeg får lufte ideen for mine... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjestene får middag, kaker osv... Ellers så klarer vi forhåpentligvis til å lage noe kreative bord-"kort". Er jo mange som ønsker å ta slikt med hjem som minne :) Resten som ikke liker husefyll kan jo bare la det ligge igjen :)

Skrevet

Glass med navn på er sikkert en veldig fin gave for de som bor i nabohuset, men hadde jeg kommet reisende hadde det sannsynligvis enten blitt stående, eller knust på reisen. Og et helt (brukt) glass får ikke akkurat plass i små damevesker, hvordan skal man huske på å få det med seg?

Ja til sjokoladehjerter (eller annet snop) man kan spise mens man venter, Nei til ta med hjem gaver..

Skrevet

Har sett en super ide; sånne sweet-heart drops i en liten tyllpose- denne var da sydd, og knyttet et hvitt bånd i hvor det hang en liten lapp, og dette var bordkort.

Skrevet

Jeg synes heller ikke singelringen var et optimalt forslag, men en liten sjokolade, en brent cd eller en tannkost var jo bare morsomt, hvis man har budsjett til det da.

Jeg har aldri forventet å få noe når jeg har vært i bryllup, og kommer heller aldri til å forvente det, er nok enig med de som sier at det er en amerikansk tradisjon som er unødvendig her.

Skrevet

greit det blir dyrt å kjøpe seg ny kjole og dress når man kommer i ett bryllup, men de som kommer kjøper til seg selv og gave til brudeparret. Det er ganske stooooor forskjell på det og at brudeparret kjøper klær til seg selv og gave til alle gjestene?? :eeeh:

syntes det var genialt med sjokoladehjertene, jeg!

Skrevet

Eneste gavene jeg kunne tenkt meg er slikt som er spiselig - alt annet går bare rett i søpla her. Glass med navn? Vi har vinglass nok, har absolutt ikke behov for noen med navnene våre på, så her hadde de bare skapt irritasjon siden man må ta de med seg midt på natta og man ikke akkurat har så store vesker med seg i bryllup... Og de hadde havnet rett i glass&metall...

Her får gjestene middag, kaker, masse drikke og forhåpentligvis en god fest! Kan ikke tenke meg at dagen bli bedre om de får et såpestykke med monogrammet vårt på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...