Gå til innhold

Taxfreebutikk på norsk flyplass eller bestille på flyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, akkurat - hvor er det lurest å handle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det finnes et helt klar svar på dette. I noen tilfeller vil det være best å shoppe på flyplassen i Norge og andre ganger i utlandet. Det billigste for øyeblikket tror jeg er flyplassen i København der man får 20% avslag hvis man bestiller på forhånd på http://www.tax-free.dk :-)

Skrevet (endret)

På www.tax-free.no ser du prisene i Norge, og du har sikkert fått brosjyre eller har tilgang til nettsidene til reiseoperatørene med deres priser. Ofte er noe billigst på flyplassen og andre ting billigst på flyet.

Edit: bindestrek manglet i link

Endret av Chica
Skrevet

Det var en stor undersøkelse i Dagbladet eller VG igår om hvor det er billigst å handle.

Skrevet
På www.taxfree.no ser du prisene i Norge, og du har sikkert fått brosjyre eller har tilgang til nettsidene til reiseoperatørene med deres priser. Ofte er noe billigst på flyplassen og andre ting billigst på flyet.

Prøv www.dutyfree.no :)

Der ligger prisene på taxfree på norske flyplasser, og du finner ut hva de har hvor.

Skrevet

Hadde glemt bindestreksen ser jeg, www.tax-free.no fører til samme side som dutyfree.no

Gjest Gjest
Skrevet

Var ikke poenget om det var best å kjøpe på flyplassen ELLER på FLYET?

Utifra DET, så er det lurest på flyet mener jeg. Gjorde det nå i sommer. Fikk taxfreekatalog gjennom reisebyrået og bestilte på nett. Mange av tingene i katalogen/på nett fant jeg ikke i taxfreebutikken på gardemoen, tingene lå klart på setet vårt.

Dessuten fikk jeg rabatter via nettet. Mye bedre altså:)

Skrevet
Var ikke poenget om det var best å kjøpe på flyplassen ELLER på FLYET?

Utifra DET, så er det lurest på flyet mener jeg. Gjorde det nå i sommer. Fikk taxfreekatalog gjennom reisebyrået og bestilte på nett. Mange av tingene i katalogen/på nett fant jeg ikke i taxfreebutikken på gardemoen, tingene lå klart på setet vårt.

Dessuten fikk jeg rabatter via nettet. Mye bedre altså:)

Lettvint å bestille på flyet, men har opplevd at de var utsolgt for det jeg hadde bestilt. Ikke så stort problem nå, nå kan man jo handle på taxfreebutikken ved ankomst også. Men kjipt tidligere når halve kvoten manglet og de kun hadde igjen aquavit på flyet som jeg kunne få som erstatningsvare for romflaska som manglet. Men prismessig varierer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...