Lissi Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er MØKKlei av useriøstiteten her inne. Hver eneste tråd er full av troll og dritt. Jeg sier snart takk for meg hvertfall, så kan dette være et forum fullt av gjester som slenger dritt til hverandre!!
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg syns det har blitt mindre av det i det siste jeg? Har du ikke noen eksempler, jeg må ha gått glipp av noe.
Lissi Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg syns det har blitt mindre av det i det siste jeg? Har du ikke noen eksempler, jeg må ha gått glipp av noe. Sender over noen lesebriller til deg
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg tror jeg trenger det... Kanskje jeg er litt blind eller ikke skjønner at det er trolletråder... Hm... Hvilke tråder da?
Lissi Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg tror jeg trenger det... Kanskje jeg er litt blind eller ikke skjønner at det er trolletråder... Hm... Hvilke tråder da? Moderatorer er inne og rydder i nesten alle tråder om dagen.
LilleCanCan Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jaja, men det gjelder ikke bare deg da lissi33
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Da syns jeg det er på tide at moderatorene ordner det slik at gjester ikke får skrive innlegg og at man må registrere seg som bruker. Og at brukerne må få lov til å skrive anonymiserte innlegg i tilfelle det er noe spesielt de f eks lurer på, men at de må ha skrevet et visst antall innlegg (f eks 50?) før de i det hele tatt får lov til å skrive anonymiserte innlegg. På denne måten blir det jo mye mindre rydding og moderatorene får mer oversikt over trollene.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Da syns jeg det er på tide at moderatorene ordner det slik at gjester ikke får skrive innlegg og at man må registrere seg som bruker. Og at brukerne må få lov til å skrive anonymiserte innlegg i tilfelle det er noe spesielt de f eks lurer på, men at de må ha skrevet et visst antall innlegg (f eks 50?) før de i det hele tatt får lov til å skrive anonymiserte innlegg. På denne måten blir det jo mye mindre rydding og moderatorene får mer oversikt over trollene. Med din ordning så vil fremdeles moderator vite at det er du som skriver innlegg om hvordan du har blitt banka og voldtatt av fettern din. De ser alt. Om du er gjest, og benytter en annen IP, så har de færre muligheter til å "ta deg"
MMMJ Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er MØKKlei av useriøstiteten her inne. Hver eneste tråd er full av troll og dritt. Jeg sier snart takk for meg hvertfall, så kan dette være et forum fullt av gjester som slenger dritt til hverandre!! Har ikke vært her lenge, men helt enig med deg:)
Cata Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Med din ordning så vil fremdeles moderator vite at det er du som skriver innlegg om hvordan du har blitt banka og voldtatt av fettern din. De ser alt. Om du er gjest, og benytter en annen IP, så har de færre muligheter til å "ta deg" Da er det kanskje greit å ikke skrive om det man absolutt ikke vil skal komme fram i dagen. Tviler på at noen av moderatorene er ute etter å "ta" noen som helst, -kanskje med unntak av de som bryter regelverket.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Jeg synes at troll og kvinnehatere en noe herk, MEN hvorfor skylde på alle gjestene og hyle om utestenging for alle gjester ? Er dessuten uenig i oppdelingen : gjest = slem og bruker=snill, har lagt merke til mange brukere ( uten å nevne navn) som går under gruppen slem og troll. Men det blir kanskje for vanskelig å skille...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Jeg syns det har blitt mindre av det i det siste jeg? Har du ikke noen eksempler, jeg må ha gått glipp av noe. Du behøver da ikke trekke deg av bare en kommentar i ny og ne? Privatlivet er en ting, KG er noe annet. Kanskje det er en idé å skille de to? Du har fått masse kontruktive og bra tilbakemeldinger og råd i trådene du har lagt ut. OM en og annen er useriøs, er jo overvekten seriøse og bra! Jeg tror nok ikke det er spesielt lurt å la et par negative kommentarer starte en ny hets mot gjester (som forøvrig består av mange faste brukere) ;-)
Gjest Pet Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte må lage et slikt nummer ut av at de av en eller annen grunn ikke liker seg her lengre. Gjestedebatten vil fortsette å rulle og gå, og synes man det er så ille her så er det bare å be om å bli slettet. Enkelte har tydeligvis et utmettelig oppmerksomhetsbehov. Endret 20. juli 2008 av Bolledeig
Gjest Bolledeig Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Tråden flyttes til Ris & Ros Bolledeig -mod
Gjest Tanita Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 Du behøver da ikke trekke deg av bare en kommentar i ny og ne? Privatlivet er en ting, KG er noe annet. Kanskje det er en idé å skille de to? Du har fått masse kontruktive og bra tilbakemeldinger og råd i trådene du har lagt ut. OM en og annen er useriøs, er jo overvekten seriøse og bra! Jeg tror nok ikke det er spesielt lurt å la et par negative kommentarer starte en ny hets mot gjester (som forøvrig består av mange faste brukere) ;-) Jeg håper ikke kommentaren min ble tolket som uhøflig for det var iallfall ikke ment sånn. Det var bare ett enkelt spørsmål, at jeg må ha gått glipp av noe, fordi jeg har ikke sett så mye slikt i det siste og ble nysgjerrig og ba om link. Jeg syns iallefall at det har blitt bedre/mindre trolling i det siste. Og eneste måten å få vekk trollene på er vel å tie de litt ihjel. Eller? Men, hvordan kan man vite om det er trolling eller ekte. Det finnes faktisk mange utrolige historier utenfor normalen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 Det er bare til å trekke seg fra forumet, men ikke skyld på gjestene!
Gjest Gjest_susie_* Skrevet 20. juli 2008 #17 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er MØKKlei av useriøstiteten her inne. Hver eneste tråd er full av troll og dritt. Jeg sier snart takk for meg hvertfall, så kan dette være et forum fullt av gjester som slenger dritt til hverandre!! Eller kanskje det bare er at noen har provosert deg fordi de har andre meninger om en sak?
Lissi Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. juli 2008 Eller kanskje det bare er at noen har provosert deg fordi de har andre meninger om en sak? Jeg snakker om personangrep, ikke andre sine meninger. Hadde du fått med deg en del innlegg FØR de blir moderert så hadde du forstått hva jeg snakker om. Jeg syns det er synd når folk er fortvilet over en situasjon og hele tråden blir kuppet av drittkasting. Det gjør at man stille og rolig trekker seg ut av tråden og Kvinneguiden. Men om det er et slikt sted de ønsker at dette skal være så er det greit. Jeg velger selv hvor mye jeg ønsker å være her.
Gjest Bolledeig Skrevet 20. juli 2008 #19 Skrevet 20. juli 2008 Tråden er ryddet reglene Bolledeig (mod)
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #20 Skrevet 20. juli 2008 Jeg vil også ha oppmerksomhet , eller forresten, ikke interessert
Fremhevede innlegg