Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser din drømmekropp ut? Helst med bilde:

Missy Peregrym synes jeg har veldig fin kropp i denne filmen. Perfekte magemuskler: Her

Fine armmuskler!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes hun var litt for trent faktisk.

Mitt mål er av typen victorias secret-modell: Man ser at de er trente, men det er ingen tydelig muskelmarkering. BMIen heller mot undervektig, men de har likevel litt pupper og hofter og noen gram mer fett enn vanlige catwalkmodeller.

Men det mest sexy, som jeg har våte ungpikedrømmer om, er kvinner med mer tydelig timeglassfigur a la Angelina Jolie (når hun var på sitt mest formfulle), Dita Von Teese, Marilyn Monroe, Sophia Loren osv. Jeg er dessverre ikke bygd til å få en slik kropp selv.

Skrevet

Missy Peregrym synes jeg har veldig fin kropp i denne filmen. Perfekte magemuskler: Her

siterer den!

Gjest Magica de Spell
Skrevet

Fine armmuskler!

Enig i den!

Ellers synes jeg bl.a. at Gro Hammerseng og Mette Solli er flotte damer!

Gjest Magica de Spell
Skrevet
Da har vi heldigvis forskjellig smak - dette er hva jeg kaller skinn og bein :ler:

Hehe, enig :ler: Ser ut som om de kommer til å blåse overende i frisk bris...

(Uff, nå var jeg slem...)

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med GinaTricot. NYDELIGE kropper!

.....dere andre kan bare holde kjeft. Hvorfor er det "lov" å mobbe tynne?

Gjest Magica de Spell
Skrevet
.....dere andre kan bare holde kjeft. Hvorfor er det "lov" å mobbe tynne?

Forsåvidt veldig enig med deg i det, til tross for at jeg kom med et lite sleivspark oppi der. Men jeg oppfatter på min side at det er "lov" å mobbe veltrente damer med tydelige muskler, og det er jo ikke noe bedre.

Når det er sagt så synes jeg selv kropper som ser funksjonelt sterke ut er det peneste, både når det gjelder menn og kvinner. Vi kan vel bare være enige om at smaken er forskjellig.

Skrevet

ytringsfrihet kalles det .. det var ikke nødvendig å si :"dere andre kan bare holde kjeft" ?

neida såå .. sånn går no dagan

Skrevet

Mange pene kropper enten mann er tynn eller ikke :)

Men hun bilde nr 7 var bedre enn hunn bilde nr 5

Skrevet

Hvis man ser bort fra et noe overdimensjonert puppestell hadde jeg ikke sagt nei takk til kroppen til Carmen Electra.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Visit My Website

Jeanette(So you think you can dance) har kjempe sexy kropp synes jeg.. Mange proffe dansere har det..Både gutter og jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...