Gjest Guest star Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Ja som emnet sier skulle jeg ønsket at jeg kunne fått avsluttet forelskelsen nu! Det er jo ikke noe særlig kjekt være forelsket i noen som er uoppnåelige. (Jeg er en dame+hun er gift= uoppnåelig) Hun vet nok om mine følelser, fulla har skylda for det! Hun er forresten min tidligere sjef, er ikke det nå lenger da.. Men treffer henne ofte enda.. Det er kort sagt den mest fantastiske personen jeg noen gang har blitt kjent med. Tenker på henne 24 t i døgnet, og er selvsagt glad når jeg får se henne. Vi er gode venner også. Men nå tror jeg at jeg skal bytte jobb? synspunkter? For å få forelskelsen til å gå over raskere. Håper nå at den går over.. Forelskelsen har vart over et halvt år nå.. Forbannet på mine egne følelser!
Gjest Betty89 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Ja som emnet sier skulle jeg ønsket at jeg kunne fått avsluttet forelskelsen nu! Det er jo ikke noe særlig kjekt være forelsket i noen som er uoppnåelige. (Jeg er en dame+hun er gift= uoppnåelig) Hun vet nok om mine følelser, fulla har skylda for det! Hun er forresten min tidligere sjef, er ikke det nå lenger da.. Men treffer henne ofte enda.. Det er kort sagt den mest fantastiske personen jeg noen gang har blitt kjent med. Tenker på henne 24 t i døgnet, og er selvsagt glad når jeg får se henne. Vi er gode venner også. Men nå tror jeg at jeg skal bytte jobb? synspunkter? For å få forelskelsen til å gå over raskere. Håper nå at den går over.. Forelskelsen har vart over et halvt år nå.. Forbannet på mine egne følelser! Heihei, jeg har ikke missforstått nå? Hun er dame og du er dame? Du har tre valg; enten kan du prate med henne om det, eller kan du overse følelsene og vente på at de skal forsvinne, eller kan du bytte jobb... Det er ikke så mye annet du kan gjøre egentli...
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Du får fortsette å se på henne som en god venn, om du klarer. Er dere venner privat eller kun på jobb? Mange som forelsker seg i en de ikke kan få. Det går over, men prøv å finn på noe annet enn å bare tenke på henne. Følelser kjølner ofte når de ikke får næring. Om du skal bytte jobb eller ikke pga henne må du selv avgjøre. Følelsene dine kan jo forandre seg med tiden og vil du da angre på at du byttet jobb?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Guest Star... Du kan jo fortelle din kollega at du liker henne veldig godt? Og at du vil gifte deg og få barn og stidfte familie med henne? Så kan dere flytte sammen og leve lykkelig i alle deres dager. Og se hverandre på jobb og ha felles interesser. Gratulerer og lykke til videre! :love:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå