Lula Skrevet 27. mai 2003 #21 Del Skrevet 27. mai 2003 Denne påståtte holdningsendringen har jeg ikke merket noe til. Men det har blitt mer fokus på kvinner seksualitet de siste årene. Dette tror jeg er en konsekvens av utviklingen av åpenheten rundt sex generelt. Før var jo mye tabubelagt, men nå shopper kvinner dildoer og andre leketøy med den største selvfølgelighet. Tror nok at fokus på hvordan kvinner kan trene opp skjedemuskelaturen er en del av dette. En kvinne vil jo selv ha glede av "veltrente" muskler i skjeden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #22 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei selvfølgelig ikke, du vil vel ikke bli sett på som en slapp sugge vil du vel. Bare erter litt.. Men jeg fikk inntrykk av at du syntes denne utviklingen var noe negativt. Ikke bare negativ- men det er en interessant observasjon synes du ikke? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 27. mai 2003 #23 Del Skrevet 27. mai 2003 Ikke bare negativ- men det er en interessant observasjon synes du ikke? Minnie Joda! Jeg håper også det er noe sannhet i den, men jeg synes fortsatt "folkesnakket" dreier seg om stor/liten snabel og ikke vid/trang skjede.. At menn begynner å ta litt igjen synes jeg bare er helt toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2003 #24 Del Skrevet 27. mai 2003 Det som bekymrer meg litt er vel det at dette med slapp skjede skal bli nærmest en sosialt akseptert grunn til å være utro, feks. etter at kvinnen har født barn. Det ville være stor skam. Forøvrig burde alle kvinner gjøre knipeøvelser minst 10 min. hver dag. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 27. mai 2003 #25 Del Skrevet 27. mai 2003 Vel, utroskap i seg selv er jo ikke sosialt akseptabelt (håper jeg) så det blir neppe noe problem.. Har aldri hørt om en mann som har gått fra en kvinne pga slapp skjede, men jeg har hørt om.. (Ja, dere vel skjønner resten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mai 2003 #26 Del Skrevet 27. mai 2003 Dæven, der sa du det!! Jeg kniper som en helt de neste ti minuttene jeg nå!!! Godt å bli minnet på av og til da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #27 Del Skrevet 28. mai 2003 En penis er ikke til for å tilfredstille en Kvinne. Den har kun en misjon, og det er å overføre sædseller fra mannen og til Kvinnens egg. Størrelsen på penis er i de fleste ator nok til at mannen får nok priksjon til en utløsning, og til at sæden kommer langt nok inn i vagina. At vi i "moderne" tid har funnet på at også Kvinnen skal ha orgamer og annen nytelse, er bare en bonus. Og bonus er det ikke alle som får. Den må opparbeides og fortjenes. Dvs. de som jobber hardt, de som pirrer og kjæler med sin partner, de som flørter og koser, de som viser sexuell intelligens, klarer å tilpasse seg sin partner på en slik måte at kjønnsorgane blir samstemt og dermed oppnår felles glede/orgasme. Hva er det jeg prøver å si: Jo man må være to om det. Både mannen og Kvinnen må trene. Ingen bonus kommer gratis. Det er kun i monopol... hilsen en chris som trener hardt og ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. mai 2003 #28 Del Skrevet 28. mai 2003 En liten digresjon - så Sex og singelliv i går - der Samantha - av alle - hadde et forhold med en fyr med en liten pikk. Fordi de hadde lite sex så tok han henne med til samlivsterapeut og til slutt så sa hun hva hele problemet var. Hvorpå han svarte at det kanskje var hun som hadde for stor vagina... vel - det var ganske pent sagt det da, når man får noe sånt slengt i trynet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #29 Del Skrevet 29. mai 2003 Samantha må jo være vid som en låvedør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2003 #30 Del Skrevet 30. mai 2003 Siste først; hvorfor må Samantha være vid som en låvedør? Den kvinnen har fortalt sine venninner at hun kniper og kniper, når som helst og hvor som helst. Hun har stor glede av sex, det er derfor hun "spiser" menn med hud og hår. De har tydeligvis stor glede av henne også... Men nok om seriefiguren Samantha. Det er på høy tid at kvinner tar ansvaret for sin egen nytelse. Til ganske nylig har det vært mannens oppgave å "gi" kvinnen en orgasme. Hvorfor pokker er det hans oppgave? Vi kvinner må da vel i herrens navn klare å frembringe vår egen orgasme vel? Med hans hjelp og tilstedeværelse. herregud folkens. At han tillater seg å si noe om store og små f***** sånn som vi snakker om størrelsen på hans utstyr, skulle da bare mangle. Det er rett og slett på høy tid. Kvinner - tren skjedemuskulaturen deres dersom friksjonen blir for dårlig- det blir ikke bedre bare for ham - det blir bedre for DEG! Du får lettere orgasme - og KRAFTIGERE orgasme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mai 2003 #31 Del Skrevet 31. mai 2003 Skal sex være en maktkamp mellom kjønnene også nå? Jeg tror ikke denne såkalte "problemstillingen" er helt reell, jeg. Kanskje blant de helt unge, og kanskje i kretser som levr og ånder for det mer overfladiske. Men blant "normale" par så tror jeg dette er en ting som justerer seg. Minnie; jeg har lest innlegg hvor du selv refererer til *slaskete fødevaginaer*...la merke til denne, fordi det overrasket meg at en jente kunne skrive noe så stygt og nedsettende om et annet kvinnekjønn. Aldri har jeg hørt en mann omtale kvinnekjønnet på en slik måte. Aldri. De menn jeg har truffet, har utelukkende omtalt kvinnekjønnet med respekt og beundring. Og mitt inntrykk er at langt på vei de fleste menn har en stor margin for hva som er "akseptert" både hva str, utseende, farve etc angår. Nå kan det jo tenkes at jeg bare har vært heldig, selvfølgelig. Men jeg tror ikke det. Det vil jo bestandig finnes harrybøller som snakker nedsettende om slike ting, men det er så uansett holdninger som står og faller på sin egen urimelighet. Og blir bare tøvete og useriøst. Sannsynligvis så bunner dette ut i et generelt nedsettende kvinnesyn. Når det gjelder hvordan kvinner omtaler mannens utstyr, så gjelder det samme, synes jeg. Det er rett og slett stygt å sitte å breke om at han og den og den har en liten penis. Utrolig respektløst og ufint. Det sier så mye om de som driver på. Hvis det er sånn at det er et reelt problem, at de som par ikke fixer det å ha et sexliv pga at han har en liten penis, så har jeg en stygg mistanke om at også andre årsaker ligger bak. Synes aline sier det greit, jeg. Selv en finger kan være tilfredstillende, brukt riktig. Det finnes jo alt mulig av leketøy også, som kan kompensere litt, hvis behov. Takke meg til voksne menn og mannfolk som skjønner hva sex dreier seg om Ikke harry valper og jålebukker som bare tror de vet... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. mai 2003 #32 Del Skrevet 31. mai 2003 Klapper i hendene for Maiken! Vettuge ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 31. mai 2003 #33 Del Skrevet 31. mai 2003 Minnie; jeg har lest innlegg hvor du selv refererer til *slaskete fødevaginaer*...la merke til denne' date=' fordi det overrasket meg at en jente kunne skrive noe så stygt og nedsettende om et annet kvinnekjønn. Aldri har jeg hørt en mann omtale kvinnekjønnet på en slik måte. Aldri. [/quote'] La også merke til denne, og er så enig med deg Maiken; aldri har jeg heller hørt en mann omtale kvinnekjønnet på den måten... Flott skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mai 2003 #34 Del Skrevet 31. mai 2003 Nå handlet ikke dette om meg da gutt21- men om en merkbar holdningsendring blant menn og kvinner. Minnie Minnie... I denne type diskusjoner tidligere har jeg bitt meg merke i at nettopp du henviser til "slappe fødevaginaer". Kanskje du bør starte med din egen holdning først som sist? Om en mann klager på slappe fitter, sier det mer om mannen enn noen annen. Denne type mann ville ikke klart å få meg til sengs i alle fall! Hvorfor kvinner har en sånn holdning er litt vanskelig å sette fingen på. Kanskje igjen denne janteloven? Når det er sagt, mener jeg uansett at vi jenter/damer har en utmerket mulighet til å gi oss selv og partneren bedre nytelse ved å knipe litt - så hvorfor ikke trene musklene våre? Men der fins vel grenser over hvor trente muskler en kan få og hvor trang en i grunnen kan bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2003 #35 Del Skrevet 31. mai 2003 nå heter det ikke lengre at mannen er for liten, nå er det kvinnen som har slapp skjedemuskulatur og er for stor, for vid og dermed har hun bare seg selv å takke uansett om mannen hun har sex med måler 8 cm. i erigert tilstand. Noen flere enn meg som har observert denne holdningsendringen blant menn (og kvinner)? Minnie Hehe, ja jeg tenkte på det samme selv her om dagen. Årsaken er at jenter idag er mindre flinke med å knipe, man lærer ikke sånt lengere av mødrene, mødrer (altså kvinner skylder på skolen, når døtrene er for slappe, skylder dem altså på den manglende skoleopplæring)... Bare på bestemorstid var det utbredt iblant kvinnekunnskap å vite at man trener og "aktiviserer" det ukjente kjønnseierske, ikke som idag, hvor de fleste mus har fått vel så mange feller, men allikevel, leter forvaklet som få... etter enda en.... Idag har jenter så mange "omganger" med allslags "rask", men det må man jo respektere dem for, men, - som jeg sier, - man kan ikke etterpå klage over at gutta har lagt merke til det... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2003 #36 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal sex være en maktkamp mellom kjønnene også nå? Minnie; jeg har lest innlegg hvor du selv refererer til *slaskete fødevaginaer*...la merke til denne, fordi det overrasket meg at en jente kunne skrive noe så stygt og nedsettende om et annet kvinnekjønn. Aldri har jeg hørt en mann omtale kvinnekjønnet på en slik måte. Aldri. De menn jeg har truffet, har utelukkende omtalt kvinnekjønnet med respekt og beundring. Og mitt inntrykk er at langt på vei de fleste menn har en stor margin for hva som er "akseptert" både hva str, utseende, farve etc angår. Takke meg til voksne menn og mannfolk som skjønner hva sex dreier seg om Ikke harry valper og jålebukker som bare tror de vet... Maiken Godt sagt Maiken - jeg har også lagt merke til dette utsagnet tidligere fra Minnie. Og ikke fra noen andre noen gang, verken menn eller kvinner... men Minnie har skrevet omtrent det samme ved flere anledninger faktisk..... Er det bare hos deg det ligger dette her, Minnie? Såvidt jeg har forstått så har du ennå ikke født, men kanskje din største frykt er å selv ende opp med en sånn slapp fødesak som du stadig nevner...? :fy: Ønsker deg forresten lykke til med ditt veldig nært forestående bryllup!! :yy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå