Gå til innhold

Hvis magen din så ut som den under"perfekt magetrim"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd med selve magen, men ville hatt bredere hofter og annerledes navle:) Da hadde jeg vært happyhappy!:P

Gjest Melinda Belinda
Skrevet
Ville du?

Ja, selvsagt! Min mage ser ut som om den er gravid og oppblåst i 6. måned...

Skrevet

Hmm... ikke akkurat nå i alle fall... :ler:

(det kan umulig være sunt me en sååå flat mage når man er under en måed fra termin)

Jeg synes egentlig en ser litt for flat ut uansett jeg da, og kombinert med mangelen på hofter ser det mer ut som et barn egentlig...

Skrevet

Jeg ville vært veldig fornøyd, mannen min ville vært misfornøyd.

Gjest New Dawn
Skrevet

For meg er det viktigst at magen min er veltrent - så driter jeg i om den ikke er helt flat.

Jeg trener 4-5 dager i uken for å holde meg i form og har merket kjempestor forbedring i oppstramming av kropp ..

Gjest gladlaks
Skrevet

Jeg synes ikke flat mage eller musker på magen er noe fint. Men, jeg hadde nok vært mer fornøyd med magen dersom den var litt mindre oppblåst :) Men, dersom jeg trener mye forsvinner puppene... hmm...

Gjest Gjest
Skrevet

Ser litt ut som en voksen kvinne holder rundt magen på et barn :ler: Jeg synes det var en fin mage altså, vil ikke fornærme alle som er naturlig spinkle, men om jeg skal være pirkete og perfeksjonist så var hoftene for smale for min smak.

Og jeg følte kanskje det var en litt dårlig illustrasjon, for med de velkjente norske kvinnehoftene så er vel akkurat den magen der ganske umulig å oppnå for de fleste her over 16 uansett hvor mange "supersett" man tar.

Gjest Magica de Spell
Skrevet
Og jeg følte kanskje det var en litt dårlig illustrasjon, for med de velkjente norske kvinnehoftene så er vel akkurat den magen der ganske umulig å oppnå for de fleste her over 16 uansett hvor mange "supersett" man tar.

Min mage er rimelig lik den på bildet, men med noen mer muskler under. Heldigvis har jeg hofter og andre feminine former i tillegg, så jeg ser overhodet ikke ut som noe barn. Kombinasjon av gener og stor treningsglede :)

Gjest Gjest
Skrevet

Njaei.... det er noe rart med den magen. Den er slank og fin, men noe stemmer ikke. Mulig det er mangelen på hofter som gjør det, eller som noen sier her at det ser ut som voksne kvinnehender holder rundt livet på et barn. Men jeg ville gjerne hatt like flat mage, OG kvinnelige former :)

Skrevet

Jeg har en mage som ikke er helt ulik, men jeg er fornøyd med at jeg har mer hofter som jeg syns gir en mer kvinnelig fasong enn å være mer rett ned :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er passe fornøyd med min mage og ville vært superfornøyd om man den var flat - noe den dessverre ikke er... Men jeg har smal midje og fine runde hofter og derfor en meget pen timeglassfasong, som jeg heller vil ha enn det derre der...

Skrevet

Etter å ha sett bildet av treningseksperten, så vet jeg ikke om hun kan være treningsekspert for oss vanlige dødelige??!

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet
Etter å ha sett bildet av treningseksperten, så vet jeg ikke om hun kan være treningsekspert for oss vanlige dødelige??!

Hvem skulle hun ellers være ekspert for?

Gjest Peachbud
Skrevet

Ja!

(men ikke med navlen, liker ikke så godt utovernavle)

Jeg hadde imidlertid ikke trengt å ha så flat mage som det for å være fornøyd. Synes også litt mykere mager med et lite fettlag på er fint.

Skrevet
Ja!

(men ikke med navlen, liker ikke så godt utovernavle)

Sier meg enig i denne :jepp:

Skrevet

hadde sikkert vært fornøyd, men må innrømme at jeg er mer fornøyd med magen min nå, er flat, men med mer markerte muskler og innovernavle:)

Skrevet

Har alltid hatt flat mage jeg. Og er fornøyd med det. Synes den på bildet er helt fin jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...