flYflax Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Noen flere som driver med hundeutstilling her inne? Endret 30. august 2008 av flYflax
Frey Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg gjør. Dvs eldstetispa er pensjonert i utstillingssammenheng pga dårlig pelskvalitet, og yngstetispa er fremdeles valp. Men vi går for en juniorvinnertittel på Hamar i november
flYflax Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Det er bare Norsk vinner i år i Hamar, og tittelen N-Jv08 ble fjernet for en stund siden, så junior tittelen for man kunn på Nordisk (Som har vært for 07.) og WW. Jeg har en pause for tiden nå, men den eldste tispen min blir noe brukt i JuniorHandling og litt barn og hund, men jeg får komme sterkere tilbake neste år, og forhåpentligvis med ny valp selv da
lolita90 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 jeg driver med utstilling... men min nesten veteran, og min lille juniortispe
Mamma1 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg har også tenkt meg til Hamar, men trenger desperat hjelp for å få pelsen i orden...
flYflax Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 Jeg har visst vært på endel utstillinger i det siste, selv med "pausen" min.. Men ikke mine hunder da, men andres. Vurderer nå Hamar veldig, jeg skal til NKK Orre nå i Sept men jeg er redd hun slipper pelsen sin etter det, og hun ser ut som et skabbdyr etter det. Jaja, jeg har nok av andre hunder å stille men det er litt viktigere med min egen.
Gjest Lilleulv Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 jeg stiller min unghund noe, hun fikk HP første gang vi prøvde oss i juniorklasse på 9 mnds dagen hennes lurer på om vi også skal til hamar.
Modic Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jada, vi er flere! Har for tiden ingen store kanoner selv, men reiser litt rundt for å opprettholde kontakten med miljøet, samt på arrangørsiden. Skal ta meg av noen dommere på dommermiddag i morgen kveld, og skrive på utstilling på lørdag. Like koselig å sitte på DEN siden av bordet - og veldig lærerikt!
flYflax Skrevet 28. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2008 jeg stiller min unghund noe, hun fikk HP første gang vi prøvde oss i juniorklasse på 9 mnds dagen hennes lurer på om vi også skal til hamar. Gratulerer Golden er jo en ganske stor utstillingsrase, og HP'en der i juniorklasse er jo kjempe bra. Jada, vi er flere! Har for tiden ingen store kanoner selv, men reiser litt rundt for å opprettholde kontakten med miljøet, samt på arrangørsiden. Skal ta meg av noen dommere på dommermiddag i morgen kveld, og skrive på utstilling på lørdag. Like koselig å sitte på DEN siden av bordet - og veldig lærerikt! Helt enig, jeg har vært skriver for noen utrolig koselige dommere nå i det siste året, og noen av dem har tatt seg god tid til å forklare faktisk mellom hver rase hva som er viktig rasepreg og hvorfor h*n gjorde det slikt (Når vi har god tid vel og merke.) Og det er mange dommere som er veldig interessert i å lære bort og, jeg skal til Nederland på en stor utstilling nå til våren og besøke ei jeg var skriver for på en utstilling ifjor sommer. Vi har ikke samme rase, men hun har tatt kontakt med oppdrettere av min rase som vi skal ta og besøke, så kan jeg få se litt av hvordan min rase utvikler seg der nede og bli kjent med litt forskjellige oppdrettere der nede!
Frey Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Her blir det tre utstillinger på åtte dager, starter på lørdag. Lillemor debuterer i ringen med de voksne, så dette blir spennende. Dog et stort skår i gleden at jeg måtte barbere henne på magen i går pga en UL, men håper dommeren ser bort i fra dette - selv om vi selvfølgelig ikke har noen vinnersjanser. Det som evt måtte finnes av det barberte jeg bort i går
flYflax Skrevet 28. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2008 Trondheim hundefestival? Jeg har en deleie hund som stilles der oppe, og jeg har stor tro på cert der oppe, dog er bare hunden 13 mnd og det er endel konkurrenter
flYflax Skrevet 28. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. august 2008 Det er en nakenhund. Og du har DS?
Frey Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Det er en nakenhund. Og du har DS? Jepp. Nå ser jeg fram til å finne ut om juniortispen min faktisk er lovende eller om folk snakker meg etter ryggen :gjeiper:
la Flaca Skrevet 28. august 2008 #15 Skrevet 28. august 2008 Jeg skal stille valp på hundefestivalen, men bare søndag. Lørdag er det feiring av snuppas 4-årsdag. Helga etter blir det Steinkjer.
flYflax Skrevet 30. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2008 Så, hvordan gikk det med folk her? Deleie tispen min vant sin klasse og plasserte seg etter championene i BTK, desverre en plass bak certet men vi har en ny sjanse imorgen.. Ikke det at hun trenger certet, men gøy å ta det for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå