Gjest Vanja Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Best: Foundation: Teint idole fra Lancome (FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!) Mascara: Diorshow Eyeliner: Lancome og Lòreal Leppestift: Rouge absolu fra Lancome Øyenskygge: Chanel Verst: Foundation: Maybelline Matte (Burde heller hett SHINE dårligste dritten jeg har prøvd og dekket ingenting!) Mascara: Lòreal lash architect (Maken til klumpehelvete skal man lete lenge etter!) øyenskygge:Lòreal Leppestift: Maybelline (smaker såpe og sitter dårlig.)
Plomma Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Best: Foundation: Chanel, Vitalumiere og Biotherm, Sense Mascara: Kanebo og Cristian Dior Eyeliner: Max Factor Leppestift: Cristian Dior Øyenskygge: Chanel Verst: Foundation: Maybelline Mascara: En eller annen fra Elisabeth Arden Er heller ikke så glad i Clinique og Lancome sine produkter!
Skusla Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Beste: Foundation: Estee Lauder og Clinique Pudder: Kanebo og Estee Lauder Mascara: YSL og Christian Dior Leppestift: Clinique, YSL og Elizabeth Arden Øyenskygge: YSL, Christian Dior og Helena Rubinstein Eyeliner: Lancome ( men det bruker jeg så sjelden at..) Lippliner; Estee Lauder Verste: Foundation: Maybeline Pudder: HM Mascara: Lancome og Loreal Leppestift: Maybeline ( går så fort bort jo.) Øyenskygge: Rimmel
Gjest Ethereal Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 Jeg er ikke så veldig flink til å eksperimentere, men endel feil har jeg jo begått oppigjennom: Verste: *Lash Architect mascara fra L'Oreal---verre dryssing har jeg ikke opplevd :evil: *Illusionist Mascara fra Estee Lauder--øynene mine begynte å renne *Kompakt concealer i krukke fra MAC, umulig å få fin *Silky Eyes kajal fra Helena Rubinstein; satt ikke i det hele tatt Beste: *Øyeskygger fra Rubinstein, Chanel og L'Oreal *Mascaraer fra Rubinstein *Lipgloss fra Shiseido og MAC *Løst pudder fra Chanel *Solpudder fra Benefit og Versace *Kajal fra Clarins (vannfast, holder det den lover) *Leppestifter fra Estee Lauder (flotte farger) *Invincible Lipstick fra L'Oreal M
Tusseline Skrevet 27. mai 2003 #5 Skrevet 27. mai 2003 Verste: Foundation- Rimmel Skimmer foundation- Lancome Pudder- The Body Shop Maskara- Maybellines Great Lashes Shampoo & balsam- Define Eyeliner- Loreals Colour Endure Eye Liner Beste: Foundation- Christian Diors Teint Diorlight Pudder- Kanebo Maskara- 100% Waterproof fra Rimmel (er dessverre ikke å få tak i lenger..) Øyenskygge- The Body Shop og Christian Dior Eyeliner- Lancome Øyebrynspenn- Mary Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå