Gå til innhold

MSN messenger

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet

Ok, dette høres sikkert helt fjortis ut, men men! Driver å rydder i kontakter, er det noen som har greie på messenger funksjonenes finesser?

Hvis jeg sletter en kontakt og så legger han til igjen, får da den personen melding om at jeg har lagt ham til igjen? Eller får han ingen beskjed så lenge jeg fremdeles er på hans liste? Orker ikke ha så mange folk jeg ikke snakker med på msn lista mi hele tia, men hvis jeg trenger å ha tak i ham en gang må jeg jo legge ham til igjen, og da blir det litt teit at han vet at jeg har slettet ham.

Jeg liker ikke den der sorter kontaktene funksjonen, har så få kontakter at det blir bare rotere og uoversiktelig. Dessuten er det nesten bedre at folk finner ut av jeg har slettet dem enn at jeg har puttet dem i "folk jeg aldri snakker med" kategorien.

Og hvis man har blokkert noen, kan de finne det ut? (Regner ikke med at noen bruker den biip.no greia som var før siden den opplyser folk at man sjekker...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De kan bruke delete-checker.com, eller noe sånt, men det går vel som regel på ja, delete:P Finnes blockchecker.com også. Så hvem vet.

Jeg sletter folk i hytt og pine, føler ikke at en msnliste er noe å ta seg nær av. Vanligvis bare sletter jeg også, så kan de snakke dersom de vil snakke, men jeg slipper å se "trynet" dems.

Gjest lillagubban
Skrevet
De kan bruke delete-checker.com, eller noe sånt, men det går vel som regel på ja, delete:P Finnes blockchecker.com også. Så hvem vet.

Jeg sletter folk i hytt og pine, føler ikke at en msnliste er noe å ta seg nær av. Vanligvis bare sletter jeg også, så kan de snakke dersom de vil snakke, men jeg slipper å se "trynet" dems.

Nei jeg tar heller ikke msn så seriøst, forstår ikke de som har hundrevis av kontakter. Snakker sjelden med folk på msn og gidder ikke ha folk på lista jeg ikke vil snakke med. Men ser for meg noen kan finne på å ta seg nær av det...

Man kan sjekke om noen har sletta deg inne på msn-alternativene, under personvern, for der står alle de som har deg på lista si. Så det er vel egentlig ikke så farlig at de vet jeg har sletta di hvis de absolutt skal inn i sjekke. Men folk kan jo bli litt irriterte hvis jeg driver å sletter dem og legger de til igjen, hvis det kommer opp melding om det tilstadighet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...