Gjest Qlio Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hva kan dette komme av? Mannen min opplever dette, og ingen vet hvorfor. Frustrerende! Han hyperventilerer ikke, lever sundt og er 29 år.
Gjest Mzfire Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Nå er jeg ikke sikker, men min første tanke er forvarsler til hjerneslag.. eller drypp..
Ylvalin Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Jeg ville tro det kommer av at en nerve ligger i klem. Da kan det føles omtrent som om hånden har "sovnet". Har han nedsatt kraft eller koordinasjon derimot (be ham klemme deg så hardt han kan med begge hender samtidig) ville jeg tatt en tur på legevakten. Uansett ville jeg gått til lege hvis det vedvarer. Håper det ikke er noe skummelt!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Det kan være b-vitamin-mangel. Prøv med et tilskudd av b-vitaminer (ta høy dose en tid, det som ikke kroppen opptar, skyldes ut igjen.). Alkohol f.eks. fordriver b-vitaminer, men han kan også ha fått for lite b-vitaminer gjennom kosten. Hjelper ikke det, så oppsøk lege.
Gjest Qlio Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 Han får B12 injeksjoner...... Det med nerve i klem har vi også tenkt på. Kan dette komme og gå? Kan man evt. gjøre noe med det?
liv Skrevet 26. mai 2003 #6 Skrevet 26. mai 2003 man kan se om nerver er i klem på nevrologi. Har tatt det. utrolig ekkelt. Får strøm i gjennom kroppen og det måles.
Gjest Qlio Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Liv: Takk skal du ha! Er dette noe man kan bestille selv, eller må man ha rekvisisjon fra en lege? Kan man gjøre noe med det?
liv Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 du må i gjennom lege. gjøres av spse. sykepleier på sykehus og resultatet sendes til ullevold. svar etter 6 uker. (skal ringe i morgen jeg!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå