theamoren Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2008 Søkte litt på forumet her (lurt i grunn ) der ble det anbefalt protein delite så jeg.......
momo Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Synes og protein delite er den beste. Har smakt sjokolade og bringebær, sjokolade er virkelig god, bringebær er passe god, men tilsetter jeg frosne bringebær til og kjører den i blender blir det skikkelig godt.
Gjest Raptuza Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Har kun brukt Herbalife. Der syns eg jordbær og cappuchino er best.
Gjest Magica de Spell Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Foretrekker proteinpulveret 90+ fra Ej-shop med sjokoladesmak. Mikset med melk smaker det nesten sjokolademelk Pleier å kjøre i blender med isbiter og skummet melk. Har jeg ikke fått i meg karbohydrater etter trening slenger jeg i en banan også, da smaker det bare rett og slett digg!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Tips til en type som smaker godt? Dessverre, det er temmelig ukultivert med pulver framfor mat og råvarer.
Gjest FD6A12 Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Ja, hva er motivasjonen for å bruker protein pulver fremfor mat? De fitteste har et godt sammensatt kosthold. Ikke VM i tilskudd.
Illalla Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Ja, hva er motivasjonen for å bruker protein pulver fremfor mat? De fitteste har et godt sammensatt kosthold. Ikke VM i tilskudd. Tja. 1) Det er vanskelig å få i seg nok protein når man trenger mye. Eller egentlig; nok godt-smakende protein. Det er temmelig gørrkjedelig å stappe innpå med eggehvite etter eggehvite. Jada, jeg vet om mange flere (magre og fete)proteinkilder også, men tenkte bare nevne et eksempel. 2) Tid. Proffene som er av de fitteste har ikke annen jobb enn treningen sin. Ikke alle har den tiden de trenger til å tenke mat og sammensetning, ikke minst å lage den. Se for deg full jobb og unger i barnehage-alder->da får treningen heller prioriteres enn å lage profesjonelt sammensatt mat(ps:barna er ikke så begeistret for mammas slanke+proteinmat heller) 3) Mangel på kunnskap, og redd for å gjøre feil. Mange er kjappe til å høre på personalet på gymmen, og derretter handle inn. Og når det ikke smaker like godt som O'boy, kanskje de leter litt etter bedre merker. Noen har ikke kunnskap om hva maten inneholder, og vil heller spise ting som er tydelig merket med innhold. Uansett, har smakt mine porsjoner med JÆVLIG pulver. Jeg har også en hel del kunnskap om hva maten inneholder av saker og ting. Periodevis er jeg så lei av å tenke på mat og kost, at det enten blir til "slabbedasking" tid med lettvintest mulig mat, eller påfyll med proteinpulver.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Protein Delight. Nam! Det kan være vanskelig å få i seg nok protein gjennom maten hvis man trener styrke, så proteinpulver er ikke dumt i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Protein Delight. Nam! Det kan være vanskelig å få i seg nok protein gjennom maten hvis man trener styrke, så proteinpulver er ikke dumt i det hele tatt. Kan man blande dette med vann? Litt tungvint hvis man må ha melk oppi. Tenker da på situasjoner hvor jeg vil hive i meg drikken rett etter trening, altså i garderoben. Varm melk...blæh. Pris? Og hvor kjøpe?
Gjest Raptuza Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Nokon som har prøvd kvinne-proteipulveret dei sel på helsekost? Huskar ikkje navnet.
pittie Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Protein delight jordbær har jeg her i skapet. Den beste jeg har smakt! jordbærklumpene blir ikke så god når man blander med vann, men fremdeles veldig god. Vurderer å prøve skogsbær smaken også. Eller whey banan, noen som har prøvd den? Annbefaler å kjøpe med Proteinfabrikken Endret 22. juli 2008 av pittie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå