Gå til innhold

"Klesskap" i tekstil

Gjest Gjest_Juli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Juli_*

Soverommet vårt har skråtak på to sider, så vi har ingen skap til å henge opp klær i her. Bare hylleskuffer som vi legger klærne i. Men enkelte plagg bør jo helst henges opp, så nå leter vi etter en enkel løsning. Jeg har sett sånne typer lave "klesskap" som består av en enkel ramme med et tekstiltrekk rundt, max 160 cm høyt. Jeg tror de egentlig er ment for lagring av klær på loft og slikt. Men vi skulle gjerne hatt et slikt på soverommet, fordi vi ikke kan ha et vanlig høyt klesskap. Er det noen som vet hvor man får tak i slike? Klarer ikke å finne dem lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har kjøpt på Biltema. Hundreogsekstini kronasjer, hvis jeg ikke husker feil. Du finner det sikkert på nettsidene deres, med mål og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Juli_*
Her har du et. Det er ikke veldig pent, men er akkurat et slikt som du snakker om.

Jepp! Der var den gitt! Stygg som f... men veldig praktisk. :) Tusen takk!

Hm, var jo innom Biltema i forrige uke, men var fokusert på noe helt annet, så jeg så ikke etter sånn der. Har fortsatt ikke helt klart å skjønne at BILtema ikke bare selger utstyr til bil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare skru opp en garderobestang (kan enten festes i sidene på hyllene dere har hvis de er høye nok og/eller i veggen eller fra taket og ned) og så ha en panelgardin eller vanlig gardin foran? På den måten får dere utnyttet hele plassen + at det ser mye finere ut :jepp:

Dette er min reserveplan for vårt soverom, men jeg går enda og håper på det optimale lave garderobeskapet som kun er 50 cm dypt på mirakuløst vis skal dukke opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Juli_*
Hva med å bare skru opp en garderobestang (kan enten festes i sidene på hyllene dere har hvis de er høye nok og/eller i veggen eller fra taket og ned) og så ha en panelgardin eller vanlig gardin foran? På den måten får dere utnyttet hele plassen + at det ser mye finere ut :jepp:

Dette er min reserveplan for vårt soverom, men jeg går enda og håper på det optimale lave garderobeskapet som kun er 50 cm dypt på mirakuløst vis skal dukke opp :fnise:

Tihi, jeg tror du like gjerne kan begynne i opplæring som møbelsnekker selv først!

Ideen din er god, men funker ikke hos oss. Vi leier, og da er det ikke så enkelt å begynne å skru ting inn i tak og vegger. :) Og uansett, den lille veggplassen vi har ledig ligger litt kronglete til. På ene sida har vi døra og på andre sida er det skråtak...

Tenker jeg kjøper en sånn stygg sak fra biltema og satser på å "pynte" den litt. Kanskje trekke et lyst stoff uttapå det blå eller noe. Eventuelt lukke øynene hver gang jeg skal inn på soverommet. ;) (Heretter blir det bare sex med lyset av!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel heller satse på å evt sy et trekk til å ha over den lille stygge saken fra Biltema. Lukke øynene hver gang man går inn på soverommet kan jo resultere i mange blåmerker og litt rare kleskombinasjoner for deg og din kjære. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...