Gå til innhold

Donna salvia fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja det er vel det jeg lurer på...noen som har blitt gravid med denne?? Eller har andre erfaringer..??Håper noen har noe å komme med :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eneste erfaringen jeg har med den er at den virker å være svindyr i Norge. Så det ble ikke til at jeg kjøpte en, pga at det virker som det er veldig forskjellig om folk får utslag på den.

Ser ut som om prisene har økt litt i utlandet også, men søk på ovulite, donna fertilitymonitor, ovatel osv. Ligger på lit under 200 + portoen. Den er forøvrig ikke alltid så ille, med tanke på at dette er en liten og lett dings.

Googlet litt kjapt:

http://www.hi-baby.co.uk/acatalog/OvaTel_S...esting_Kit.html

Rett over 200 med porto. Tollfri pga at varen i seg selv er under 200. Betydelig billigere enn for eksempel på testselv.no hvor den koster 540 med porto og det hele.

Skrevet

Ja, jeg har prøvd Donna (kjøpt i Norge) og ble gravid på første forsøk med den. Kjekk sak ja :Nikke: Èn ting er jo at den viser når tid man har el - men den var også ålreit til bruk for å vise når tid jeg ikke hadde det...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tusen takk for svar:) håper den funker på meg også:) har fått wildjam i hus også..så nå håper jeg sannelig på klaff!! :gjeiper:

Skrevet

Nei har ikke erfaring med den, men har erfaring fra Clearblue sin ferilitetsmonitor som du får kjøpt på apoteket. Noen apotek har den inne, mens andre må bestille den.

Jeg bestilte den og fikk den dagen etterpå.

Veldig effektiv og god, samt enkel å bruke. Jeg ble veldig fornøyd med den.

Kostet 1298 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...