Gjest Ghostwhisperer Skrevet 14. juli 2013 #221 Skrevet 14. juli 2013 Opplever stadig noe og vi har "gjester" i huset til stadighet Min samboer syns det er fryktelig skummelt, selv om vi tror vi vet hvem det er. Jeg "ser" dem til stadighet, har alltid hatt den greia at jeg ser "spøkelser". Har forklart hvordan de ser ut (de vi har her hjemme), jeg beskrev dem før jeg hadde fått beskrivelser av dem eller sett bilder. Samboeren min mente de passet beskrivelsene til noen familiemedlemmer, som bodde i dette huset før. På besøk hos svigers ble jeg vist et bilde og uten å tenke meg om utbrøt jeg: DET ER HUN JEG SÅ! Hehe det var bestemoren. De andre har også passet beskrivelsen når jeg har sett bilder. Det er spesielt bestemoren som gir seg til kjenne tror jeg, hun var ei dame som likte å ha det pent og ryddig rundt seg. I den ene etasjen har jeg et eget rom hvor jeg kan kose meg med hobbyen min, noe som fører til at jeg roter VELDIG mye! Det ligger noe etter meg overalt der Rett som det er ser jeg noen som går frem og tilbake hvor det verste rotet er. Sitter vi nede høres ofte strenge skritt over gulvet og det høres ut som om noen prøver å flytte på ting. Lyder av ting som ramler i gulvet osv... Når jeg går opp for å sjekke er alt som det pleier. Men man kan tydelig kjenne at noen er der...det er litt guffent, selv om vi vet hvem det er. Men dersom jeg er så flink å rydder etter meg blir det stille Da vi hadde samme soverom som besteforeldrene hadde, kunne jeg ofte kjenne noen som pustet meg i nakken eller noe som strøk over dyna. Men det mest tydlige var når jeg lå med armen oppå dyna og jeg våknet av at jeg følte noen var i rommet. Reiste meg for å se, men så ingen og la meg ned igjen. Like etter kjente jeg noen som strøk meg forsiktig over armen. Slik som mødre gjerne stryker sine barn når de ser til dem i senga. Det føltes jo kjærlig og snilt, men må likevel innrømme jeg syns det var litt skummelt og kravla godt inntil samboeren min Kunne skrevet om mange episoder fra andre steder også, men kanskje de er litt for skumle
MartheH91 Skrevet 14. juli 2013 #222 Skrevet 14. juli 2013 Opplevde noe for ca et år siden her jeg bor nå. Var veldig ofte når jeg hadde lagt meg at jeg tydelig kunne høre at det var noen som gikk i stuen min + banking i veggene, sleit veldig med nattesøvnen i periode. Det verste var en natt det var fullmåne. Bor ikke så langt i fra en kirkegård + et bedehus det påstås at det spøker i. Kjente alerede før jeg skulle legge meg at det var litt uggent å sitte å se på tv, føltes som at det var noen andre der enn bare meg.. Gikk å la meg som normalt, sovnet etter å ha knødd meg til alle sider etter en times tid da jeg plutselig bråvåkner midt på natten av voldsomt demostrasjon i stuen. Jeg turte jo selvfølgelig ikke å gå å sjekke va dette var. Hørtes ut som at det var noen som sto å ristet i rotteburet, å at det var noen som trampet bortover gulven i stuen.. Ble liggende forskrekkende å høre på dette før jeg til slutt klarte å sovne. Dagen etterpå var den ene døra til buret blitt åpnet litt, kost og støvbrettet som stod ved siden av lå på gulvet og på en liten hylle under buret hadde jeg noen småsaker som nå lå strødd utover gulvet .. Etter dette klarte jeg ikke være i leiligheten på to uker, til slutt måtte jeg få søstra min til å sove hos meg noen dager før jeg klarte å leve som normalt igjen der. Nå går det greit å jeg merker ikke stort til lyder. Men denne episoden var skrekkelig å jeg håper jeg slipper å oppleve dette igjen. Er veldig overtroisk av meg, tror veldig på at det finnes mer mellom himmel og jord... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå