Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg bruker nå masterpiece max og HR Lash queen. Egentlig ikke fornøyd med noen av dem. jeg vil ha lengde og volum, uten "edderkoppbein. Vippene mine er ikke så veldig lange, og har ikke veldig tette vipper heller. Litt "glisne" Forslag? Står egentlig mellom Chanel Inimtable og Guerlain maxi Lash
Emile Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Har du prøvd Longitude fra L'oreal? Den er god synes jeg, og så er den på tilbud nå på HM til 69 kr. Tror jeg har prøvd den fra Chanel, men den likte jeg ikke. Den andre har jeg ikke prøvd.
Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Har du prøvd Longitude fra L'oreal? Den er god synes jeg, og så er den på tilbud nå på HM til 69 kr. Tror jeg har prøvd den fra Chanel, men den likte jeg ikke. Den andre har jeg ikke prøvd. Nei, har ikke prøvd den. Er sjelden fornøyd med billigmascaraer. Var fornøyd med DiorShow men de to siste beholderne har knekt sånn at jeg måtte kaste resten, og da gidder jeg ikke mer
Emile Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Nei, har ikke prøvd den. Er sjelden fornøyd med billigmascaraer. Var fornøyd med DiorShow men de to siste beholderne har knekt sånn at jeg måtte kaste resten, og da gidder jeg ikke mer Merkelig nok er jeg mest fornøyd med billigmaskaraer. Som Longitude og MasterPiece. Lebestifter og glosser, derimot.. Da må jeg ha Dior, Guerlain osv.
Amanlis Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 ModelCo FatLash mascara er veldig bra synes jeg. Den gir fyldige og flotte vipper. Det er denne
Gjest Lacuna Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Først likte jeg Inimitable, men de to gangene jeg har kjøpt den i ettertid, har det bare blitt ekle, sammenklistrede vipper uansett hva jeg gjør. Jeg er veldig glad i den vanlige Masterpiece-mascaraen, men har nå kjøpt YSL Everlong, for avvekslingens del.
Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 ModelCo FatLash mascara er veldig bra synes jeg. Den gir fyldige og flotte vipper. Det er denne Vet ikke om jeg tør å kjøpe den. Har ikke hørt så mye bra om den andre mascaraen fra modelco.
Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2008 Først likte jeg Inimitable, men de to gangene jeg har kjøpt den i ettertid, har det bare blitt ekle, sammenklistrede vipper uansett hva jeg gjør. Jeg er veldig glad i den vanlige Masterpiece-mascaraen, men har nå kjøpt YSL Everlong, for avvekslingens del. Hvordan er Everlong? Og hvordan er den i forhold til masterpiece? Syns ikke masterpiece ga meg noe sårlig. Null volum. Prøvd Lancome Hypnose? Lest mye bra om den.
Gjest Lacuna Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har foreløpig hatt nok disiplin til å ikke prøve Everlong-en, men den har en merkelig børste som er like bred hele veien. Jeg er jo veldig glad i Masterpiece, men foretrekker et naturlig resultat. Hypnose er bra, men for meg blir den too much.
Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har foreløpig hatt nok disiplin til å ikke prøve Everlong-en, men den har en merkelig børste som er like bred hele veien. Jeg er jo veldig glad i Masterpiece, men foretrekker et naturlig resultat. Hypnose er bra, men for meg blir den too much. det hørtes egentlig bra ut :O) Jeg vil ikke ha vipper som ser helt naturlige ut med mascara. Går for den jeg tror jeg
AnetteR Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Jeg elsker diorshow black. Men anbefalte den til en venninne og hun synes den var håpløs... Trur den typen børste passer best til de som har tettere bryn. Også prøvde jeg diorshow blackout, som bare klumpet seg på meg (!!) Forstår ikke at det skal være forskjell på denne og den "tradisjonelle".... Maybelline sin bestseller funker heller ikke på meg. Så konklusjonen er at jeg trur mascara er en veldig individuell ting.
Kamelia83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2008 Jeg elsker diorshow black. Men anbefalte den til en venninne og hun synes den var håpløs... Trur den typen børste passer best til de som har tettere bryn. Også prøvde jeg diorshow blackout, som bare klumpet seg på meg (!!) Forstår ikke at det skal være forskjell på denne og den "tradisjonelle".... Maybelline sin bestseller funker heller ikke på meg. Så konklusjonen er at jeg trur mascara er en veldig individuell ting. Diorshow var veldig bra på meg også, men ikke blackout. den var håpløs. Og ga ikke like mye volum. Nå har jeg bestilt hypnose, og håper den er god
laperla Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 Fatale fra Lancome gir skikkelig wow vipper hos meg i allefall. Mine vipper er vel ikke så uendelig lange og de er rimelig rette. (Bruker Model Co lash wand i tillegg.) Holdbarheten er heller ikke så værst. Tar litt tid før en blir vant med børsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå