Gå til innhold

Hva gjør dere med alle kortene dere lager ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en mengde kort, og nå lurer jeg på hva dere som har dette som hobby gjør med alle kortene dere lager.

Jeg gir bort kort i fleng, men sitter allikavel med en hel haug..og så lager jeg flere..

Skrevet

Jeg lager ikke så mange kort, jeg lager heller LOer for de kan jeg sette rett i album. Er kortene dine fine kan du jo forsøke å selge dem.

Skrevet

Er ikke så flink til å "selge meg selv".

Kortene er fine dem, men da vet jeg ikke hvor jeg skal selge dem hen. Til familie og venne synes jeg at jeg bør gi dem bort, ellers føler jeg meg fort gjerrig..

LO er sider i scrappbooking til album?

Gjest Raptuza
Skrevet

Lagar berre kort til gebursdagar, fødsel, bryllup, jul...og med mottaker i tankane. Så eg lagar berre nokre få islengen. I helga har eg laga et bryllupskort og et babykort.

Skrevet

Jeg har en venninne som lager utrolig fine kort, og hun tok med et utvalg rundt til noen blomsterbutikker, samt sånne interiør-stasj-butikker. De er jo intressert i å selge spesielle kort, så hun fikk napp flere steder. Hun tjener ikke mye på det, men tror det går sånn litt mot materialkostnadene.

Du kan kanskje prøve det? Evt få hjelp av en venninne som er en god selger... :)

Skrevet

Jeg lager kort til spesielle anledninger som vi selv gir bort, andre kort selger jeg. Tar også kort på bestillinger.

Lager du kort gratis for familie og venner? Hadde jeg gjort det hadde jeg ikke hatt råd til å ta imot bestillinger på kort, for familie og venner er den største kundekretsen min.

Skrevet

Du kan lage til en liten fin kortsamling, i en stoffpose eller en fin liten eske, også gi bort hele samlingen til familie/venner som presang. Kjempekoslig å få, også har de kort de kan bruke når de skal gi bort gaver senere.

Synes tipset om interiør og blomsterbutikker var smart jeg :) Det skader jo ikke å prøve

• 2 uker senere...
Skrevet

gir til venner, naboer om de nevner noe og jeg kjenner dem GODT,

kollegaer.

Ofte legger jeg ved ca 5 kort som en xtra gave.

Tjener ikke noe på det så lenge det ikke er en bestilling.

Er ganske dyr hobby da, jeg lager ikke billig-løsninger. Så jeg tenker at det lønner seg når flere bestiller.

Egentlig er det mest for egen intresse. Er kreativ, å får godt utløp. Lager over 20 i slengen med noen måneders mellomrom...

Skrevet

ei på en tidligere arbeidsplass jeg jobbet på, laget forskjellige kort som hobby, hun hadde med seg ett utvalg litt nå og da, og solgte dem på jobben. Hun planla stort sett slik at hun hadde med f.eks før jul, før valentines, før påske etc etc, og da solgte hun både sesongkort og vanlige.

er jo verd å prøve kanskje? plutselig kan du kanskje få tilbake materialkostnadene ihvertfall. :)

Skrevet

Jeg lager masse kort, de har jeg i en boks på jobben, og selger til dem som er interessert. mange ganger får jeg også bestillinger til spesialle anledninger

Pleier også å gi en bunke kort i gave til de som vet å sette pris på det, og sist men ikke minst så sender jeg kort til familie og venner, det er jo alltid kjempekoselig å få et kort i posten

Italia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...