Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren for to uker siden og klippet og stripet håret i tre ulike farger.

Frisøren min anbefalte med å kjøpe volumshampo/balsam evt stylingprodukter som også bevarer fargen.

Det er jo så dyrt, så jeg lurte på om det går ann å få noe like bra andre steder som er billigere.

(jeg kjøper vanligvis dette på dagligvarebutikken eller H&M)

Eller bør jeg legge til en del ekstra å kjøpe hos frisør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve Strawberrynet.com da, der har de merker som Tigi og L'oreal. Kjøper shampo, balsam og styling der, tror det er ganske mye billigere enn her. Du får ta deg en titt å se om de har de produktene du er ute etter. :)

Skrevet

Synes du burde bruke litt penger på det, ihvertfall på balsam og kur :) på Ebay og i andre nettbutikker er jo alt mye billigere enn i standard butikk.

Skrevet

Lookfantastic.com har også et stoort utvalg innen hårprodukter :)

Gjest Gjest
Skrevet
Lookfantastic.com har også et stoort utvalg innen hårprodukter :)

Har du bestillt fra lookfantastic.com? Går det greit med frakt, eller koster det mye?

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg kjøper alltid shampoo og balsam hos frisøren, da de rett og slett er best! Shampooen jeg bruker koster 299 kr, og varer i flere mnd. Du skal jo bare burke pittelitt!

Husker jeg kjøpte Glizz shampoo og balsam, det bare ødela håret helt! Dritt produkt spør du meg!

Jeg ville ha spandert en skikkelig god shampoo + hos frisør, selvom de er litt dyrere, så varer de jo ganske lenge!

Lykke til :o)

PS: Du kan jo gå innom en frisør og høre om noe anbefallinger på hva du kan kjøpe, så kan du kjøpe det på strawberry. (husker ikke helt nett siden). Og vis du handler der, så kan du bare scanne inn kviteringen når du får den i posten, så får du pengene igjen for frakt/toll ;o)

Gjest Raptuza
Skrevet

Det er jo vanlege frisørprodukt dei sel på lookfantastic. Handlar mine og datras hårprodukt alltid der, rimelig og rask levering. Veldig fornøgd! Og så har dei godt utvalg.

Skrevet

Jeg handler også alle hårpleieproduktene jeg trenger på lookfantastic.com, og er kjempefornøyd med utvalg, priser og levering. Det tar ca 1 uke fra jeg har bestilt varene til de er på postkontoret :)

Skrevet

Nettsiden beautybay.com har også et godt utvalg i hårprodukter (priser omtent som lookfantastic. Bestilte derfra for et par uker siden, og det tok bare 2 dager til jeg fikk lapp i postkassen!

veldig fornøyd med dem! :)

Skrevet

Kom over en norsk nettbutikk her om dagen hvor de hadde ganske billige hårprodukter, iforhold til hos frisøren. (Lòreal, Tigi, Redken, Matrix, ++)

Blivakker.no

MEN, jeg har ikke bestilt noe derfra enda, og kan derfor ikke uttale meg om det er en bra eller dårlig nettbutikk. Er det noen andre som har erfaringer å komme med kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Kom over en norsk nettbutikk her om dagen hvor de hadde ganske billige hårprodukter, iforhold til hos frisøren. (Lòreal, Tigi, Redken, Matrix, ++)

Blivakker.no

MEN, jeg har ikke bestilt noe derfra enda, og kan derfor ikke uttale meg om det er en bra eller dårlig nettbutikk. Er det noen andre som har erfaringer å komme med kanskje?

jeg syns den er dårlig. produktene er i utgangspuknktet billige, men med frakt og moms er det ikke langt fra frisørpriser.. strawberry <3

Skrevet
jeg syns den er dårlig. produktene er i utgangspuknktet billige, men med frakt og moms er det ikke langt fra frisørpriser.. strawberry <3

Ja tenkte meg det var noe, siden det nesten var for godt til å være sant (til og være en norsk nettbutikk). Blir nok å fortsette og bestille fra strawberrynet, dem har jeg god erfaring med. :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest-
Skrevet

på nille får du noen hårprodukter, loreal professionell, som selges kjempedyrt hos frisør, for halv Pris, 500ml, varer i en evighet!

- jobbet i frisørsalong

Skrevet

Blivakker.no

Jeg bestiller derfra, og er veldig fornøyd. Billig, og de leverer raskt. Det er bare frakten man betaler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...