Gjest gutter<3 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 hei:) hvilke land synes dere har de diggeste og "beste" guttene. altså, ikke de som er pene, med bare bruker deg. men de som er snille og ikke går for fort frem og er pene og sunne og lytter til deg. hvilket land? jeg synes kanskje Hellas...og noen Amerikanere er slike, men veldig mange er ikke slike:S kjempespennende å få høre deres meninger, ettersom jeg og venninnene mine planlegger en jente/gutte tur! altså, vi er bare jenter som reiser, men skal på oss kjærester, og da vil vi jo reise til et land med store sjanser!;D takk på forhånd!
absinthia Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg synes at de norska guttene er helt flotte! Anbefaler dere en tur rundt i landet.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Dere skal reise på ferie for å få dere kjærester?? Hva slags forhold tror dere at det blir i lengden? Sats helller ppå noen som bor i nærheten av der du bor, det finnes da norske menn som har de kvalitetene du etterspør.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Gjør oss en tjeneste og meld tilbake om hvordan det går! Dra til Latin-Amerika.
Gjest kvinne_32 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jeg syntes også de norske er de beste av alle
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 hei:) hvilke land synes dere har de diggeste og "beste" guttene. altså, ikke de som er pene, med bare bruker deg. men de som er snille og ikke går for fort frem og er pene og sunne og lytter til deg. hvilket land? jeg synes kanskje Hellas...og noen Amerikanere er slike, men veldig mange er ikke slike:S kjempespennende å få høre deres meninger, ettersom jeg og venninnene mine planlegger en jente/gutte tur! altså, vi er bare jenter som reiser, men skal på oss kjærester, og da vil vi jo reise til et land med store sjanser!;D takk på forhånd! Dette var en fleip. Var Det? ikke. Hvis ikke så får jeg si at reiseselskapene skal ha foreldreunderskrift, for å ta med mindreårige.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 hei:) hvilke land synes dere har de diggeste og "beste" guttene. altså, ikke de som er pene, med bare bruker deg. men de som er snille og ikke går for fort frem og er pene og sunne og lytter til deg. hvilket land? jeg synes kanskje Hellas...og noen Amerikanere er slike, men veldig mange er ikke slike:S kjempespennende å få høre deres meninger, ettersom jeg og venninnene mine planlegger en jente/gutte tur! altså, vi er bare jenter som reiser, men skal på oss kjærester, og da vil vi jo reise til et land med store sjanser!;D takk på forhånd! Hvor lenge skal dere være borte egentlig? På en gjennomsnittlig ferietur finner man ikke ut hvem som ikke går for fort fram. Og hva skal dere gjøre etter turen, ta med kjærestene hjem? Hvis dere skal på tur for å finne kjæreste er det vel best å ta ferien i Norge
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 hehe......Lykke til!! Australia har ganske bra gutter;)
Gjest Nishiki Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Svenske gutter er jo veldig søte (eller er det kanskje mine fordommer som sier at alle er små, blonde og med blå øyne). Uansett, de snakker svensk og det er jo et pluss.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 De greske gutta er pene "brukere" de og.. Pene gutter som bruker pene metoder for å få norske jenter dit de vil!! Jeg foretrekker norske og finske gutter!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 De greske gutta er pene "brukere" de og.. Pene gutter som bruker pene metoder for å få norske jenter dit de vil! :kys_2: :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå