Gå til innhold

hvor er det varmt og barnevennlig i mars...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære fyller 30 år i mars, og vi ønsker i den anledning å reise en uke til syden... Med våre to barn som da vil være 2 og 4 år....

Vil helst bo i leiligheter slik at vi også får mulighet til å lage noe mat selv, og vi må ha et eget soverom til barna slik at vi voksne kan sitte oppe litt lenger etter at de har lagt seg..... Ikke noe særlig å bo på et hotellrom......

Ønsker tips om steder det er trygt å reise til for en 2åring....

Skrevet

Kanariøyene er greit i mars.

For andre steder, se nettsidene til reiseoperatørene. Der ser du jo også oversikter over hoteller, og finner fort noe som passer for dere.

Gjest Gjest
Skrevet

Gran Canaria er å anbefale i mars. Vi var der i år, og syns det var veldig kjekt. Bahia Feliz hette det der vi bodde, og vi reiste gjennom Star Tour. Masse kjekk underholdning for hele familien hver kveld.

Skrevet
Gran Canaria er å anbefale i mars. Vi var der i år, og syns det var veldig kjekt. Bahia Feliz hette det der vi bodde, og vi reiste gjennom Star Tour. Masse kjekk underholdning for hele familien hver kveld.

spennende!

Var inne på star tour sine sider, og dette så jo bare kjempe fint ut!

Blir nok en tur dit på oss i vinter :):briller:

takker for svar :)

Skrevet

Egypt. Ganske rimelig, og litt mer eksotisk enn Kanariøyene. Meget lav luftfuktighet, behagelig :)

Skrevet
Egypt. Ganske rimelig, og litt mer eksotisk enn Kanariøyene. Meget lav luftfuktighet, behagelig :)

Rimelig?? trodde det var kjempedyrt?? Hva koster en tur dit da?

Skrevet (endret)

13000 for to personer, to uker, inkludert flytur. Vi hadde ikke inkludert lunsj/middag, så det gjør det jo litt dyrere da. Men mat er veldig billig generelt.

Endret av BillyBoy
Skrevet
13000 for to, to uker, inkludert flytur. Vi hadde ikke inkludert lunsj/middag, så det gjør det jo litt dyrere da.

Syntes det var litt dyrt ja... :tronderbart:

Skrevet (endret)

Må man ikke ta en del vaksiner for å kunne reise til Egypt?

og hvordan er maten der? Eldste jenta får ofte magetrøbbel......

Endret av Leanne
Skrevet

Det kan lønne seg med en drikkevaksine mot magetrøbbel. Jeg hadde med en flaske antibac (får på apoteket) som jeg smurte litt på hendene av før jeg spiste, veldig enkelt og greit. Ble ikke syk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...