Leanne Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Min kjære fyller 30 år i mars, og vi ønsker i den anledning å reise en uke til syden... Med våre to barn som da vil være 2 og 4 år.... Vil helst bo i leiligheter slik at vi også får mulighet til å lage noe mat selv, og vi må ha et eget soverom til barna slik at vi voksne kan sitte oppe litt lenger etter at de har lagt seg..... Ikke noe særlig å bo på et hotellrom...... Ønsker tips om steder det er trygt å reise til for en 2åring....
Nabodama Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Kanariøyene er greit i mars. For andre steder, se nettsidene til reiseoperatørene. Der ser du jo også oversikter over hoteller, og finner fort noe som passer for dere.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Gran Canaria er å anbefale i mars. Vi var der i år, og syns det var veldig kjekt. Bahia Feliz hette det der vi bodde, og vi reiste gjennom Star Tour. Masse kjekk underholdning for hele familien hver kveld.
Leanne Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Gran Canaria er å anbefale i mars. Vi var der i år, og syns det var veldig kjekt. Bahia Feliz hette det der vi bodde, og vi reiste gjennom Star Tour. Masse kjekk underholdning for hele familien hver kveld. spennende! Var inne på star tour sine sider, og dette så jo bare kjempe fint ut! Blir nok en tur dit på oss i vinter takker for svar
BillyBoy Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Egypt. Ganske rimelig, og litt mer eksotisk enn Kanariøyene. Meget lav luftfuktighet, behagelig
Lise_ Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Egypt. Ganske rimelig, og litt mer eksotisk enn Kanariøyene. Meget lav luftfuktighet, behagelig Rimelig?? trodde det var kjempedyrt?? Hva koster en tur dit da?
BillyBoy Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 (endret) 13000 for to personer, to uker, inkludert flytur. Vi hadde ikke inkludert lunsj/middag, så det gjør det jo litt dyrere da. Men mat er veldig billig generelt. Endret 21. juli 2008 av BillyBoy
Lise_ Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 13000 for to, to uker, inkludert flytur. Vi hadde ikke inkludert lunsj/middag, så det gjør det jo litt dyrere da. Syntes det var litt dyrt ja...
Leanne Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Egypt. Ganske rimelig, og litt mer eksotisk enn Kanariøyene. Meget lav luftfuktighet, behagelig Må man ikke ta en del vaksiner for å kunne reise til Egypt? og hvordan er maten der? Eldste jenta får ofte magetrøbbel...... Endret 22. juli 2008 av Leanne
BillyBoy Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Det kan lønne seg med en drikkevaksine mot magetrøbbel. Jeg hadde med en flaske antibac (får på apoteket) som jeg smurte litt på hendene av før jeg spiste, veldig enkelt og greit. Ble ikke syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå