Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Når legger dere barna deres, 3- 4-klassinger, når det er skole dagen etterpå? Så utenfor her i går, en 4-klassing som ikke fikk beskjed om å komme inn før klokken var 22:15. Det syns jeg er altfor seint! Mitt barn, på denne alder, er i seng til 20:30, det tar jo en stund å komme til ro og sovne.... Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 mine to små,7 og 9 år,legger seg kl 20.30 når det er skole dagen etterpå. i helgene er de oppe til ca 22-23. egentlig syns jeg at 20.30 er litt sent til han på 7 år,men han begynner to dager litt senere og kan ligge litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Min 9 åring skal være hjemme til kl. 20.30, og i seng til 21.00 på hverdager. Han ligger nok og leser til rundt 21.30. Får ikke sove før, men er likevel grei og opplagt neste dag. Det er jo invividuelle søvnbehov ute og går også. I helgene pleier han å få være oppe til ca 22.30. En av kameratene til sønnen min må inn kl. 19.00 hver kveld, også nå på lyse, fine kvelder. Han trenger visst mye søvn, men det virker litt "trist" å måtte gå så tidlig inn i forhold til de andre kameratene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Sønnen min vil jeg helst ha inn mellom 20-20.30. Han legger seg mellom 21-21.30 -vanligvis. Er fleksibel på dette området. Han ligger gjerne og leser til 22.30. For ham passer dette fint. Men så har han aldri vært en slik som må ha masse søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Min datter på ni (fjerdeklassing) skal være inne senest klokka åtte på hverdager (unntatt på mandag for hun begynner halv elleve på tirsdager.) Da er det rett i dusjen og i seng. Ser at jeg kanskje er litt streng her, men hun er klin umulig å få opp om morran!! Vurderer å utvide litt, til sommeren, og i femteklasse, alle de andre ungene igata flyr jo ute her nå både til ti og halv elleve. Det synes jeg er uhørt!! Små unger skal være inne hos mamma, tenk på alle de gærningene som går rundt der ute..... Seksåringen min som begynner på skolen til høsten må være inne halv åtte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 har en sønn på snart åtte(2.klasse),han må være inne kl.19.00,så får han kvelds og et bad,før han må rett i seng...likevel ligger han å leser Donald til kl.21.00..om morningen er han først oppe ,steller seg selv,før eg kjører han til skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 11 åringen min (hun er femteklassing altså) må være hjemme mellom 20 og 20.30 på hverdager og etterhvert senest i seng klokka 21. Gjerne alt ca 20.30. Unger trenger mye søvn. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Unger trenger mye søvn. Suz Er hjertens enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 TUSEN TAKK TIL DERE ALLE!!! Godt å høre at våre leggetider er innenfor normalen, og at ikke alle andre får være ute myyyye lengre enn mine håpefulle! Ha en nydelig dag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå