Gå til innhold

Innlagt på sykehus ;(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I morgen skal vi gifte oss (lørdag den 19.), men hele greia står i fare for å gå i vasken... Min tilkommende har en stor nyrestein som har vært plagsom de siste dagene, men nå har det blitt så ille at han legges inn på sykehus.

Må bare få ut litt frustrasjon her, jeg er bare så redd for at vår store dag som vi har hatt så store forventninger til og betalt så mye for skal skjære seg helt... Er helt knust her jeg sitter ;(

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Er du ikke bekymret for mannen din, hvordan han har det midt oppi det hele? Greit nok at i morgen er bryllupsdagen, men hvor er empatien?

Gjest Gjest
Skrevet
Er du ikke bekymret for mannen din, hvordan han har det midt oppi det hele? Greit nok at i morgen er bryllupsdagen, men hvor er empatien?

Empatien er der den, herregud, jeg er ikke helt syk bridezilla heller, men dette er noe vi BEGGE er bekymret for, og det jeg ønsket å få ut. At empatien og omsorgen er der regnet jeg som innlysende jeg da...

Gjest Gjest
Skrevet

Snakk om!!

Nå er dette en tråd om fortvilelsen av at bryllupet kanskje går i vasken, ikke om sykdommen til mannen henens.

Fæl sjukdom enkelte av dere lider av, hvor dere må pirke og spre all mulig kritikk dere klarer å hoste opp.

Hvor er din empati Lacuna?

Skrevet

Hei

Ville innom å gi deg en :klemmer: Jeg.

Stakkar. KSjønner at du er fortvila nå ja. Det hadde jeg også vært.

Dere får ha lykke til i morgen uansett.

Sier som gjest over: Hvor er din empati Lacuna???!! :nei:

Skrevet

Så utrolig kjedelig. Håper alt går bra med han, og at dere får gjennomført bryllupet litt som planlagt i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...